AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #1 Skrevet 3. november 2021 Du som er alene med 2+ Små barn, ingen hjelp til barna utenom en helg i mnd. Syns du det går fint med 100% jobb? Anonymkode: ae4c3...fa3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Skrevet 3. november 2021 Jeg er 100% alene med en ettåring og en toåring. Jobber 95% da, men synes det går fint for min del. Men synes synd på minstemann som er nesten 8 timer i bhg hver dag. Blir ikke mye tid sammen i hverdagen. Anonymkode: 49135...625
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er 100% alene med en ettåring og en toåring. Jobber 95% da, men synes det går fint for min del. Men synes synd på minstemann som er nesten 8 timer i bhg hver dag. Blir ikke mye tid sammen i hverdagen. Anonymkode: 49135...625 Her er de 2 og 3, de blir levert 7 og hentet 16. ja det blir noen timer for de der, men sånn er det. hvordan syns du det går å få gjort alt annet i tillegg? Anonymkode: ae4c3...fa3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Er 100% alene og jobber 100%. Går helt fint 😊 Anonymkode: 0d31d...63e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Her er de 2 og 3, de blir levert 7 og hentet 16. ja det blir noen timer for de der, men sånn er det. hvordan syns du det går å få gjort alt annet i tillegg? Anonymkode: ae4c3...fa3 Husvask og sånne ting du tenker på? Synes det går greit. Prøver å gjøre mest mulig mens ungene er våkne sånn at jeg får slappet av litt når de legger seg. Toåringen hjelper gjerne til, så i går vasket vi badet sammen mens ettåringen sov. For min del hjelper det å ha faste rutiner for når jeg gjør nå og veldig enkle middager. Kjører lett Fjorland, Toro og ferdiglagde pannekaker. Pøser på med frukt og grønt da. Bruker heller litt mer tid på middager i helgen. Anonymkode: 49135...625
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Jeg jobbet 90%. Problemet var ikke husarbeid, det gjør jeg sammen med barna, men legetimer, tannlegetimer, foreldresamtaler… alt sånt som legges til arbeidstid og som jeg ikke hadde rett til fri for. Anonymkode: 0d77b...088
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 Jeg er alene med 3, og jobber 100% turnus i helsevesenet. Har naturlig nok barnepass når jeg jobber helger, kvelder og røde dager, men ingen ting utenom om det. Jeg syntes det er beintøft, og sliter med å få det til å gå rundt. Kommer meg aldri ovenpå, alltid noe som burde vært gjort i huset. Jeg er syk i tillegg. Livet er ikke for pyser.. Anonymkode: d1266...2ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå