Gå til innhold

Trenger "alle" sikklesmekker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse små trekant skjerfene, alle sikler jo ikke så mye, men renner det fek. melk ved ammin?

Anonymkode: 36605...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan renne litt ved amming men har ofte gulpeklut under.

Ellers så er det greit for sikling og litt gulp. Min kan gulpe mye så ikke alltid smekka tar det😅

Anonymkode: 29a7d...a19

• Liker 1
Skrevet

Nei. Vi hadde et barn som var sinnsykt siklete. Han gikk igjennom ti smekker hver dag. Nummer to brukte aldri siklesmekke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt det mye på begge mine, både mot sikling, melkesøl ved amming og gulp. Det redder absolutt noen klesskift! Det er ikke noe godt for baby å være våt rundt halsen. 

Anonymkode: 0cc48...4a1

• Liker 1
Skrevet

Min verken sikla eller gulpar, så vi brukar det kun når vi skal ut som "skjerf" dersom bodyen er litt open i halsen 😅

Skrevet

Som de over skriver, nei, ikke alle trenger det. Vår gulpet veldig mye i staren, så det var fin å bare kunne bytte den i stedet for hele bodyen. Er jo ikke noe deilig med gul i halsen.

Anonymkode: cf5e0...9f9

Skrevet

Aldri brukt det. Han siklet aldri nevneverdig.

Skrevet

Med første baby tenkte jeg at jeg virkelig ikke skjønte greia med disse siklesmekkene. Vi hadde arvet en del, og jeg trodde de var ment å være til pynt. Babyen siklet ikke. Men så kom nr. to, og da måtte vi lete dem fram. Hun siklet mye som baby, og bruker fortsatt siklesmekke hvis hun er tett i nesen nå ved 1,5 år. 

Anonymkode: 2d32a...3d5

Skrevet

Vår på 16 mnd har aldri hatt behovet for smekke. Verken ved amming, mat eller sikling. Han spiser selv og kliner selvsagt, men vi har vaskemaskin så vi vasker da heller klæra litt oftere bare:)

Anonymkode: a8de7...cf7

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Vi hadde ikke det, men de siklet og gulpet ikke noe særlig så da var det ikke vits. 

Skrevet

Vi hadde det heller ikke, han gulpet og siklet ikke i det hele tatt så det var ikke behov.

Skrevet

Nei. Min hadde aldri bruk for det. Siklet ikke og gulpet ikke. Både gulpekluter og siklesmekke var helt bortkastet.

Anonymkode: 262e5...5a7

Skrevet

Har gått veldig i perioder her. Vi har brukt de mye som skjerf, så bortkastet har de ikke vært :)

Anonymkode: b46af...b9a

Skrevet

To av to brukte det aldri, hverken sikling eller gulping. Se det an

Anonymkode: de375...de9

Skrevet

Som mye annet må du se behovet. Vi hadde 1 vi absolutte trengte det til og 2 som overhodet ikke hadde behov for det da alle var i samme alder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...