Gå til innhold

Kvinner som like å bli slikket vs Womanizer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å slikke kona, og har lært gjennom et langt samliv hva hun liker stort sett alt jeg foretar meg der nede.

Men som menn flest ønsker jeg jo å gjøre det enda bedre, kanskje overaske henne med en enda bedre opplevelse.
Derav har jeg lest en del "slikke-guider" som finnes på diverse nettsider.

Her står det nesten uten unntak, at man bør holde seg unna klitoris for det blir for intenst.
(kona elsker å bli slikket på klitoris og er helt hengiven når jeg gjør det)

Ok det kan bli for intenst, men..
Det er da jeg lurer på leketøy som Womanizer som "alle" skryter av, denne fokuserer jo kun på klitoris og ikke noe annet.
Blir ikke den for intens?
Er det forskjell på bruk av Womanizer og oralsex (ja jeg skjønner jo det er en forskjell, men her tenker jeg fokus på klitten)

Er ikke noe stort problem for meg, jeg bare undrer meg over rådene som sier hold deg unna det blir for intenst, når det mest populærere leketøyet blant kvinner (om man skal tro på reklamen) kun fokuserer på klitten..

Hilsen undrende mann.. 😉

Anonymkode: a5e95...348

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd womanizer,  men her trengs det ikke å holde seg unna klitoris ved slikking. Tvert imot, er der det både skal slikkes, suges og bites.. Men, ETTER orgasme er det no go på kitoris, da er det bare vondt.

Anonymkode: 6fcf7...c32

• Liker 3
Skrevet

Jo, det blir fort intenst. Derfor liker jeg den modellen av womanizer som har mange intensitetstrinn. Da skrur man bare ikke opp mer enn det som føles godt. Å bare kjøre på på kraftigste nivå er vondt.

Anonymkode: 49982...cc9

• Liker 1
Skrevet

Å bli slikket på klitoris er veldig deilig. Må det for å få orgasme. Har funnet ut at jeg må bevege meg rytmisk mot mannen min for å få rett trykk og stimuli. Det kan ta tid noen ganger, men vi liker det begge to. Jeg har også womanizer. Pleier å bevege den i sirkler rundt klitoris, eller frem og tilbake over den. Har den ikke helt i ro. Det blir veldig intenst når jeg nærmer meg orgasme, og når det skjer må jeg holde den såvidt nær da det ellers blir for voldsomt. Elsker womanizer, begynner rett etter første orgasme og får gjerne en eller to til. 

Anonymkode: 755a5...096

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...