Gå til innhold

Hvordan spørre om å få en finger i rumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle! 

Leker en del med tanken om å få analen massert, og også etter hvert også prøve å få en finger inn bak. Men jeg klarer rett og slett ikke tørre og prøve å spørre om det. 

Kjæresten leker mye med mellomkjøttet og rumpa generelt, men går aldri "all in", og masserer lenger enn rumpeballer og mellomkjøtt. Jeg føler jeg legger fint til rette for å få god tilgang til både rumpe og anal for henne, men det blir aldri noe lek lenger bak. 

Selvfølgelig også min skyld, jeg skal da ikke legge all skyld på henne! 😄 Jeg kunne jo bare spurt, kunne jeg ikke? Men her er det jo problemet dukker opp, jeg tør aldri, kanskje i frykt for at henne ikke vil, eller syntes det er ekkelt. Jeg er rett og slett for redd for hvordan hun vil reagere. 

Til dere som er litt erfaren på området, er det noen som har noen tips her? Er det flere ting jeg kan gjøre når hun f.eks runker meg, uten å si noe, men heller hinte eller legge meg til rette, eller er det bare å manne seg opp, og si det rett som det er? 

Og; hvordan reagerte/ville du reagert, når/om han spurte om han ville ha massert analen, eller ville ha prøvd en finger i rumpa? Liker dere jenter å leke med rumpa til mannfolk? Gjør dere det med glede, eller er det uaktuelt å leke der bak? 😄

Anonymkode: 1b46d...a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør du det på henne? Hvis ikke så kan du jo forsiktig prøve deg nedover mot rumpa når du slikker henne, massere rumpehullet når du tar henne bakfra. Om hun liker det, så kan det jo tenkes at hun også vil gjengjelde tjenesten.

Når hun går fra baller til mellomkjøtt, lag lyd. Jo nærmere hun er rumpehullet, jo mer lyd lager du. I og med at hun allerede holder på på mellomkjøttet så kan det hende at hun er som deg, har lyst, men tørr ikke?

Anonymkode: 9c471...be0

• Liker 6
Skrevet

Glemte å svare på hvordan jeg ville reagert;

Hadde blitt overlykkelig. Han liker at jeg slikker og gjerne dytter tunga inn, men er ikke så fysen på prostatamassasje. Å det har jeg så lyst til å prøve, men jeg har jo ikke lyst når han ikke vil. Min nytelse er jo å se at han har det deilig.

Elsker når jeg suger og han sprer beina og "inviterer" meg til å rimme han. 

• Liker 3
Skrevet

Min mann spøkte med det og latet som at det bare var tull det han sa.. 🤣 Og ja, stønnet ekstra mye når jeg masserte mellomkjøttet.. så jeg skjønte ganske raskt at han var keen. Jeg elsker å "ta" han i rumpa, for han synes det er såå deilig, og det blir jeg kåt av... 😊 Lykke til!

Anonymkode: 1cfdf...692

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei alle! 

Leker en del med tanken om å få analen massert, og også etter hvert også prøve å få en finger inn bak. Men jeg klarer rett og slett ikke tørre og prøve å spørre om det. 

Kjæresten leker mye med mellomkjøttet og rumpa generelt, men går aldri "all in", og masserer lenger enn rumpeballer og mellomkjøtt. Jeg føler jeg legger fint til rette for å få god tilgang til både rumpe og anal for henne, men det blir aldri noe lek lenger bak. 

Selvfølgelig også min skyld, jeg skal da ikke legge all skyld på henne! 😄 Jeg kunne jo bare spurt, kunne jeg ikke? Men her er det jo problemet dukker opp, jeg tør aldri, kanskje i frykt for at henne ikke vil, eller syntes det er ekkelt. Jeg er rett og slett for redd for hvordan hun vil reagere. 

Til dere som er litt erfaren på området, er det noen som har noen tips her? Er det flere ting jeg kan gjøre når hun f.eks runker meg, uten å si noe, men heller hinte eller legge meg til rette, eller er det bare å manne seg opp, og si det rett som det er? 

Og; hvordan reagerte/ville du reagert, når/om han spurte om han ville ha massert analen, eller ville ha prøvd en finger i rumpa? Liker dere jenter å leke med rumpa til mannfolk? Gjør dere det med glede, eller er det uaktuelt å leke der bak? 😄

Min kone tar ofte fingeren opp i rompen. Hun vet at jeg digger det.

Vi har vært sammen lenge og vi gjorde ikke dette i starten. Jeg husker ikke helt hvordan det startet, men tror at jeg begynte med henne først. Slikket og fingret henne i rompa.

Det er ofte best bare å si hva du vil. Selv om du kan bli avvist.

Det som er enda bedre enn er å bli slikket i rumpa. Det er helt himmelsk!

Anonymkode: d43d2...a69

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Glemte å svare på hvordan jeg ville reagert;

Hadde blitt overlykkelig. Han liker at jeg slikker og gjerne dytter tunga inn, men er ikke så fysen på prostatamassasje. Å det har jeg så lyst til å prøve, men jeg har jo ikke lyst når han ikke vil. Min nytelse er jo å se at han har det deilig.

Elsker når jeg suger og han sprer beina og "inviterer" meg til å rimme han. 

Jeg elsker at min kone slikker meg i rumpen. Det er bare det beste man kan oppleve!

Også digg at hun tar finger i rumpa eller tar meg med strap-on.

Anonymkode: d43d2...a69

• Liker 1
Skrevet

Halvparten av postene i Au Pair tråden er slettet. Andre tråder med brukbart innhold som er 30 sider lang fjernes uten kommentar. 

Men finger i rumpa, det er KG. 

Jaja. 

• Liker 4
Skrevet
Maskulino skrev (15 minutter siden):

Halvparten av postene i Au Pair tråden er slettet. Andre tråder med brukbart innhold som er 30 sider lang fjernes uten kommentar. 

Men finger i rumpa, det er KG. 

Jaja. 

Finger i rumpa og bæsj på fingeren er ikke like politisk som aupair-diskusjon. 😁

Anonymkode: a6098...aa0

Skrevet (endret)

Kjør på!

Endret av Kassalappen
Gjest Paramount
Skrevet

Kvinner elsker å gjøre mannen kåt, det er det som gjør kvinner kåte først og fremst. At de får respons på et eller annet. Mannen trenger kvinnen for å bli kåt, han blir ikke kåt av å gjøre henne kåt. Det betyr lite, og får bare fram dårlige sider av hans personlighet. Det er derfor det er full katastrofe i forholdet når kvinnen ikke lenger har interesse for å gjøre mannen kåt. Skal hun lese Interiørmagasinet må hun onanere samtidig, da redder hun forholdet.

Derfor, bare spør, dersom hun skjønner/vet at du blir kåt av det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Gjør du det på henne?

Når hun går fra baller til mellomkjøtt, lag lyd. Jo nærmere hun er rumpehullet, jo mer lyd lager du. I og med at hun allerede holder på på mellomkjøttet så kan det hende at hun er som deg, har lyst, men tørr ikke?

Nei  gjør det ikke på henne. Gjort klar beskjed at hos henne er ikke rumpa noe som skal inn, som f.eks penis. 😄

Prøver meg med lyder og, men det blir liksom ikke noe mer ut av det.

Får vel kanskje høre på dere andre også, her er det bare og manne seg opp og spørre når anledningen byr seg neste gang. 😁 Det verste er vel bare å få et nei, er det ikke? 

Gode ord du kommer med, Paramount! 

Skrevet

Hadde aldri verden gjort det uansett hvor kåt mannen hadde blitt av det... Vil ikke putte fingeren min opp i ei hårete rumpe, nei takk. 

Anonymkode: b96e2...6a4

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes spørsmålet her er helt greit. 

TS: 

"Finger i rumpa" kan både være seksuelt og det kan være fullstendig avtennende. Jeg synes det er verdt å tenke seg om hvordan man tilnærmer dette. 

Det finnes heldigvis leketøy. Jeg tenker at du kan kjøpe en buttplug som ikke er større enn hennes finger. Du påfører glidemiddel og sette den på plass selv. Du tar den ut på badet. Du tar alt av renhold. Du gjør det med en gang og du gjør det nøye.

Da kan hun også presse på pluggen under sex uten frykt for å få avføring på finger eller i sengen. Hun kan også involvere seg mer etterhvert. Men du må også være forberedt på at kanskje dette aldri skjer,

Da kan hun ta ting i sitt tempo uten å føle seg utilstrekkelig underveis eller at hun mister kontrollen fordi hun sier ja til noe. Og hun kan oppleve at det ikke er (for henne) ekstreme ting du skal hoppe på. 

Skrevet

Dere bør kanskje avklare dette før dere havner i en seksuell setting? Da kan både du og hun forberede dere litt.

Det kan også være hensiktsmessig og la henne slippe å putte fingeren "inn der", men gå til innkjøp av en liten but plug, kanskje.. Så slipper leken å bli avsluttet på grunn av bæsjesøl og lukt. 

Anonymkode: 2d061...bcc

Skrevet

Enkelt spørr henne☺️

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer.

Anki, mod

Skrevet

Jeg kjøpte engangshansker og spurte. Følte det var litt lettere å spørre da, sånn at det føltes litt mer renslig for oss begge. Og etter det har jeg fått veldig mye deilig understellsbehandling med en hånd som tar seg av kuken og en som tar seg av rumpa. 

Det å være helt ærlig med henne om seksuelle lyster har gitt meg utrolig mange deilige opplevelser 😊

Skrevet

Jeg gjør det nesten alltid på damer jeg har kjent en stund, og får som regel samme tilbake, så du trenger ikke spørre.

Anonymkode: 9f089...ab0

Skrevet

Jeg er dame og vil så gjerne at kjæresten skal gjøre det på meg. Men jeg får meg ikke til å spørre. En gang tror jeg at jeg bare plasserte fingeren hans på rette plassen 😂 men han tok ikke hintet til å gjøre det flere ganger. Desverre. Hehe..

exen min og meg gjorde det på hverandre og digga det.

Han jeg er sammen med nå vil IKKE ha finger i rumpa, men jeg skulle ønske D 😂

Anonymkode: 30e26...cab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 22.04):

Nei  gjør det ikke på henne. Gjort klar beskjed at hos henne er ikke rumpa noe som skal inn, som f.eks penis. 😄

Prøver meg med lyder og, men det blir liksom ikke noe mer ut av det.

Får vel kanskje høre på dere andre også, her er det bare og manne seg opp og spørre når anledningen byr seg neste gang. 😁 Det verste er vel bare å få et nei, er det ikke? 

Gode ord du kommer med, Paramount! 

Jeg er en mann som helt siden tenårene alltid har vært glad i å bli stimulert analt, og vært opptatt av det. Og jeg innså at når man er sammen med jenter, nytter det ikke å gå rundt grøten og gi små hint om hva man liker. For de er normalt enda mer sjenert enn deg, og redd for å si eller gjøre noe feil. DU må ta regien.

Og det er 2 måter:

1. Direkte: Mens dere har sex eller koser med pikk eller baller, bare be om at hun skal massere deg i rumpa og tilslutt putte inn en finger. Ta styringen. Fordelen er at begge er kåte. Ulempen er at det kan komme brått og overraskende på henne, noe hun ikke hadde ventet, og kanskje synes er «feil».

2. Indirekte: Mens dere koser etter sex, eller bare prater om sex eller løst eller fast, bring samtalen til å handle om seksuelle ønsker. Spør henne ut om hennes, få i gang en dialog hvor dere åpner opp. Ikke enkelt, jeg vet det. Men ærlighet er smittsomt. Fortell henne at også menn har en kroppsåpning der nede, at den er sensitiv og føles godt. At du har lyst til å utforske dette videre. Og snakk detaljert om egne anale erfaringer og anale ønsker. Men legg det så bort, og la det ligge og gjære en stund. Når dere en senere gang har sex, bring temaet på banen og spør om hun vil prøve. Sannsynligheten for at hun vil er stor.

Grunnen til at jenter i endel tilfeller ikke ønsker å bli tatt analt, er dette:

1. Redd for å bæsje på seg. Mange jenter er livredd dette.

2. Redd for smerte.

3. Redd for lukkemuskelskader (denne frykten er voldsomt overdreven)

Men når en gutt ber jenta «ta» ham analt, slipper hun å tenke på dette. Da er det lettere at kåtheten og nysgjerrighet overtar . I tillegg har jenter innovertiss, mens gutter har utovertiss. Mange jenter er nysgjerrige på hvordan det føles å ha en penis og å penetrere. Bruken av en finger eller dildo på en gutt er derfor noe de kan bli fascinert av.

Anonymkode: 9546d...3f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...