josep1982 Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 (endret) Hei. Lurer på kvinners erfaringer med spesielt frenum/frenulum piercing. Jeg vet at det kan være godt for menn, men hva synes kvinner om denne? Både når det gjelder å suge, og "vanlig" penetrering (er ikke interessert i anal). Tingen er at kjærsten min er bare ok med denne piercingen, men piercingen kan IKKE tas ut for den gror fort! Det er kostbart å ta den, og om hun ikke liker hvordan det føles og jeg må ta det ut er det veldig bortkastede penger... Edit: jeg har prince albert med ring i fra før av. Endret 3. november 2021 av josep1982
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Kjente absolutt ingenting til den. Satt på en velutrustet mann i tillegg. Så jeg ble skuffet! K42 Anonymkode: a1707...01f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Mannen min har en prins Albert. Han hadde også en haug med ringer i forhuden. De kunne jeg bli litt sår av, han har tatt de ut nå, mest pga et par operasjoner han hadde, da er det ikke særlig med piercinger på kroppen. Men Albert sitter igjen og den er helt kul. Viktig med god rengjøring, ikke alle piercinghull trenger å lukte godt. Anonymkode: d89dd...6c1
josep1982 Skrevet 3. november 2021 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Kjente absolutt ingenting til den. Satt på en velutrustet mann i tillegg. Så jeg ble skuffet! K42 Anonymkode: a1707...01f Ok, så den gjorde i det minste ikke vondt.
josep1982 Skrevet 3. november 2021 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen min har en prins Albert. Han hadde også en haug med ringer i forhuden. De kunne jeg bli litt sår av, han har tatt de ut nå, mest pga et par operasjoner han hadde, da er det ikke særlig med piercinger på kroppen. Men Albert sitter igjen og den er helt kul. Viktig med god rengjøring, ikke alle piercinghull trenger å lukte godt. Anonymkode: d89dd...6c1 ok, jeg har tenkt til å ta frenum på undersiden av penishodet, med barbell. Jeg har prince albert fra før av. Dama synes det er ok å ha sex med den, så lenge hun ikke trenger å se på den, eller suge meg med den... Hun var ok med at jeg skulle ta frenum, men jeg visste ikke da at den alltid måtte sitte i da jeg kom med forslaget...
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 Jeg har nettopp begynt å treffe en kar og det viser seg at han har pyntet hele juletreet sitt, det var jeg ikke helt forberedt på. Jacob's ladder med fire 'trinn' (barbells) langs skaftet og en diger metall kladeis gjennom skrotum. Jeg ble litt overveldet ved første øyekast men vennet meg til det ganske raskt, mentalt sett. Så var det sex da. Jeg så på da han tok på kondom og det var fiklete, ikke så lett å bare rulle på nei, mange 'fartsdempere' på veien. Penetrering gikk ikke i det hele tatt, for de pinnene stanget mot skjedeinngangen min, de er jo ikke akkurat tøyelige. Au au au, og jeg blødde litt og er sår nå. Nå skal det sies at jeg er trang, for trang til og med. Jeg tenker nå at vi må være veldig forsiktige og tålmodige, masse tid og lube. Jeg har googlet litt og det er visst ikke så lurt å ta dem ut da de gror igjen raskt, så jeg kan ikke egentlig be ham om å gjøre det heller. Jeg liker ham så godt så jeg håper vi finner ut av dette! Han sa at ex'ene hans fikk ekstra nytelse av piercingene hans, så jeg regner med at det er korrekt, han er ikke noen skrytepave ellers. Det er nok helst meg det er noe galt med her, og det er jo synd for jeg liker i grunnen konseptet nå som jeg har vennet meg til tanken. Hilsen forelsket og frustrert x Anonymkode: a3df0...75e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Det er vel bare harrytasser som bruker metallskrammel på penis i 2021. Trashy og avtennende. Anonymkode: 7ef8b...f43 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Hørtes ubehagelig ut. Anonymkode: d826e...497 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hørtes ubehagelig ut. Anonymkode: d826e...497 Ja, men bare for meg og jeg er serdeles trang, så dette gjelder jo ikke alle. Jeg ville bare dele min erfaring. Det hadde vært interessant om det fantes statistikker på dette temaet. Anonymkode: a3df0...75e
josep1982 Skrevet 18. september 2022 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2022 On 12/11/2021 at 12:02 AM, AnonymBruker said: Jeg har nettopp begynt å treffe en kar og det viser seg at han har pyntet hele juletreet sitt, det var jeg ikke helt forberedt på. Jacob's ladder med fire 'trinn' (barbells) langs skaftet og en diger metall kladeis gjennom skrotum. Jeg ble litt overveldet ved første øyekast men vennet meg til det ganske raskt, mentalt sett. Så var det sex da. Jeg så på da han tok på kondom og det var fiklete, ikke så lett å bare rulle på nei, mange 'fartsdempere' på veien. Penetrering gikk ikke i det hele tatt, for de pinnene stanget mot skjedeinngangen min, de er jo ikke akkurat tøyelige. Au au au, og jeg blødde litt og er sår nå. Nå skal det sies at jeg er trang, for trang til og med. Jeg tenker nå at vi må være veldig forsiktige og tålmodige, masse tid og lube. Jeg har googlet litt og det er visst ikke så lurt å ta dem ut da de gror igjen raskt, så jeg kan ikke egentlig be ham om å gjøre det heller. Jeg liker ham så godt så jeg håper vi finner ut av dette! Han sa at ex'ene hans fikk ekstra nytelse av piercingene hans, så jeg regner med at det er korrekt, han er ikke noen skrytepave ellers. Det er nok helst meg det er noe galt med her, og det er jo synd for jeg liker i grunnen konseptet nå som jeg har vennet meg til tanken. Hilsen forelsket og frustrert x Anonymkode: a3df0...75e Hvordan gikk det utover/går det nå?
gakk Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 On 9/18/2022 at 5:01 PM, josep1982 said: Hvordan gikk det utover/går det nå? Det ble slutt rimelig raskt, var for vondt, au au.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 Det regnes vel som en skrekkelig harry og utdatert greie i 2022. Trendy for ca 20 år siden. Anonymkode: 7ef8b...f43 4
josep1982 Skrevet 22. september 2022 Forfatter #13 Skrevet 22. september 2022 On 9/19/2022 at 10:24 PM, AnonymBruker said: Det regnes vel som en skrekkelig harry og utdatert greie i 2022. Trendy for ca 20 år siden. Anonymkode: 7ef8b...f43 Damene jeg har møtt har synes det har vært spennende. Jeg har det fordi jeg elsker de. De gir mer følelse, jeg synes de ser utrolig bra ut. Jeg angrer ikke i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #14 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 0.02): Jeg har nettopp begynt å treffe en kar og det viser seg at han har pyntet hele juletreet sitt, det var jeg ikke helt forberedt på. Jacob's ladder med fire 'trinn' (barbells) langs skaftet og en diger metall kladeis gjennom skrotum. Jeg ble litt overveldet ved første øyekast men vennet meg til det ganske raskt, mentalt sett. Så var det sex da. Jeg så på da han tok på kondom og det var fiklete, ikke så lett å bare rulle på nei, mange 'fartsdempere' på veien. Penetrering gikk ikke i det hele tatt, for de pinnene stanget mot skjedeinngangen min, de er jo ikke akkurat tøyelige. Au au au, og jeg blødde litt og er sår nå. Nå skal det sies at jeg er trang, for trang til og med. Jeg tenker nå at vi må være veldig forsiktige og tålmodige, masse tid og lube. Jeg har googlet litt og det er visst ikke så lurt å ta dem ut da de gror igjen raskt, så jeg kan ikke egentlig be ham om å gjøre det heller. Jeg liker ham så godt så jeg håper vi finner ut av dette! Han sa at ex'ene hans fikk ekstra nytelse av piercingene hans, så jeg regner med at det er korrekt, han er ikke noen skrytepave ellers. Det er nok helst meg det er noe galt med her, og det er jo synd for jeg liker i grunnen konseptet nå som jeg har vennet meg til tanken. Hilsen forelsket og frustrert x Anonymkode: a3df0...75e Det er IKKE deg det er noe galt med. 🤗 Anonymkode: 4215a...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå