AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 I fylla, er det slik at penisen blir superhard, eller bare hard? Men at dere ikke kommer som er problemet? Anonymkode: f68f2...c6c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Blir hard opp til et visst punkt. blir det for mye alkohol, vil han ikke stå. Særlig med mye sprit, det er en cock killer. Anonymkode: ea14b...353
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Doktor Dyregod skrev (4 minutter siden): Stort sett ikke noe problem. Men snakker vi da at penisen blir superhard? Selv når du er full? Eller er den litt mindre hard enn om du skulle vært edru? Anonymkode: f68f2...c6c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Blir hard opp til et visst punkt. blir det for mye alkohol, vil han ikke stå. Særlig med mye sprit, det er en cock killer. Anonymkode: ea14b...353 Er det virkelig så ille med sprit? Om jeg drikker samme mengde alkohol på øl, som jeg hadde gjort på spriten. Vil den stå på øl? Begge to er jo alkohol. Anonymkode: f68f2...c6c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Mannen min blir sånn passe hard og ganske kåt når han er full, men det tar ofte lenger tid og han blir så kaotisk i bevegelsene og umulig å dirigere. Så pleier ikke gidde hvis jeg selv er edru😅 Anonymkode: 0b9c7...e35 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det virkelig så ille med sprit? Om jeg drikker samme mengde alkohol på øl, som jeg hadde gjort på spriten. Vil den stå på øl? Begge to er jo alkohol. Anonymkode: f68f2...c6c Mulig det bare er total mengde alkohol som øker så mye med spriten. Om den blir mer eller mindre hard med alkohol, er jeg ikke sikker på. Men etter en viss mengde blir den ikke hard i det hele tatt Anonymkode: ea14b...353
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mannen min blir sånn passe hard og ganske kåt når han er full, men det tar ofte lenger tid og han blir så kaotisk i bevegelsene og umulig å dirigere. Så pleier ikke gidde hvis jeg selv er edru😅 Anonymkode: 0b9c7...e35 Så penisen hans ser betydelig mindre ut når han er full, vil jeg tro? Går ned en god del cm? Anonymkode: f68f2...c6c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så penisen hans ser betydelig mindre ut når han er full, vil jeg tro? Går ned en god del cm? Anonymkode: f68f2...c6c Nei, ikke så mye mindre som flere cm. Den er bare ikke steinhard som når han er edru og veldig tent. Anonymkode: 0b9c7...e35
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så penisen hans ser betydelig mindre ut når han er full, vil jeg tro? Går ned en god del cm? Anonymkode: f68f2...c6c Kan du ikke bare ligge med den personen du har ligge med i fylla en gang til i edru tilstand da? Så får du sett om penisstørrelsen var sånn som den var på fylla, eller om han bare hadde uflaks. Det varierer nemlig, og hva vi sier her, vil ikke gi deg noen garantier. Anonymkode: 3738d...74c 5
Gjest Paramount Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 Blir akkurat like hard som ellers. Blir kåtere og mer utholdende, og fantasifull 😅. Nå drikker jeg aldri så mye at jeg blir helt ape heller da.
Doktor Dyregod Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men snakker vi da at penisen blir superhard? Selv når du er full? Eller er den litt mindre hard enn om du skulle vært edru? Anonymkode: f68f2...c6c Så lenge jeg er ved bevissthet, så blir jeg som et spett. Men er jeg veldig full, er det sjeldent jeg kommer i mål.
Gjest ABM Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): I fylla, er det slik at penisen blir superhard, eller bare hard? Men at dere ikke kommer som er problemet? Anonymkode: f68f2...c6c Blir jo hard til en viss grad..men å komme blir det verre med...kan holde på til snabelen er skinnløs etter et dypdykk i konjakkflaska..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 Paramount skrev (11 minutter siden): Blir akkurat like hard som ellers. Blir kåtere og mer utholdende, og fantasifull 😅. Nå drikker jeg aldri så mye at jeg blir helt ape heller da. Da blir du ikke full. Jeg snakker ikke om 2-3 øl full 😅 Anonymkode: f68f2...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 ABM skrev (9 minutter siden): Blir jo hard til en viss grad..men å komme blir det verre med...kan holde på til snabelen er skinnløs etter et dypdykk i konjakkflaska.. Til en viss grad det samme her. Blir ihvertfall 1-2 cm mindre. Anonymkode: f68f2...c6c
Bos43 Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 (endret) Viss jeg øyner sex så holder jeg meg edru😘 Best da! Endret 3. november 2021 av Bos43 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 Har hatt mange ons og alle har vært harde og kommet i fylla. Anonymkode: 41499...a8d
Gjest Paramount Skrevet 3. november 2021 #18 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da blir du ikke full. Jeg snakker ikke om 2-3 øl full 😅 Anonymkode: f68f2...c6c 😅Det vet du fint lite om min venn. Drikker knapt nok øl en gang. Så der ser du hvor lite du vet😅
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #19 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har hatt mange ons og alle har vært harde og kommet i fylla. Anonymkode: 41499...a8d Så de har vært superharde? Anonymkode: f68f2...c6c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så de har vært superharde? Anonymkode: f68f2...c6c Ja Anonymkode: 41499...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå