Gå til innhold

Mallisa prøver på nr 2 👶🏼❤️

Mallisa

Anbefalte innlegg

Katrin94 skrev (2 timer siden):

Ikke egentlig. Bare nervøs 😞 Krysser fingrene 🤞

Det går nok veldig fint ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk dere ❤️ negativ test idag, hadde egentlig på følelse at den skulle være positiv så jeg er litt skuffa 😅☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (49 minutter siden):

Takk dere ❤️ negativ test idag, hadde egentlig på følelse at den skulle være positiv så jeg er litt skuffa 😅☹️

Så kjedelig.. Men du er vel bare 9 dpo? Fortsatt tidlig 🤞lett for meg å si som selv gir opp håpet etter 9 dpo 😂 men man blir mer optimistisk når man skal støtte andre! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (1 time siden):

Så kjedelig.. Men du er vel bare 9 dpo? Fortsatt tidlig 🤞lett for meg å si som selv gir opp håpet etter 9 dpo 😂 men man blir mer optimistisk når man skal støtte andre! 🥰

Katrin94 skrev (1 time siden):

Ånei! Men fremdeles håp! 💗💗

Ja vet 💕💕 men hadde bare på følelsen at den skulle være svak positiv 😅 hadde en rar brennende/småstikkende følelse i venstre side av blæra/livmora i forgårs. Leste på forumet igår at det var litt typisk når egget festa seg, så fikk brått håp! Men det er jo enda tid! 🤞🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BABYSTREK BABYSTREK BABYSTREK!!! 

Våknet kl 04 i natt fordi jeg var så tørst. Det har jeg ikke gjort siden forrige gang jeg ble gravid så etter å ha ligget og kverulert en stund fant jeg ut at jeg likegodt kunne ta en ny test! Tre tester senere er det liten tvil om at det faktisk er en svak babystrek 😍 måtte den bare være så snill og bli der den er 😟😐

20220329_043315.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (1 time siden):

BABYSTREK BABYSTREK BABYSTREK!!! 

Våknet kl 04 i natt fordi jeg var så tørst. Det har jeg ikke gjort siden forrige gang jeg ble gravid så etter å ha ligget og kverulert en stund fant jeg ut at jeg likegodt kunne ta en ny test! Tre tester senere er det liten tvil om at det faktisk er en svak babystrek 😍 måtte den bare være så snill og bli der den er 😟😐

20220329_043315.jpg

Jeg ser strek! 😍 Uten tvil babystrek dette 🥰 gratulerer så mye ❤️❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiii ser strek!!  Så glad på dine vegne nå at jeg felte en tåre 🥲💕 Satser på at den sitter 🤞🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (7 timer siden):

Jeg ser strek! 😍 Uten tvil babystrek dette 🥰 gratulerer så mye ❤️❤️

Prøver2021 skrev (6 timer siden):

Så gøy!! Gratulerer så mye 🥰🥰

Angeleye skrev (6 timer siden):

Oi, gratulerer så mye!! Så gøy 😍

Katrin94 skrev (6 timer siden):

Wiii ser strek!!  Så glad på dine vegne nå at jeg felte en tåre 🥲💕 Satser på at den sitter 🤞🤞🤞

Ruskemor skrev (5 timer siden):

Så gøy, gratulerer 😁

Tusen takk dere ❤️, jeg håper virkelig at den kan holde seg inne helt til desember 😟 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisa skrev (10 minutter siden):

Tusen takk dere ❤️, jeg håper virkelig at den kan holde seg inne helt til desember 😟 🤞🤞

Det MÅ den bare gjøre!! 🤞😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bullabu
Mallisa skrev (På 3.11.2021 den 4.07):

Hei hei! :hallo:

Jeg har våget meg på å lage en prøverdagbok her. Jeg har i mange måneder fulgt med på andres dagbøker og drømt om dagen det endelig er oss som skal prøve! Vi er et par i midten av tjueårene som har alt vi vil ha på stell og som nå føler oss passelig klare for en familieforøkelse. Jeg er skikkelig verpesyk. :icon_lol: Mannen har ikke så mange meninger om dette temaet. Han er selvsagt med på en forøkelse men stresser ikke med det. Han har en "vi tar det som det kommer"-innstilling som jeg misunner. :dry: 25/11/21 Ble vi endelig enige om å bli prøvere! 

Jeg har gått på p-piller i rundt 8 år sammenhengende uten problemer. Før jeg begynte på pillene hadde jeg en veldig uregelmessig menstruasjon som fint kunne komme med en, to og av og til tre måneders mellomrom. Jeg vet ikke om det skyldes at jeg var ung eller om jeg bare er sånn. Stoppet på p-piller i september 21 og har styrt litt med menstruasjon og eggløsning etter dette. Forhåpentligvis stabiliserer det seg. 🤞

Jeg har alltid hatt en liten (ubegrunnet) frykt om å ikke kunne få barn så i håp om å spare mannen min for mas og unødvendige skumle tanker har jeg istedenfor valgt å opprette en dagbok slik at jeg heller kan plage noen andre, hehe. Følg med om du vil! :ball:

Tidslinje

25.11.21 - Offisielt prøvere 👫

05.12.21 - Første positive graviditetstest 🎆

22.12.21 - Spontanabort 6+1 💔

Lykke til, søk gjerne opp "people with no kids" på YouTube med  Michael McIntyre😂😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elise93 skrev (3 timer siden):

Hvordan går det? 💕 Helt i lykkerus regner jeg med? 🤩

Det går greit, prøver å ikke glede meg for mye selv om det er litt vanskelig å holde meg 😩😅 Testet idag igjen, 12 DPO og streken er hvertfall litt sterkere, håper den kan holde! Har litt økende korsryggsmerter og "lynnedslag" i området livmor når jeg beveger meg feil så jeg tar det som et godt tegn! (Selv om jeg hadde det samme sist og det ikke endte så bra 😶)

20220331_112312.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin stigning dette 🤩❤️ Skjønner at du er bekymret, men håper og tror at dette kommer til å gå kjempebra ❤️❤️🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...