AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Skrev egentlig dette som svar i en annen tråd, men lurer på det selv, så here goes; Min samboer sier aldri hva han liker med meg som person. Kun ting jeg er flink til. Er jeg ekstra flink, så blir han glad..og noen ganger veldig glad. Men thats it. Så må jeg spørre han om han synes jeg er pen når jeg har pynta meg.. Det er blitt sånn at de få gangene han gir meg et kompliment, så lurer jeg på om han er helt i vater.. eller om han har hatt en ekstraordinær dag på jobb feks. Tror han tar seg nær av det da, når jeg mistenker at det ligger noe annet bak.. Mistenker også at personligheten min ikke er helt hans smak, men likevel ikke så ille at han vil gjøre det slutt og at omstendigheter rundt ikke gjør det verdt å gå. Han er nemlig helt ekstremt konfliktsky og tåler heller ikke at jeg snakker til han i en litt kvass tone, han vil helst ha alt pent innpakket med masse tålmodighet. Jeg er ikke en sånn person. Noen med erfaring ang dette og hva som evt hjalp? Hjelp mottas med takk🙂 Anonymkode: f33d9...58b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Det høres veldig merkelig ut at han er konfliktsky og vil ha alt verbalt pakka pent inn til seg, og samtidig er nesten fri for rosende omtale og komplimenter til deg. Anonymkode: 1d927...b8b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er blitt sånn at de få gangene han gir meg et kompliment, så lurer jeg på om han er helt i vater.. eller om han har hatt en ekstraordinær dag på jobb feks. Tror han tar seg nær av det da, når jeg mistenker at det ligger noe annet bak.. Stakkars mann. Anonymkode: 11346...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå