Angelheart2 Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Jeg er på leit etter en topp som kan være under blazer til bukse eller skjørt. Jeg ser for meg en høyhalset topp, kortermet, i enten tynn velur eller silke-look. Den skal være i en skarp farge, gjerne rød eller smaragdgrønn, men også dyp lilla er fint. Har lett "overalt", men ikke funnet akkurat det jeg er ute etter. Er det noen som kan huske å h sett noe slikt noe sted på nett?
SaltLakris Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Denne var fin. Jeg greier ikke å kopiere link fra appen, men den er fra zalando. 1
Angelheart2 Skrevet 4. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2021 SaltLakris skrev (14 timer siden): Denne var fin. Jeg greier ikke å kopiere link fra appen, men den er fra zalando. Det var faktisk akkurat noe slikt jeg er ute etter, men akkurat denne var selvsagt utsolgt i min størrelse.....😭
SaltLakris Skrevet 4. november 2021 #4 Skrevet 4. november 2021 Angelheart2 skrev (9 timer siden): Det var faktisk akkurat noe slikt jeg er ute etter, men akkurat denne var selvsagt utsolgt i min størrelse.....😭 Ah, så typisk 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå