Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lest denne boken? Er det en bok kun for kvinner, eller kan menn få noe ut av den også?

Anonymkode: fcb9f...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier vel seg selv at boken er for begge kjønn? 

Anonymkode: 0e718...5dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det sier vel seg selv at boken er for begge kjønn? 

Nei, det sier ikke seg selv fordi den har et veldig feminint omslag i rosa. I tillegg er forfatteren med i en podcast med samme navn som er rettet spesielt mot kvinner.

Men takk for tilbakemelding, tror jeg skal lese den. Ikke alt fra oppveksten som er like positivt med tanke på å skape gode kjærlighetsforhold….

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, det sier ikke seg selv fordi den har et veldig feminint omslag i rosa. I tillegg er forfatteren med i en podcast med samme navn som er rettet spesielt mot kvinner.

Men takk for tilbakemelding, tror jeg skal lese den. Ikke alt fra oppveksten som er like positivt med tanke på å skape gode kjærlighetsforhold….

Har ikke lest akkurat denne men generelt studert og satt meg inn i tilknytningsmønster og alle nettsider, artikler og videoer har vært nøytrale i kjønn, derfor går jeg ut ifra at den er nøytral også. Om ikke er det mye annen litteratur om emnet 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ikke lest akkurat denne men generelt studert og satt meg inn i tilknytningsmønster og alle nettsider, artikler og videoer har vært nøytrale i kjønn, derfor går jeg ut ifra at den er nøytral også. Om ikke er det mye annen litteratur om emnet 🙂

Har du noe litteratur å anbefale som er lesevennlig?

Skrevet

Jeg har lest den, og jobber med den. Passer supert for begge kjønn, selv om den kan virke litt rettet mot kvinner. Det er veldig mye bra der som har hjulpet meg mye. Men det er jo ikke nyoppfinninger, så man finner mye av det samme i andre bøker også. Men syns den er bra lagt opp, og veldig konkret i forhold til at det er oppgaver man skal jobbe med. Det er ikke en bok man bare leser og legger bort (i så fall har man misforstått poenget).

• Liker 1
Skrevet
Engel skrev (8 minutter siden):

Jeg har lest den, og jobber med den. Passer supert for begge kjønn, selv om den kan virke litt rettet mot kvinner. Det er veldig mye bra der som har hjulpet meg mye. Men det er jo ikke nyoppfinninger, så man finner mye av det samme i andre bøker også. Men syns den er bra lagt opp, og veldig konkret i forhold til at det er oppgaver man skal jobbe med. Det er ikke en bok man bare leser og legger bort (i så fall har man misforstått poenget).

Så bra, da gleder jeg meg til å lese den! Jeg var på bokhandelen i går og kjøpte boka, men har ikke fått begynt på den ennå.

Takk for at du tok deg tid til å svare!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...