Gå til innhold

Hvor finne noen som kan passe barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle skaffe oss au pair men slik jeg har forstått det så skal tjenesten avvikles helt.. Eller blir den kanskje ikke avviklet eller hva skjer? Hvilke andre alternativer er det som ligner au pair? 

Vi har familie og annet i andre land og resten av familien har vi ingen kontakt med da de er veldig dårlige mennesker. Vi avhenger av mer hjelp men ser at en vanlig barnevakt strekker ikke nok til i forhold til jobb og alt vi har fra før. Noen som har noen gode tips og råd her? 
Har fått hjelp av home start tidligere, men fikk hjelp i 6 måneder så var tjenesten over.

Spar meg for frekke kommenterer om at da burde vi ikke fått barn osv, slikt tar jeg ikke seriøst i det hele tatt. Mange er avhengig av mye hjelp fordi de har ikke nettverk eller en støttende familie/besteforeldre som har evne til å hjelpe til. For oss er vi mutters alene da og vi trenger hjelp så sårt. 

Anonymkode: 56e8d...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke an å avtale en type au pair løsning for noen her i Norge da? At de er en slags assistent?

Anonymkode: 98b12...5e5

Skrevet

Vi har heller ikke familie som kan stille opp. Så forstår frustrasjonen. Jeg tror ikke de med familie/nettverk som stiller opp vet hvor vanskelig det kan være å aldri få hjelp❤

Vi har funnet ut at jeg må ned i stilling (yes, I know- kvinnefella) for at vi skal klare å få hverdagen til å rundt. Han tjener mer enn meg, derfor er det mest logisk at det blir meg. 

Aner ingenting om au-pair, men har hørt en del negativt ja. Kanskje det går an å ansette noen i en liten stilling? 

Anonymkode: c765d...c74

Skrevet

Finn en ungdom som vil tjene litt ekstra penger? Evt. snakk med vikarer i barnehagen, om de har små stillinger kan det hende de vil tjene litt ekstra penger som barnevakt på fritida?

Anonymkode: 3c245...e2b

Skrevet

Dagmamma. No 

Care. No 

Barnevakt tjenester 🙂

Anonymkode: 5530f...f90

• Liker 1
Skrevet

Få dere en fast barnevakt. En au pair kan uansett bare jobbe 4 timer hver dag.

Anonymkode: 502fb...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...