AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 har dere opplevd at den blir blass i fargen? ett hvitt belegg på en måte`? Jeg har brukt matolje for å få tilbake glansen, men det er jo litt fettete. Tips? Finner ingenting når jeg googler. Har hørt at flere opplever det samme med lik vask Anonymkode: 0ea7c...9cc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Kan det funke med magisk svamp? Anonymkode: 3c69c...1f5
newman01 Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Google er et meget fint sted for å finne informasjon... Rengjøring av ekstra skitne Silgranitvasker | Nibu Og video: Rengjøring av kjøkkenvasker | Nibu
galmamma Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 newman01 skrev (19 timer siden): Google er et meget fint sted for å finne informasjon... Rengjøring av ekstra skitne Silgranitvasker | Nibu Og video: Rengjøring av kjøkkenvasker | Nibu ja, men dette gjelder hvite vasker.. ikke sorte som blir blass i fargen
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 11.49): har dere opplevd at den blir blass i fargen? ett hvitt belegg på en måte`? Jeg har brukt matolje for å få tilbake glansen, men det er jo litt fettete. Tips? Finner ingenting når jeg googler. Har hørt at flere opplever det samme med lik vask Anonymkode: 0ea7c...9cc Jeg har sort Blanco vask i silgranitt. Bruker kun vann og drar over med en mikrofiberklut. Helt ren etterpå. Ingen belegg eller blass farge. Som ny, selv etter mange år. Anonymkode: a898d...c4b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 galmamma skrev (På 5.11.2021 den 9.14): ja, men dette gjelder hvite vasker.. ikke sorte som blir blass i fargen Hvis du ser hele videoen er det tips for sorte vasker også. Anonymkode: 947c8...262
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå