AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #21 Del Skrevet 4. november 2021 Selv om det nå er betalt og alt er i orden iforhold til klarna, kan du bli svartelistet hos enkelte selskaper. Hvor mye som er for høy gjeld kommer jo an på hvilken kredittgrense man har. Anonymkode: bca7e...b67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #22 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Artig med slike kloke kommentarer. Anonymkode: 7119d...af4 De er da kloke. Trenger du egentlig alle disse tingene? Anonymkode: 7f20a...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 4. november 2021 #23 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Jeg må si til dere som skal belære om å ikke handle på kreditt: Jeg bruker løsninger som Klarna dersom jeg ikke kjenner butikken jeg handler fra godt nok. Det har jeg tjent på da varer ikke har dukket opp. Jeg har gitt beskjed til Klarna og de har slettet kravet. Så det er flere grunner til å bruke slike tjenester. Nå kan dere stige ned fra deres høye hest og heller bruke tiden til noe annet enn å dømme. Endret 4. november 2021 av Violetta 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #24 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De er da kloke. Trenger du egentlig alle disse tingene? Anonymkode: 7f20a...a96 *Klask i panna* Seriøst?? Hva vet vel du om hva denne personen kjøper? For en utrolig fjollete og belærende kommentar. Anonymkode: f16d3...db5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #25 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): *Klask i panna* Seriøst?? Hva vet vel du om hva denne personen kjøper? For en utrolig fjollete og belærende kommentar. Anonymkode: f16d3...db5 Nevn én eneste ting som er lurt å kjøpe med Klarna dersom man har så dårlig råd at man sliter med å betale regningene sine? Anonymkode: 76975...94e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #26 Del Skrevet 4. november 2021 Violetta skrev (9 minutter siden): Jeg må si til dere som skal belære om å ikke handle på kreditt: Jeg bruker løsninger som Klarna dersom jeg ikke kjenner butikken jeg handler fra godt nok. Det har jeg tjent på da varer ikke har dukket opp. Jeg har gitt beskjed til Klarna og de har slettet kravet. Så det er flere grunner til å bruke slike tjenester. Nå kan dere stige ned fra deres høye hest og heller bruke tiden til noe annet enn å dømme. Så det er smart å la det gå til inkasso?? TS må jo ha et problem når h*n må handle igjen rett etter at det som gikk til inkasso er betalt. Tenker jeg sitter på hesten min jeg. Anonymkode: 6164e...a19 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #27 Del Skrevet 4. november 2021 Violetta skrev (13 minutter siden): Jeg må si til dere som skal belære om å ikke handle på kreditt: Jeg bruker løsninger som Klarna dersom jeg ikke kjenner butikken jeg handler fra godt nok. Det har jeg tjent på da varer ikke har dukket opp. Jeg har gitt beskjed til Klarna og de har slettet kravet. Så det er flere grunner til å bruke slike tjenester. Nå kan dere stige ned fra deres høye hest og heller bruke tiden til noe annet enn å dømme. Det er da ikke Klarna-systemet som er det store problemet her, men at TS kjøper ting hun/han ikke har råd til. Anonymkode: 76975...94e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #28 Del Skrevet 4. november 2021 Bruker klarna når jeg er usikker på leveringstid, men har alltid pengene til å betale faktura fullt ut når den kommer. Anonymkode: 6116b...722 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 4. november 2021 #29 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg handler alt på klarna så lenge det er en mulighet, det gir meg god kjøpesikkerhet og jeg misliker forhåndsbetaling for noe jeg ikke har sett. Til spørsmålet ditt, i sommer kjøpte jeg varer for sikkert 30 000 på en måned med klarna uten å få melding om "for høy gjeld". Du har mest sannsynlig blitt svartelistet. En sak går ikke til inkasso dagen etter fristen. De regner deg som en dårlig betaler, men kontakt klarna så får du bekreftet/avkreftet dette. