AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Spm til dere menn og kvinner. På ONS, har dere sex alltid sex uten klær på? Både du og din partner? Om jeg som gutt har sex med singlet på, resten er nede, ser det bare dumt ut? Har bra kropp, så er ikke for å skjule kroppen eller slik. Anonymkode: e0078...b81
wandagirl Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Foretrekker generelt sex uten klær, både på meg og partner. 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Jeg har ikke ONS, så det kan jeg ikke svare på. Men generelt har jeg sex uten klær på, ja. Om det ikke foregår utendørs, i det offentlige rom e.l. Eller jeg ikke får tid til å kle helt av meg. Anonymkode: d757b...ebc 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 wandagirl skrev (5 minutter siden): Foretrekker generelt sex uten klær, både på meg og partner. Ja, selvsagt. Men om du er naken, og han du tar med hjem puler i singlet, ser det bare dumt ut? Anonymkode: e0078...b81
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Spm til dere menn og kvinner. På ONS, har dere sex alltid sex uten klær på? Både du og din partner? Om jeg som gutt har sex med singlet på, resten er nede, ser det bare dumt ut? Har bra kropp, så er ikke for å skjule kroppen eller slik. Anonymkode: e0078...b81 når folk går sånn så minner det meg om folk som puler rundt hjørnet i fylla eller med en prostituert alternativt. Anonymkode: ef905...024 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, selvsagt. Men om du er naken, og han du tar med hjem puler i singlet, ser det bare dumt ut? Anonymkode: e0078...b81 Ja, det ser dumt ut. Anonymkode: 5789e...f19 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det ser dumt ut. Anonymkode: 5789e...f19 Så alle klær må av, tenker du? Anonymkode: e0078...b81
Gjest Paramount Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 Sex med klær på blir nesten alltid dumt. Spesielt singlet og strømper, det er ikke bra 👎 Jeg synes til og med stringtruse trukket til siden blir harry. Igjen: 👎
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 Om hun er veldig full, er det ikke så sikkert hun tenker over at du har singlet på
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 Jeg gir blaffen så lenge sexen er god. Anonymkode: 0e208...9f0 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gir blaffen så lenge sexen er god. Anonymkode: 0e208...9f0 Har du opplevd å ha sex med klær på, hjemme? Anonymkode: e0078...b81
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 Jeg synes det kan være litt hot når jeg selv er kliss naken og blir pult av mannen som er fullt påkledd, men som bare har åpnet smekken. Man føler seg litt ekstra naken og "tatt" i en sånn setting. Men mulig det bare er meg... Anonymkode: 5bd5b...ac3 12
Maggi2 Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 Men hvorfor er singleten så viktig for deg? 😅 Jeg blir nysgjerrig! 10
Gjest Loublover Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 Både mannen min og jeg liker best at jeg har klær på under sex, jeg har noen jeans som jeg har laget hull i skrittet på og de er på nesten hver natt 😊
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du opplevd å ha sex med klær på, hjemme? Anonymkode: e0078...b81 Selvsagt. Det er snakk om puling, ikke moteshow 😉 Anonymkode: 0e208...9f0
Gjest Warrior Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 Liker best sex uten klær så det blir som oftest uten, men det skjer at vi ikke rekker å ta av oss klærne😂 Skjer også i undertøy. Aldri opplevd kun klær på oppe og ingenting nede. Synes det virker litt rart.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 Paramount skrev (1 time siden): Sex med klær på blir nesten alltid dumt. Spesielt singlet og strømper, det er ikke bra 👎 Jeg synes til og med stringtruse trukket til siden blir harry. Igjen: 👎 Visste du at mange kvinner opplever redusert tenning dersom de fryser på føttene? For meg er det slik. Sokkene på gir orgasmegaranti, kalde føtter gir sur kjerring. Anonymkode: 0e208...9f0 6
Gjest Paramount Skrevet 3. november 2021 #19 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Visste du at mange kvinner opplever redusert tenning dersom de fryser på føttene? For meg er det slik. Sokkene på gir orgasmegaranti, kalde føtter gir sur kjerring. Anonymkode: 0e208...9f0 Det visste jeg ikke. De fleste opplever vel redusert tenning uansett dersom noe plager dem, enten det er kalde føtter eller noe annet. Warrior skrev (48 minutter siden): Liker best sex uten klær så det blir som oftest uten, men det skjer at vi ikke rekker å ta av oss klærne😂 Skjer også i undertøy. Aldri opplevd kun klær på oppe og ingenting nede. Synes det virker litt rart. Bottomless kan være utrolig sexy det, skikkelig frekt, hjemme i stua, eller laidback ved kjøkkenbenken 😅. Ikke når det kommer til sex merkelig nok, der er jeg enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 Har vel opplevd å ha t-skjorter på dersom det er vinter og kaldt på soverommet når man kommer inn. Men det er sjeldent, og da har gjerne begge det. Det vanlige er å kle av seg. Er ikke verdens største fadese å ha en singlet på da. Er verre med genser eller sokker og alt annet av! Anonymkode: e0036...5de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå