Gå til innhold

Menn, hva slags undertøy liker dere på damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det i det hele tatt noe dere tenker over?☺️ Og hva liker dere i såfall? Blonder/farger/string/truse? 

Anonymkode: 4ca1f...a37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er lett å ta av! 

Så lenge hun føler seg sexy og viser seg fram, så er det irrelevant hva hun har på seg. 

• Liker 4
Skrevet

Det som er lett å få på gulvet 

Anonymkode: 30321...ac2

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker egentlig best helt vanlig undertøy, typ de av bomull eller hva enn det er. Fargen har ikke noe betydning. 🤷‍♀️

Skrevet

String. Gjerne blonder. Helst svart. Ikke truser. 

Anonymkode: 52588...0ae

• Liker 3
Skrevet

Den typen som ligger på gulvet.

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Vanlig string i bomull, duse farger er det fineste synes jeg. Ikke rød. Svart eller hvit er litt kjedelig, men ok. Liten trekant foran og string eller bitteliten trekant bak. Undertøy er viktig ja. Det finnes en del merkelige varianter.

Endret av Paramount
Skrevet

Helt vanlig hvit truse i bomull

og relativt raskt: ingenting.

sove sammen helt nakne

Anonymkode: e0276...35e

Skrevet

Mannen liker sånt som gir god tilgang. Tror den han har likt best er:

1) String så han ser rumpa mi ☺️
2) Denne: https://www.hunkemoller.no/private-body-ginger-apent-skritt-svart-168912.html

3) Denne uten truse under (dekker såvidt rumpa men er gjennomsiktig, og åpen under): https://www.zalando.no/bluebella-korsett-black-bz381a03n-q11.html

Anonymkode: e37f2...c7c

• Liker 1
Skrevet

Strømper og string. 

Anonymkode: 8a709...43e

Skrevet

Undertøy som komplimenterer det som er under. Hjelper sjelden om selve undertøyet er pent om ikke kroppen er av topp kvalitet. Er kroppen en innertier blir nesten det meste av undertøy seende bra ut. Foretrekker dog BH som ikke har pushup, da puppene bør være bra nok til at man ikke trenger det.

Anonymkode: ba36c...5dd

Skrevet

Vanlig undertøy. Helst ikke string.

Anonymkode: 10198...9b3

• Liker 2
Skrevet

Stringtruse, gjerne med litt blonder. Farge er uvesentlig

Skrevet

String ser stygt ut. Jeg foretrekker hotpants, men med en fransk åpning som gjør det enkelt å putte tissen inn i. 

Anonymkode: c0978...995

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det i det hele tatt noe dere tenker over?☺️ Og hva liker dere i såfall? Blonder/farger/string/truse? 

Anonymkode: 4ca1f...a37

Hei,

Jeg liker litt forskjellig. Det jeg mest ber om er stay-ups og høye hæler. Videre er truse med fransk åpning er opphissende.

Jeg liker også PVC (lakk, ikke gummi/skinn). F.eks. kjøpte jeg en catsuit til henne en gang og det var virkelig bra.

Kjorte nattkjoler med blonder er pent. Jeg liker svart undertøy, ikke farger. Hvit kan også gå.

Anonymkode: f22ae...c3d

Skrevet
Paramount skrev (12 timer siden):

Vanlig string i bomull, duse farger er det fineste synes jeg. Ikke rød. Svart eller hvit er litt kjedelig, men ok. Liten trekant foran og string eller bitteliten trekant bak. Undertøy er viktig ja. Det finnes en del merkelige varianter.

Enig.

Anonymkode: 2b0d9...89b

Skrevet

Strømpebukser uten truse under. Utrolig sexy, og så nært så nært, men dog så fjernt. Stringtruse og stayups er flott. Liker blonder og noe som skjuler litt, men likevel avslører det meste. Undertøy er en viktig del av tenningsmønsteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...