AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Flere heterofile menn har vist meg videoer av at de stapper dildo/buttplugg opp i rumpa di si. Tennes dere andre damer av dette? 😬😑 Anonymkode: 2d0b6...706
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Flere heterofile menn har vist meg videoer av at de stapper dildo/buttplugg opp i rumpa di si. Tennes dere andre damer av dette? 😬😑 Anonymkode: 2d0b6...706 Det er jo veldig naturlig med tanke på lystnervene der. Anonymkode: 68443...ade 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Ei venninne av meg mente det var fordi mange menn hadde tanken om å bli tatt av en annen mann bak? Så tenker jeg, er det tilfelle på flere? Anonymkode: 2d0b6...706
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ei venninne av meg mente det var fordi mange menn hadde tanken om å bli tatt av en annen mann bak? Så tenker jeg, er det tilfelle på flere? Anonymkode: 2d0b6...706 Det er feil Anonymkode: 68443...ade 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ei venninne av meg mente det var fordi mange menn hadde tanken om å bli tatt av en annen mann bak? Så tenker jeg, er det tilfelle på flere? Anonymkode: 2d0b6...706 Stemmer kanskje for noen, men for min del er det kun min (kvinnelige) kjæreste som får ta meg bak 🥰 Anonymkode: fe515...b4e 3
Ost Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Reagerer mer på at "flere" menn viser deg videoer av at de gjør dette. Har du bedt om å få se? Viser de deg det helt ut av det blå? Hørtes litt spesielt ut. Det er jo slik at det finnes nerver der, prostata kan nås, og så videre som gjør at menn kan nyte det. Like 'naturlig' for menn å få noe opp der som det er for kvinner, egentlig. 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere heterofile menn har vist meg videoer av at de stapper dildo/buttplugg opp i rumpa di si. Tennes dere andre damer av dette? 😬😑 Anonymkode: 2d0b6...706 Eneste jeg lurte på her er om dette er Dick pic for viderekommende!🤣 Siden du refererer til videoer i flertall!?? Anonymkode: 2bdac...9ad 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer kanskje for noen, men for min del er det kun min (kvinnelige) kjæreste som får ta meg bak 🥰 Anonymkode: fe515...b4e Har en venn(FF venn) som sier at han er litt BI, men helst bare for sexens skyld. Tror han kunne tenkt seg å prøve en mann også. Han nektet hvertfall ikke på det. Men hvorfor er han så på meg da? Han vil treffe meg, han er ekstremt kåt på meg. Hvis han ikke har kommet ut av skapet enda, da ville han vel ikke vært da keen på meg? Anonymkode: 2d0b6...706
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eneste jeg lurte på her er om dette er Dick pic for viderekommende!🤣 Siden du refererer til videoer i flertall!?? Anonymkode: 2bdac...9ad 3 menn har sendt meg snap om agurk i analen, dildo etc. Anonymkode: 2d0b6...706 1
Ost Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 3 menn har sendt meg snap om agurk i analen, dildo etc. Anonymkode: 2d0b6...706 ... Agurk ja. Helt normalt å sende slike snaps. 2
Minime94 Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har en venn(FF venn) som sier at han er litt BI, men helst bare for sexens skyld. Tror han kunne tenkt seg å prøve en mann også. Han nektet hvertfall ikke på det. Men hvorfor er han så på meg da? Han vil treffe meg, han er ekstremt kåt på meg. Hvis han ikke har kommet ut av skapet enda, da ville han vel ikke vært da keen på meg? Anonymkode: 2d0b6...706 Bi er ikke det samme som homofil... er nok mange menn som sikkert kunne tenkt å prøve en mann men som aldri sier det høyt. Selvfølgelig kan han være kåt å på deg forde.
Østkantgutt1913 Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 Ost skrev (9 minutter siden): ... Agurk ja. Helt normalt å sende slike snaps. Ha ha ha ha ha ha.. De burde strengt tatt oppsøke en psykolog hvis de sender sånt
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 Så tre menn er mange? Noen tennes av det og noen tennes ikke. Det som er litt spesielt er jo at de sender dette til deg. Anonymkode: ca712...c6f
Ost Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 lsklars skrev (Akkurat nå): Ha ha ha ha ha ha.. De burde strengt tatt oppsøke en psykolog hvis de sender sånt Kan du se for deg sjokket dersom de uforventet får en snap av at en fyr dytter en agurk opp i rumpa? Som om ikke dickpics var ille nok. 😂 2
Østkantgutt1913 Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 Ost skrev (20 minutter siden): Kan du se for deg sjokket dersom de uforventet får en snap av at en fyr dytter en agurk opp i rumpa? Som om ikke dickpics var ille nok. 😂 Så er det en du kjenner i fra jobben el, ha ha ha ha ha ha
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har en venn(FF venn) som sier at han er litt BI, men helst bare for sexens skyld. Tror han kunne tenkt seg å prøve en mann også. Han nektet hvertfall ikke på det. Men hvorfor er han så på meg da? Han vil treffe meg, han er ekstremt kåt på meg. Hvis han ikke har kommet ut av skapet enda, da ville han vel ikke vært da keen på meg? Anonymkode: 2d0b6...706 Fordi han er bi/fleksibel da, og synes sex er digg med begge kjønn. Det er jo forskjellig type sex. Anonymkode: e673e...8fa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere heterofile menn har vist meg videoer av at de stapper dildo/buttplugg opp i rumpa di si. Tennes dere andre damer av dette? 😬😑 Anonymkode: 2d0b6...706 Jeg synes verken dickpics eller andre lignende bilder er interessant eller tennende. «Send heller et bilde av deg i dress», tenker jeg da, det hadde vært mer tennende. Men det er jo positivt at det er menn som ikke er redde for å prøve ut litt forskjellig da, eller livredd fir at man blir homofil om man prøver en buttplug. Anonymkode: e673e...8fa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #18 Skrevet 3. november 2021 Er hetero,men elsker å få en stor dildo i baken, liker at hun styrer showet,begynner med en liten en og avslutter med en ganske stor butplugg, får spruter noe voldsomt når vi puler. Anonymkode: b0518...e45
mannfolket Skrevet 3. november 2021 #19 Skrevet 3. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: 3 menn har sendt meg snap om agurk i analen, dildo etc. Anonymkode: 2d0b6...706 Kan være de tre vise menn, mye tyder på det! 1
Gjest Warrior Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 (endret) Hva så? Er det digg så er det digg. Viktigste er jo at en tenner på det selv og ikke om andre tenner på det, men vet flere damer som tenner på det. Det mange ikke tenner på er når menn sender bilder og videoer til tilfeldige kvinner (og menn) som ikke har bedt om det. Det er bare creepy. Endret 3. november 2021 av Warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå