AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Jeg trenger sårt litt råd da jeg er så oppi mitt eget hode, og vil ikke trå feil her. Jeg er 27 år med god erfaring på forhold, men kom ut av et for ca 6 mnd siden. Tenkte litt forhåndsinformasjon var greit da jeg føler disse følelsene og tankene mine er som å bli slått med en hammer av 16 år gamle meg 🤷🏽♀️ Jeg møtte en fyr på fest i helgen, og rommet stod stille føltes det som. Vi satt sammen fra første stund og helt til vi ble kastet ut. Øyenkontakten var til å bli uvel av så svimmel og kriblete jeg ble. Samtalene fløt bra og humoren vår ilag var upåklagelig. Alt klaffet. Vi holdt hender hele veien hjem da vi tok følge siden vi bor 10 min unna hverandre. Høres klisjé ut, men noe så lite som det satt følelsene mine i sving mer enn hva noen har gjort for og med meg på årevis.. Men jeg sa han ikke kunne med meg hjem(er i kollektiv med min eks som er og har vært helt vennskapelig i 6mnd, da jeg holder på å finne ny leilighet å kjøpe..). Han spurte hvorfor han ikke kunne bli med hjem til meg så var jeg ærlig og sa det men ser jo nå at det kan ha vært tidenes dårligste ‘sjekketriks’. Følte vel bare for å være helt ærlig(I know…) Men, jeg kjenner ikke fyren og vet ikke hva han vil og tenker. Men ønsker jo å finne ut av dette såklart. Har tenkt på han hele tiden siden fredag.. Er såklart redd det og er bare i mitt eget hode men følte oppriktig at kjemien vår var til å ta og føle på, at han kjente det også. Han sa vel kort også at han ble lenger på festen pga meg og at han syns det var bra med ei dame som hadde mange av mine kvaliteter osv.. Problemet mitt er at jeg kan romantisere mye og gjøre store ‘gjester’ da jeg sikkert er litt håpløs romantiker, men det kan fint skremme vekk en ganske nylig bekjent. Derfor ber jeg om råd/tips til å ta kontakt med vedkommende på en ikke skremmende måte(vi har ikke hverandre på noen sosiale medier) Vi trener på samme senter om det kan hjelpe noe hvis jeg møter på han der? Anonymkode: 8916a...f94
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Min mann og jeg hadde kjærlighet ved første blikk, flytta sammen noen dager etter at vi traff hverandre, har nå vært sammen i 11år og har barn sammen og er gift. Anonymkode: d97b3...7fc 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Hatt intens kjærlighet ved første blikk og vil advare litt mot det. Kan fort havne i hekt da forelskelsen gjør en helt rusa, merker han dette kan han utnytte deg. Anonymkode: fb9cf...425 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Min mann og jeg hadde kjærlighet ved første blikk, flytta sammen noen dager etter at vi traff hverandre, har nå vært sammen i 11år og har barn sammen og er gift. Anonymkode: d97b3...7fc Ts: Oi så fint å høre! Er jo lov å håpe at man kan finne slikt selv 🥰 Anonymkode: 8916a...f94
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hatt intens kjærlighet ved første blikk og vil advare litt mot det. Kan fort havne i hekt da forelskelsen gjør en helt rusa, merker han dette kan han utnytte deg. Anonymkode: fb9cf...425 Ts: huff, ja.. brent meg på den én gang før. Vi ble sammen da, men så fort han ikke ville mer så var jeg helt ødelagt i 2 år, det forandret meg som person og jeg slet med å stole på folk igjen. Så den hekten er forferdelig, spesielt om det er ensidig. Anonymkode: 8916a...f94 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Ingen forslag eller råd? Anonymkode: 8916a...f94
Doktor Dyregod Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 Jeg høre her at du er bekymret og usikker. Hvorfor bruke tiden nå på negativitet? Kos deg og lek i denne tiden nå. Vær 16årige deg. Blir det dere, så blir det dere. Blir det ikke, så var det ikke meningen. Hvis du skremmer han vekk, så var han heller ikke typen for deg. Lykke til 4
non_stop Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 (endret) Hvis jeg hadde vært han så hadde jeg blitt ordentlig skuffet hvis den jeg fikk en sånn type connection med fortalte at h*n fremdeles har eksen i hus 6 mnd etter brudd. Hadde ikke vært intr i å høre om hvorfor heller, om det var pga barn, at man er supergode venner e.l - jeg hadde mistet interessenten tvert. Så ikke bli overrasket om han ikke virker interessert mer. Endret 3. november 2021 av non_stop 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 Doktor Dyregod skrev (1 time siden): Jeg høre her at du er bekymret og usikker. Hvorfor bruke tiden nå på negativitet? Kos deg og lek i denne tiden nå. Vær 16årige deg. Blir det dere, så blir det dere. Blir det ikke, så var det ikke meningen. Hvis du skremmer han vekk, så var han heller ikke typen for deg. Lykke til Godt råd! Er vel bare ivrig etter å møte han igjen og derav bekymret. Anonymkode: 8916a...f94
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 non_stop skrev (1 time siden): Hvis jeg hadde vært han så hadde jeg blitt ordentlig skuffet hvis den jeg fikk en sånn type connection med fortalte at h*n fremdeles har eksen i hus 6 mnd etter brudd. Hadde ikke vært intr i å høre om hvorfor heller, om det var pga barn, at man er supergode venner e.l - jeg hadde mistet interessenten tvert. Så ikke bli overrasket om han ikke virker interessert mer. Forståelig! Men er bare en måte å finne ut av det på, og er der rådene jeg søker kommer inn 😅 Hva er mest skånsomt og minst plagsom måte å bli kontaktet på. Anonymkode: 8916a...f94 1
Ost Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 (endret) Finn han på facebook og legg han til? Hadde det skjedd meg hadde jeg syntes det var kjempe stas at jenta tok kontakt på den måten. Kan nevnes at jeg i utgangspunktet ikke hadde brydd meg nevneverdig om at hun bodde med eksen en periode. Å starte en flørt, eller et eventuelt forhold med tillitt hadde bare vært positivt. Endret 3. november 2021 av Ost
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 Inviter han for guds skyld inn når eksen er hjemme for å demonstrere at dette er slutt, at det er ok å ta han med og at dere VIRKELIG bare deler bolig. Hadde jeg ikke blitt det hadde jeg luktet røyk som f... og blitt iskald uansett hvor fin dialogen var. Anonymkode: 0b743...ecc
Blått Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 Jeg har opplevd dette. Bare nyt det og det som skjer, det skjer 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 Inviter han inn, og vis at eksen ikke er viktig. Anonymkode: e8ff0...07e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 Kan du ikke bare sende ham en melding og spør om han vil ta en kaffe/øl på fredag el? Jeg falt for mannen min ved første blikk. Etter første samtale kjente jeg at han var en type mann jeg ville leve med. Vi har nå vært sammen i 16 år. Anonymkode: 4819b...717 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 Ost skrev (22 minutter siden): Finn han på facebook og legg han til? Hadde det skjedd meg hadde jeg syntes det var kjempe stas at jenta tok kontakt på den måten. Kan nevnes at jeg i utgangspunktet ikke hadde brydd meg nevneverdig om at hun bodde med eksen en periode. Å starte en flørt, eller et eventuelt forhold med tillitt hadde bare vært positivt. Så Facebook er mindre passivt enn typ en tekstmelding? Nei så lenge jeg hadde møtt en som var helt åpen og ærlig om det hadde jeg selv ikke tatt beina fatt så fort, men sett det an kanskje. Anonymkode: 8916a...f94
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Inviter han for guds skyld inn når eksen er hjemme for å demonstrere at dette er slutt, at det er ok å ta han med og at dere VIRKELIG bare deler bolig. Hadde jeg ikke blitt det hadde jeg luktet røyk som f... og blitt iskald uansett hvor fin dialogen var. Anonymkode: 0b743...ecc Hehe ja, litt kjapp på avtriggeren der etter kun en kveld på fest 😂 Tenker det er fint å bli kjent oss alene først isåfall! Men har ikke vært i en slik situasjon før så er sikkert ikke dumt det! Men føler det blir litt som å introdusere familie eller venner, og det føles ut som enda et rødt flagg så tidlig. Anonymkode: 8916a...f94
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #18 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan du ikke bare sende ham en melding og spør om han vil ta en kaffe/øl på fredag el? Jeg falt for mannen min ved første blikk. Etter første samtale kjente jeg at han var en type mann jeg ville leve med. Vi har nå vært sammen i 16 år. Anonymkode: 4819b...717 Så fint ❤️ hvordan møttes dere? Jo jeg har tenkt tanken. Håpte vel litt på at han skulle sende en melding, men er jo litt naivt å tenke slik også. En må jo bare prøve. Føler bare jeg skylte hele opplegget ned i do med å si at jeg bor med en eks. Er jo et stort ‘but’ for mange tenker jeg. Anonymkode: 8916a...f94
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #19 Skrevet 3. november 2021 Blått skrev (22 minutter siden): Jeg har opplevd dette. Bare nyt det og det som skjer, det skjer Ts: Det har du helt rett i! Jeg nyter følelsene jeg har kjent på men samtidig sååå ivrig etter mer. hva er din opplevelse på det om jeg kan spør? ☺️ Anonymkode: 8916a...f94
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 Hvorfor er det bare kvinner som får det som de vil når de blir forelsket? Jeg har aldri fått noe sjans på å være i nærheten av en jeg falt for på første blikk kontakt. Fordi jeg er mann. Dette er undertrykking. Anonymkode: 84264...836
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå