AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Står veldig fast her nå...Er ikke veldig glad i å lage middag, og har ca halvannen time i dag på å lage og spise middag. Er meg, en trettenåring og en syttenåring. Bør være enkelt, sunt og billig...Noen forslag? Anonymkode: 14a6a...8d9
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Jeg skal lage kyllingnuggets med ris og salat. Tar litt ferdiglaget taziki og aioli for å dyppe nuggetsene i. Anonymkode: 270c2...64a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Pitabrød med fyll (div grønnsaker, ønsket kjøtt osv) Pasta med kjøttsaus og salat Grønnsakssuppe (kjøp ferdig frossen grønnsaksblanding om du ikke har tid til å kutte selv) Spicy laks med grønnsaker og nudler (søk på trones matblogg) Anonymkode: cf1d1...bff
Ost Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Pasta Carbonara, men; Uten fløte (har man i fløte er egentlig sausen en slags blanding av Alfredo og Carbonara..) Bacon kan erstattes av f.eks Kyllingfillet Legg til deres favorittgrønnsaker. Det er f.eks godt med dampet brokkoli, blomkål, paprika, chili, gulrøtter, etc. Gjerne grov pasta også om dere liker det. Da får dere god næring fra egg, kylling og grønnsaker, og fiber fra pastaen som er godt mettende. Alt dette kan lages på 10-20 min.
Tvist Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Bakr potet med grønnsaker i ovnen, paprika/tomat, tzatziki og mais til.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Budgetbytes er din venn. I dag skal jeg lage soppramen. Andre favoritter er yoghurtmarinert kylling og quesedilla. Anonymkode: ec938...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå