AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Når 17-18 åringer har sex, har dem lettere å miste kontrollen på orgasmen enn eldre? Får dem gjerne langt flere orgasmer under sexen Hva er din erfaring? Anonymkode: f2e36...6b3
Maskulino Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Tja... Så snart man har kommet over nybegynnerstadiet heter det seg vel at man kan holde på lengre, og har mer kontroll på orgasmen når man er yngre, enn eldre. For menn i alle fall. Mener vel det stemmer for meg selv også, men hvem faen kan huske slikt 20-30 år bak i tid. At en 18 åring kan få mange ereksjoner og orgasmer på kort tid stemmer. En 18 årig gutt kan glatt ha sex 3 eller flere ganger på en kveld. Mens en 40 åring -kan- vel om det står om livet, men man nøyer seg med sex en gang om dagen. Tja, sånn grovt sett.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 8 hours ago, Maskulino said: Tja... Så snart man har kommet over nybegynnerstadiet heter det seg vel at man kan holde på lengre, og har mer kontroll på orgasmen når man er yngre, enn eldre. For menn i alle fall. Mener vel det stemmer for meg selv også, men hvem faen kan huske slikt 20-30 år bak i tid. At en 18 åring kan få mange ereksjoner og orgasmer på kort tid stemmer. En 18 årig gutt kan glatt ha sex 3 eller flere ganger på en kveld. Mens en 40 åring -kan- vel om det står om livet, men man nøyer seg med sex en gang om dagen. Tja, sånn grovt sett. Spørs vel hvem 40-åringen ligger med det. Ofte er det jo kona han har pult 1250 ganger før så da er jo interessen i å ha seg mer enn nødvendig ganske laber. Er det derimot ei fresh studine på 23 han har møtt så skal du se han holder på hele natta han også. Anonymkode: b7240...5c6
Maskulino Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørs vel hvem 40-åringen ligger med det. Ofte er det jo kona han har pult 1250 ganger før så da er jo interessen i å ha seg mer enn nødvendig ganske laber. Er det derimot ei fresh studine på 23 han har møtt så skal du se han holder på hele natta han også. Anonymkode: b7240...5c6 Din post bygger ut min og fyller på med poeng som jeg bare kan ta hatten av meg for. Endret 3. november 2021 av Maskulino
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når 17-18 åringer har sex, har dem lettere å miste kontrollen på orgasmen enn eldre? Får dem gjerne langt flere orgasmer under sexen Hva er din erfaring? Anonymkode: f2e36...6b3 17åringer er som barn som er fanget mellom voksen og barn og handlinger som de gjør kan gi dem store psykiske knekker og prege dem i årevis fremover så vær så vennlig og hold deg unna. Anonymkode: d8954...ba3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Nope. Ikke for meg. Sex var greit i den alderen. Mye bedre senere. Anonymkode: 2a7df...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå