Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste ferdig ps jeg elsker deg i natt... :grine: Den er sååå fin og trist!!! Det var et interviju av forfatteren bak i boken, som faktisk bare er 22 år(21) da hu skrev boka, det er imponerende.. I intervijuet sa hun at regisøren av forest gump har kjøpt boka og skulle lage film om den?? noen som har hørt om den? den har ikke kommet ut uten at jeg har lagt merke til det,under ett annet navn elr no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de har begynt å filme den enda.

Fant bare dette.

Forøvrig likte jeg boka ganske godt, men synes den desverre var skrevet litt Danielle Steel - aktig.

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke noe om hvorvidt den filmen er ferdig eller ikke, men var bare glad for at du stilte det spørsmålet! Leste boka for ei stund siden, og tenkte at den hadde blitt en fin film...Mente jeg hadde hørt at den skulle filmes, men var ikke sikker..

Skrevet
Leste ferdig ps jeg elsker deg i natt... :grine: Den er sååå fin og trist!!! Det var et interviju av forfatteren bak i boken, som faktisk bare er 22 år(21) da hu skrev boka, det er imponerende.. I intervijuet sa hun at regisøren av forest gump har kjøpt boka og skulle lage film om den?? noen som har hørt om den? den har ikke kommet ut uten at jeg har lagt merke til det,under ett annet navn elr no?

Hvem har skrevet den?

Skrevet

Husker ikke hvordan det skrives men tror hun het Cecilia Ahern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...