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 4. november 2021 #30 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så det er smart å la det gå til inkasso?? TS må jo ha et problem når h*n må handle igjen rett etter at det som gikk til inkasso er betalt. Tenker jeg sitter på hesten min jeg. Anonymkode: 6164e...a19 Skrev jeg at det var smart? Ts har ikke skrevet et ord om at hun ikke har råd, det er dine antagelser. Du vet ikke hvorfor det gikk til inkasso. Ville du svart noen slik i virkeligheten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #31 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg hadde Klarna regning som gikk til inkasso. Selv om jeg betalte ned alt så gikk det mange år før jeg kunne handle med Klarna igjen. Anonymkode: a27c2...ec6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #32 Del Skrevet 4. november 2021 Violetta skrev (8 timer siden): Skrev jeg at det var smart? Ts har ikke skrevet et ord om at hun ikke har råd, det er dine antagelser. Du vet ikke hvorfor det gikk til inkasso. Ville du svart noen slik i virkeligheten? TS skriver at hun vanligvis ikke har problemer med å betale, men hadde det denne ene gangen, det er det samme som å ikke ha råd. Anonymkode: f7e2f...631 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #33 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nevn én eneste ting som er lurt å kjøpe med Klarna dersom man har så dårlig råd at man sliter med å betale regningene sine? Anonymkode: 76975...94e Trenger da ikke ha dårlig råd for å handle på Klarna. Jeg benytter meg alltid av den betalingsmuligheten om jeg kan. Det er lettvint, og en trygghet om varen ikke skulle dukke opp, da sletter de betalingen. Kan du ikke bare slutte? Anonymkode: f16d3...db5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #34 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trenger da ikke ha dårlig råd for å handle på Klarna. Jeg benytter meg alltid av den betalingsmuligheten om jeg kan. Det er lettvint, og en trygghet om varen ikke skulle dukke opp, da sletter de betalingen. Kan du ikke bare slutte? Anonymkode: f16d3...db5 Samme her. Digger Klarna! Hadde det ikke vært for de hadde jeg tapt 4000 kr på en vare som viste seg å være fra en skikkelig scam side (ja, fra nå av sjekker jeg alltid trustpilot først😂 ) Fint med ekstra trygghet om noe går galt! Anonymkode: 1855a...f44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #35 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger da ikke ha dårlig råd for å handle på Klarna. Jeg benytter meg alltid av den betalingsmuligheten om jeg kan. Det er lettvint, og en trygghet om varen ikke skulle dukke opp, da sletter de betalingen. Kan du ikke bare slutte? Anonymkode: f16d3...db5 Det er da ingen her som sier at man har dårlig råd fordi man bruker Klarna, men når man ikke har råd til å betale slik at regningen går til inkasso har man jo dårlig råd. Anonymkode: 76975...94e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 4. november 2021 #36 Del Skrevet 4. november 2021 For å svare på det du spør om: Når regningen har gått til inkasso, så er det et inkassobyrå som har tatt over innkrevningen av gjelden. Ergo så tar det enda lenger tid for det blir registrert at du har betalt. Så siden du betalte i går, er det nok alt for tidlig til at Klarna skal kunne ha registrert gjelden din som slettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #37 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg hadde regning fra klarna som gikk til inkasso. Det tok 2 uker etter betaling før det ble registrert. Hvor mye man kan kjøpe på klarna før gjelden er for høy kommer an på inntekt. De sjekker gjerne det med bisnode eller experian gjeldsbrev første gang man bruker klarna. Jeg er student, så jeg har en grense på litt over 15000 kr. Vet ikke nøyaktig, men har bare sett at jeg ikke får kjøpt noe etter jeg har gått over det beløpet. Jeg bruker klarna fordi jeg føler det er en trygg betalingsløsning kontra å legge inn bankkortet i nettbutikker. I tillegg liker jeg å betale etter jeg har fått varene. Anonymkode: 53da2...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #38 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er da ingen her som sier at man har dårlig råd fordi man bruker Klarna, men når man ikke har råd til å betale slik at regningen går til inkasso har man jo dårlig råd. Anonymkode: 76975...94e Nå er du bare vanskelig. Anonymkode: f16d3...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #39 Del Skrevet 5. november 2021 Det tar dessverre 3 år før du får handle på klarna igjen når dei har stengt deg. Anonymkode: e07c2...7c9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #40 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvis Klarna har sendt noe til inkasso, så tar det lang tid før du får handlet via de igjen. Kanskje opp mot et par år. Anonymkode: 919dd...17f TULL!! Anonymkode: e1bd0...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå