Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Spiller wordfeud og snakker mye med en mann. Er usikker på om han prøver å sjekke meg opp eller hva som skjer. Hva tenker dere er sannsynligheten for det ene eller andre? Startet med at han skrev at jeg var så flink, og gøy å spille med meg. Og så byttet han bilde fra natur til et av seg selv. Jeg skrev fint bilde osv. Og så har praten gått etter det. Han har nevnt å møtes flere ganger, da vi har en felles interesse. Men ikke noe voldsom åpenbar flørting bortsett fra det. Noen som vil synse?

Anonymkode: e4a49...832

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, har du lyst til å møte han da?

Hadde en lignende opplevelse for rundt 17 år siden, vi chattet mye men ikke utveksling av bilder. Da vi møttes var han slettes ikke slik jeg hadde sett for meg, og tonen ble aldri den samme igjen etter det...

Anonymkode: 25ec2...170

• Liker 4
Skrevet

Ja. Men spør han vel.

Å ops ops, er de der også som egentlig mest er ute etter sex. Noen er bare mer diskré enn andre.. 

Anonymkode: 49aa7...0a4

• Liker 1
Skrevet

Høres jo ut som om han viser interesse og ønsker å bli bedre kjent. 

Mulig han bare ønsker en wordfeud bestevenn i den virkelige verden - men også godt mulig han er interessert. 

Spør han?

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg tør ikke spørre 😬 Han har ikke spurt om jeg er singel, og han vet jeg har unger. Godt mulig han bare vil være venner, men det er jo litt sært da 😅 Jeg tror han er gift, men jeg er ikke 100% sikker. 

Skrevet

Er mange som jeg spiller med som tror jeg vill ligge med dem.. Noen ganger når jeg ikke gidder å svare så gir dem opp spillet. 

Anonymkode: 82ae1...178

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du sier hva brukernavnet hans er så kan jeg med 99% sikkerhet si deg om han er legit eller ikke. Jeg spilte sykt mye før og har nok spilt med så og si alle der inne. Og de verste mannfolkene der inne er veldig pratsomme på chatten. Så glemmer de at du har spilt med de før og kommer med samme sjekketriksene neste gang dere spiller. 

Anonymkode: fa88e...1a1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du sier hva brukernavnet hans er så kan jeg med 99% sikkerhet si deg om han er legit eller ikke. Jeg spilte sykt mye før og har nok spilt med så og si alle der inne. Og de verste mannfolkene der inne er veldig pratsomme på chatten. Så glemmer de at du har spilt med de før og kommer med samme sjekketriksene neste gang dere spiller. 

Jeg tør ikke skrive hva brukernavnet er. Men han har mistet veldig mange spill på tiden. Han har spilt ca 4000 spill og tapt 1000 på tiden. Det høres voldsomt mye ut! Han har gitt opp ca 70 spill.

Skrevet

Sannsynligheten for at det handler om en mann på eventyr er 99%. Menn søker ikke kvinnelige venner på WF. Med unntak for de særeste nerder. De er uforutsigbare, ikke menn generelt, de er veeldig forutsigbare.

Anonymkode: 2db84...d10

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde et typisk jentenavn som nick. Jeg opplevde at veldig mange menn skrev i chatten til meg. Jeg er overhode ikke på WF for å sjekke opp menn eller få meg venner, så jeg byttet til et kjønnsnøytralt nick og problemet forsvant. Har på følelsen at de fleste menn som sender sånne meldinger på chat er litt spesielle, og ikke noen jeg har lyst til å ha kontakt med…uansett hva de måtte være ute etter😅

Anonymkode: 48eb6...30e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men han har mistet veldig mange spill på tiden. Han har spilt ca 4000 spill og tapt 1000 på tiden.

Det høres jo ut som en som er mer ute etter å prate med andre (damer?) enn å spille.  🟥

Jeg spiller mellom 8 og 10 WF-brett om gangen til en hver tid, og snakker nesten aldri med noen. 

• Liker 1
Skrevet

Uff..det er altfor mange mannfolk som tror at wf er et sjekkested..

Jeg spiller for å spille,og ignorerer chatten med mindre det omhandler selve spillet.

• Liker 2
Skrevet

Hehe, jeg spiller egentlig aldri random,  men har én jeg har endt opp spille over et år med. Kun fordi vi er ganske jevngode. Han er hyggelig og veldig høflig når han skriver, men merker at det nok ligger en flørt bak. Jeg svarer helt overflatisk og høflig, men orker ikke gå utover det "korrekte", for da tipper jeg han tar lillefingeren. Jeg har samboer da, så er jo ikke interessert i noe som helst slikt.. 

Anonymkode: f2803...786

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hehe, jeg spiller egentlig aldri random,  men har én jeg har endt opp spille over et år med. Kun fordi vi er ganske jevngode. Han er hyggelig og veldig høflig når han skriver, men merker at det nok ligger en flørt bak. Jeg svarer helt overflatisk og høflig, men orker ikke gå utover det "korrekte", for da tipper jeg han tar lillefingeren. Jeg har samboer da, så er jo ikke interessert i noe som helst slikt.. 

Anonymkode: f2803...786

Det gjør du lurt i. Verstingene er de som hele tiden bytter brikker sånn at de har de rette bokstavene til å skrive "KUK", "FISTE", "PULT" osv. Da får du med en gang mld fra de med "😉😉

Herregud..... 

Har så lyst til å skrive opp topp 10 brukernavn her som dere gjør lurt i å holde dere unna, men da blir vel dette innlegget slettet. 

• Liker 1
Skrevet

Ts

Viser seg at han var ute etter sex ja. Men han sier de har åpent forhold.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ts

Viser seg at han var ute etter sex ja. Men han sier de har åpent forhold.... 

Finnes det damer som går på den løgnen? 😅

Anonymkode: 973ea...211

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Finnes det damer som går på den løgnen? 😅

Anonymkode: 973ea...211

På Wordfeud er det 1.500 menn pr kvinne nå. Funket greit som sjekkested før, men nå er det ikke mulig lenger. 

Anonymkode: d6d9f...fa0

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...