AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Sluttet på ppilla i slutten av august. Regner oktober som første ordentlige prøveperiode. Brukte eggløsningstester, og hadde hyppig samleie rundt eggløsningstidspunktet. Fredag hadde jeg ganske vondt i korsryggen, sånn jeg pleier å ha før mensen. Lørdag morgen begynte jeg å blø ganske mye. Dette avtok natt til søndag, og I løpet av søndagen sluttet jeg helt å blø. Har tidvis fremdeles hatt smerter i ryggen, men har ikke blødd noe mer. Hadde imidlertid litt brun utflod i går, og utfloden var kanskje antydning til lys rosa i dag tidlig. Jeg hadde altså en blødning to dager før jeg egentlig forventet mensen, og blødningen varte bare i 1,5 dag. Normalt varer mensen i om lag 4 dager. Har testet, senest i dag tidlig, og får negativ graviditetstest. Siden det var en så rar blødning lurer jeg imidlertid veldig på hva dette kan ha vært. Spontanabort? Eller bare en rar menstruasjon? Kan jeg være gravid, men produsere HCG sent? Andre med liknende erfaringer? Anonymkode: 8a12a...4b5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Sikkert bare litt rusk i maskineriet som måtte renses opp før produksjonsstart ❤️ Anonymkode: ef098...a9b 3
Laura80 Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 Sikkert vanlig mens men litt hormonkluss tviler på sa pga negative tester 3
Amatariel Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Hadde det vært en SA så hadde det nok slått ut på en g-test. Det var nok bare rett og slett en rar blødning ja, noe som ikke er unormalt de første månedene etter p-pilleslutt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå