AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #21 Skrevet 3. november 2021 Den blir knallhard. Inntil jeg må nedpå discomusa på jenta og det lukter høgg. Da blir den slapp.. Og så klager jenta og morer seg over den elendige ons til venninnene hennes. Lite vet hun at den slappe tissen min ble slapp for de hun luktet dødt hav mellom beina. Anonymkode: 593fb...09d 1
Archer Skrevet 3. november 2021 #22 Skrevet 3. november 2021 Min blir superhard, kan knulle i flere timer da.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #23 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den blir knallhard. Inntil jeg må nedpå discomusa på jenta og det lukter høgg. Da blir den slapp.. Og så klager jenta og morer seg over den elendige ons til venninnene hennes. Lite vet hun at den slappe tissen min ble slapp for de hun luktet dødt hav mellom beina. Anonymkode: 593fb...09d Ahh, ok! Hvor mye pleier du å drikke? Snakker vi både vodka og øl? Anonymkode: f68f2...c6c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #24 Skrevet 3. november 2021 Archer skrev (2 minutter siden): Min blir superhard, kan knulle i flere timer da. Og du blir ganske bra full? Anonymkode: f68f2...c6c
Voksenmann Skrevet 3. november 2021 #25 Skrevet 3. november 2021 Opp til et visst punkt holder den seg hard men så går det fort feil vei. Drikker stort sett bare sprit da øl og vin gjør meg trøtt. Hvis jeg vet det blir sex så drikker jeg bare nok til å slippe meg litt løs.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #26 Skrevet 3. november 2021 Daten min blir heldigvis superhard og har ingen problemer med å komme, men jeg ser jo tendensen at flere ikke får den knallhard og bruker lenger tid på å komme. Akkurat det første er en liten buzzkill må jeg innrømme. Jeg ser jo at jeg får mer respons når jeg er søkkvåt, så det går jo begge veier. Anonymkode: ed410...9de
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #27 Skrevet 3. november 2021 Blir hard,men betydelig hardere morgenen derpå, da får fitta til kona kjørt seg. Anonymkode: 29d9b...4a0
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #28 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir hard,men betydelig hardere morgenen derpå, da får fitta til kona kjørt seg. Anonymkode: 29d9b...4a0 Samme her. Din blir noen cm mindre i fylla? Anonymkode: f68f2...c6c
Gjest Jmcclane Skrevet 3. november 2021 #29 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I fylla, er det slik at penisen blir superhard, eller bare hard? Men at dere ikke kommer som er problemet? Anonymkode: f68f2...c6c Kommer an på situasjonen. Men har som regel ikke noe problem på det området😅
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #30 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her. Din blir noen cm mindre i fylla? Anonymkode: f68f2...c6c Nå har jeg aldri målt lengde når jeg har vært full,kanskje dumt av meg det. Anonymkode: 29d9b...4a0
Archer Skrevet 3. november 2021 #32 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og du blir ganske bra full? Anonymkode: f68f2...c6c Siste gang jeg knullet i fylla sånn 2 år siden hade jeg drukket 9 øl (0,5l, 5,2%) og 6 shots av "små sure", var ikke helt drita da,holdt på fra 00-05 hvis jeg husker helt riktig,og ett morgenknull når vi våknet, og hun var veldig fornøyd👍
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #33 Skrevet 3. november 2021 Blir like knallhard, men tar lenger tid å komme i mål. Første gang jeg hadde sex med min nåværende samboer spurte hun hva som feilte meg. Det var etter hennes fjerde orgasme, mens jeg jobbet fortsatt iherdig for å få min. Anonymkode: db13a...c65
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #34 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Blir like knallhard, men tar lenger tid å komme i mål. Første gang jeg hadde sex med min nåværende samboer spurte hun hva som feilte meg. Det var etter hennes fjerde orgasme, mens jeg jobbet fortsatt iherdig for å få min. Anonymkode: db13a...c65 Samma her, skjønner meg ikke på pikk som henger med hue av alkohol Anonymkode: 8c8cc...770
AnonymBruker 42 Skrevet 3. november 2021 #35 Skrevet 3. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): I fylla, er det slik at penisen blir superhard, eller bare hard? Men at dere ikke kommer som er problemet? Det heter "alkohol-lås", og selv kom jeg heldigvis ferdiglevert med en slik. Det er mao. ikke noe "problem", men heller bra design fra naturens side Endret 3. november 2021 av Beeblebrox
sicario Skrevet 3. november 2021 #36 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I fylla, er det slik at penisen blir superhard, eller bare hard? Men at dere ikke kommer som er problemet? Anonymkode: f68f2...c6c Sjanseløs i fylla. Ønsker aldri sex i fylla og hadde ikke klart det uansett 😊
Hillbill Skrevet 3. november 2021 #37 Skrevet 3. november 2021 (endret) Blir hard, den står som ett spett. Men, jeg kan holde på i det uendelige uten å komme. Så konklusjonen blir at selv om den står som ei påle, så blir sexen dårlig. Såpass dårlig at jeg avstår, selv om jeg er full. Endret 3. november 2021 av Hillbill
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #38 Skrevet 3. november 2021 Det har faktisk aldri vært noe problem, selv i fylla blir den hard. MEN: sensitiviteten, opplevelsen av nærhet og intimitet, av kroppsrytmer som går opp i en høyere enhet, er mye, mye bedre i edru tilstand. Anonymkode: 0221f...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #39 Skrevet 3. november 2021 Trenger ikke. Dama elsker slappe pikker. Anonymkode: 73ebd...a57 1
Lord Friendzone Skrevet 3. november 2021 #40 Skrevet 3. november 2021 Spontane ereksjoner opplever jeg oftere i fylla enn ellers, men de er nok litt mykere. Problemet er heller å oppnå klimaks, da alkohol har en «bedøvende» effekt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå