AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Tenker at de kanskje ikke har tid å "sløse" på sånt, men ble usikker. Noen som vet om noen eller som jobber i barnehage som kan svare meg? Anonymkode: eb659...373
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker at de kanskje ikke har tid å "sløse" på sånt, men ble usikker. Noen som vet om noen eller som jobber i barnehage som kan svare meg? Anonymkode: eb659...373 I barnehagen jeg jobbet, så gjorde vi det ja. Var en ganske nyskjerrig gjeng. Anonymkode: fb7cd...07b 7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Det hender vi tar en titt på profilen hvis noen har likt eller kommentert noe på insta/face ja.. Men veldig ofte har de lukkede profiler da... Anonymkode: 40cc6...fd9 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Ja. Hos oss hadde vi en ped leder som gjorde det i omtrent alle pauser. Og la ut om alt hun fant der. Anonymkode: a796c...446 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Ingen av barnehagene jeg har jobbet i, har drevet å sjekket foreldrenes sosiale medier. Iallfall har de i så fall ikke nevnt det på jobb, det har aldri vært en snakkis. Men selvsagt, det hadde nok sikkert skjedd om noen oppdaget ved en tilfeldighet (eller fått vite av noen andre) at en eller annen forelder la ut drøye ting på nett. Anonymkode: 5168d...cab 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 «Alle» gjør det overalt, uansett om det er jobb, barnehage, naboer, nye kolleger, jobbsøknader, kassadamen på butikken osv… Anonymkode: 2977a...89d 24
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 (endret) Nei, har venninne som hadde en venninne som jobba i en barnehage. Hun gjenfortalte det de drev på med. Er skikkelig stygt det de holdt på med. Går rett og slett kaldt nedover ryggen når jeg tenker på hvor falske enkelte av de var, og at de hadde ansvar for ungene våre når de hadde sånne holdninger. Anonymkode: bfeaf...926 Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 4. november 2021 av Perelandra 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 Jeg har gjort det av ren nysgjerrighet, men ikke på jobb. Har gjort det hjemme i fred og ro. Nysgjerrig på hva de jobber med, alder og kanskje hobbyer. Like nysgjerrig på dem som jeg er på andre folk jeg møter andre steder som jeg sjekker ut. Anonymkode: 6cb2c...416 8
NeverMore Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, har venninne som hadde en venninne som jobba i en barnehage. Hun gjenfortalte det de drev på med. Er skikkelig stygt det de holdt på med. Går rett og slett kaldt nedover ryggen når jeg tenker på hvor falske enkelte av de var, og at de hadde ansvar for ungene våre når de hadde sånne holdninger. Anonymkode: bfeaf...926 Ah, selvfølgelig. En venninne med en venninne 😂 Greit at du også har i bakhodet at å jobbe i barnehage krever fagbrev eller universitetsgrad når du skal uttale deg om intelligens her. Ja, noen snoker. De fleste gjør det ikke. Og de aller færreste hånler. 11
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tenker at de kanskje ikke har tid å "sløse" på sånt, men ble usikker. Noen som vet om noen eller som jobber i barnehage som kan svare meg? Anonymkode: eb659...373 Hvis du har åpen profil, må du være forberedt på at andre ser på den. Det er på en måte noe av poenget med SoMe. Heldigvis er det enkelt å lukke profilen og bare la venner og familie se hvis du ikke ønsker å vise dette til alle. Anonymkode: ac97d...50c 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Regner med at du også jobber i barnehage, siden du påstår dette. Anonymkode: 5168d...cab Jeg jobbet som vikar i barnehager under studietiden og kan bekrefte at det stemmer. De skarpeste knivene i skuffen trenger flere utfordringer enn det en slik jobb gir. Det er en kjensgjerning at folk har ulik kognitiv kapasitet og det er ingenting i veien med å være en litt sløv kniv så lenge man har en jobb som ikke fordrer skarphet. Anonymkode: 8ca79...41a 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 PS: Selv sjekker jeg ut offentlig ansatte på some før jeg møter dem så jeg får et bilde av hvem de er. Urovekkende mange har åpen profil med fullt navn. Meg finner de ikke, jeg har et annet navn på nett enn ellers. Anonymkode: 8ca79...41a 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 Jeg sjekker, men jeg sjekker mange på soMe. (Er en nysgjerrig type). Ser på bilder hvis de ligger åpne osv. jeg kan ikke være venn med foreldre da, men litt koselig å følge med litt likevel. sjekker ikke for å sladre eller noe og vi diskuterer heller ikke slikt mellom oss på pauserommet. Anonymkode: 5ef79...7d7 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja. Hos oss hadde vi en ped leder som gjorde det i omtrent alle pauser. Og la ut om alt hun fant der. Anonymkode: a796c...446 Folk eier ikke skam. Anonymkode: 55cf3...b99 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Nei, har venninne som hadde en venninne som jobba i en barnehage. Hun gjenfortalte det de drev på med. Er skikkelig stygt det de holdt på med. Går rett og slett kaldt nedover ryggen når jeg tenker på hvor falske enkelte av de var, og at de hadde ansvar for ungene våre når de hadde sånne holdninger. Anonymkode: bfeaf...926 Men jeg hørte av onkelen til søskenbarnet til faren til venninna mi at det ikke var sant. AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg jobbet som vikar i barnehager under studietiden og kan bekrefte at det stemmer. De skarpeste knivene i skuffen trenger flere utfordringer enn det en slik jobb gir. Det er en kjensgjerning at folk har ulik kognitiv kapasitet og det er ingenting i veien med å være en litt sløv kniv så lenge man har en jobb som ikke fordrer skarphet. Anonymkode: 8ca79...41a Vikar ja. Du var med andre ord ikke med på møter med PPT, barnevernet, veiledningsgrupper med foreldre. Du jobbet ikke med å videreutvikle barn som slet med språkvansker, sosiale vansker, diverse diagnoser. Vikarer vet sjeldent noe om hva som egentlig gjøres i barnehagen. Håper du velger å være hjemme med dine egne barn til de begynner på skolen, du vil vel ikke at dumme voksne skal passe barna dine hver dag i 10 timer? Anonymkode: 21505...9fb 19
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 Denne tråden er typisk KG. Anonymkode: 53328...b9f 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #18 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei, har venninne som hadde en venninne som jobba i en barnehage. Anonymkode: bfeaf...926 Klart du hadde 🤥🤣 Anonymkode: 1143d...4a8 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 Jeg sjekker i alle fall deres 😄 Har faktisk latt være å søke i en barnehage pga. festbildene til pedleder oå småbarnsavdelingen. Anonymkode: 04688...c69 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå