Gå til innhold

Beste concealer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mac Pro longwear

- god fargematch 
- sitter på hele dagen uten å crease
- god dekk av mine supermørke ringer uten å bli cakey
- lett å blende hvis man ønsker mindre dekk
- semi-matt finish som ser veldig naturlig ut
- veldig ok pris sammenlignet med andre merker i lignende priskategori

Anonymkode: 57282...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Maxfactors Mastertouch councealer fordi den er ganske tynn og får ikke huden til å pose og skrukke seg. 

Anonymkode: a3770...ea4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YSL penn med svamp. Lett å påføre og jevne ut, dekker godt, blir ikke kladdete, søler ikke under påføring. Prisen trekker litt ned, men produktet varer lenge. 

Anonymkode: d4f1e...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sverget til NARS sin Radiant Creamy Concealer i alle år. Har ennå ikke funnet noe som passer meg bedre. Lenge varer den også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oktobr skrev (På 9.11.2021 den 2.44):

Jeg har sverget til NARS sin Radiant Creamy Concealer i alle år. Har ennå ikke funnet noe som passer meg bedre. Lenge varer den også. 

Hvilken farge bruker du på concealeren? Har sånn lyst å prøve NARS men da må jeg bestille på nett og får ikke prøvd den i virkeligheten! Kan bli en dyr lærepenge.

Mitt problem er at de fleste concealere blir for tørre, og fremhever alle de pittesmå linjene jeg har under øynene (er 34 år). Var aldri et problem i 20-årene hehe. Synes du Nars sin concealer er i den tørre enden av skalaen?

Anonymkode: 9ebbb...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.11.2021 den 19.13):

Hvilken farge bruker du på concealeren? Har sånn lyst å prøve NARS men da må jeg bestille på nett og får ikke prøvd den i virkeligheten! Kan bli en dyr lærepenge.

Mitt problem er at de fleste concealere blir for tørre, og fremhever alle de pittesmå linjene jeg har under øynene (er 34 år). Var aldri et problem i 20-årene hehe. Synes du Nars sin concealer er i den tørre enden av skalaen?

Anonymkode: 9ebbb...3b2

Jeg bruker Chantilly (True ivory 1241). Har brukt den nå i snart 5 år, og er den eneste hudsminken jeg bruker! Sliter en god del med mørke ringer under øynene og synes den dekker godt, og blir ikke noe særlig tør før etter rundt 10 timers bruk, vil jeg si. Jeg bruker den kun under øynene, og det er ikke et av stedene jeg sliter med tørrhet. Hvis du er veldig tørr, kan jeg anbefale å blande inn litt øyekrem eller fuktighetskrem før du legger concealeren på! Vet ikke om det er til hjelp, men legger til et bilde av meg med concealeren på. Her har jeg hatt den på i ca 3 timer. Er i slutten av 20-årene. 

255801500_866443477407448_7678669769080505489_n.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...