Gå til innhold

Så lyst på anal, men veldig redd for uhell

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne i forhold. Jeg tenner veldig på en finger eller to i bak mens vi har sex og han tenner også voldsomt på det og kunne tenkt seg ordentlig anal fullt ut. Jeg har så lyst og har egentlig ikke problemer med å slappe nok av, men jeg er så livredd for uhell. Veldig upraktisk å måtte planlegge sex i dusjen (som jeg egentlig har satt som krav om vi skal ha ordentlig anal) når vi ofte har sex spontant og får lyst hvor som helst. Jeg er så redd for at han plutselig skulle få bæsj på seg eller at det skal lukte rumpe mens vi har sex. Er det noen effektive og enkle måter man kan forberede seg på som ikke innebærer å tømme hele tarmen en dag på forhånd? 

Har egentlig hatt mye anal med leketøy og fingre, men kun ett uhell (med en annen fyr), og det var så flaut at jeg trodde jeg skulle dø... Følte ikke jeg måtte på do på forhånd og var ikke dårlig i magen så ble overrasket (og forferdet) når det tidligere ikke har skjedd. 

Anonymkode: 5bfdb...9ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er kvinne i forhold. Jeg tenner veldig på en finger eller to i bak mens vi har sex og han tenner også voldsomt på det og kunne tenkt seg ordentlig anal fullt ut. Jeg har så lyst og har egentlig ikke problemer med å slappe nok av, men jeg er så livredd for uhell. Veldig upraktisk å måtte planlegge sex i dusjen (som jeg egentlig har satt som krav om vi skal ha ordentlig anal) når vi ofte har sex spontant og får lyst hvor som helst. Jeg er så redd for at han plutselig skulle få bæsj på seg eller at det skal lukte rumpe mens vi har sex. Er det noen effektive og enkle måter man kan forberede seg på som ikke innebærer å tømme hele tarmen en dag på forhånd? 

Har egentlig hatt mye anal med leketøy og fingre, men kun ett uhell (med en annen fyr), og det var så flaut at jeg trodde jeg skulle dø... Følte ikke jeg måtte på do på forhånd og var ikke dårlig i magen så ble overrasket (og forferdet) når det tidligere ikke har skjedd. 

Jeg anbefaler å bruke stikkpiller en stund i forkant, så man går skikkelig på do. Og deretter to-tre sprut fra en analdusj, og så sprut, og så gjentatt et par ganger.

Det viktigste med analsex er å chille ned.

Anonymkode: a1e2c...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd uhell. Og heller aldri tatt en rens før analsex. Så lenge jeg har vært på do samme dagen så er det helt greit. Lukter ikke rumpe heller, men nå syns partneren min at jeg lukter sjukt godt bak🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 082f2...06e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg prøvde (med en ex som var litt mer rumpefiksert enn nåværende kjæreste) tok jeg microlax et par timer før. Skjedde ikke uhell da. Var som deg, livredd.

Anonymkode: cb88c...56a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke noe laksende mixtur, piller eller slikt. Sørg for å tøm deg minst to timer før sex. Hvis du har en fast fin avføring vil det gå helt fint. Har du klissete, seig avføring og evnt løs, så kan du forsikre deg med en en liten analdusj. Da skal du bruke lunkent, temperert vann. Bruk ca. 2 dl.

1. Gå på do minimum 2 timer før sex. Men ikke tenk at "jeg gikk jo på do i går, så da går det greit!".  7 timer max. Dette kommer ann på hvor mye du pleier å spise, osv. Men du kjenner da vel deg selv.

2. Hvis analdusj er nødvendig:

2.1 2 dl lunkent temperert vann.

2.2 Før vannet inn i anus og tøm deg forsiktig på toalett. Ikke driv å press og stress.

2.3 Gjenta 2.1 og 2.2 til du selv føler deg klar.  Typisk er 2-3 ganger.

Her har punkt 1 alltid vært godt nok. Men forstår du vil være sikker.

For viderekomne: Har kjæresten din noe lang penis: 18 cm + , så vil man benytte analdusj som beskrevet ovenfor, men ved skylling 2 så kan du øke det med 2 dl vann (4dl), og ved skylling 3, igjen øke med 2 dl vann ( 6dl).

Anonymkode: 6d937...de1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Før vannet inn i anus»

Hvordan i huleste gjør dere det? :klo:

Anonymkode: 15798...d35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

«Før vannet inn i anus»

Hvordan i huleste gjør dere det? :klo:

Anonymkode: 15798...d35

Analdusj

Anonymkode: a1e2c...13e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

22782-sinful-anal-douche-kit_02_q100.jpg.67ea6ab01768b3384449701444c69f03.jpg 

Hei, du kan ikke gå glipp av anal sex. Livet er for kort ;)  Prøv denne "ANAL DUSJEN" fra feks Sinful.no Funker det! :) Og nyt godt!

Endret av Tony-S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt sånn dusj til å feste på dusjslange fra sinful. det er også bra 😊 

anbefaler også å gå med en liten buttplug en stund rett før og tren hullet med plugger. kanskje dere kan starte med å leke med det før selve analsexen?

jeg synes også det var bedre når jeg sayt meg nedpå framfor at han styrte inn de første gangene. kan mer kontrollere tempo og vinkel. når det kommer der du merker det strekker veldig prøc å slapp av og la han gli inn, ikke push inn 

Anonymkode: 632dd...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med oss som har hemorider??! Vil også prøve men tørr aldri 😩😢

Anonymkode: 142f5...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for tips. Jeg går som regel ikke på do hver dag... Noen ganger kan det gå 3 dager mellom også. Spiser generelt små måltid (er ganske liten kvinne), og han er veldig godt utstyrt... Skjønner jo at ordentlig anal kanskje på planlegges litt, men for en finger eller to bak der blir det jo veldig spontant ofte. Kan man skylle seg bak der selv om man ikke har gått på do samme dag? Jeg blir lite tent av tanken på å sitte på do med diaréfølelse først da... 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres så styrete ut. Du bør jobbe litt med tankene rundt dette, slik at dere kan bevege dere til sengen, og at det kan skje ting spontant.  Litt avføring er ikke farlig, og kan avhjelpes med kondom,  fuktige kluter, håndkle etc. Gleden er proporsjonal med enkelhet og spontanitet. 

Anonymkode: ed031...57d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Min erfaring med de jeg har jatt Analsex med, så er det mer en nokk og gå på do 1 time eller 2 før. Det har aldri blitt noe uhel med de jeg har hatt det med. Jeg har aldri brukt kondom heller.

Men én analdusj er nok ikke dumt å bruke det heller, da er man sikker hvertfall. Men jeg har aldri vært med på å ha brukt det først.

Sålenge dere er trygge på herandre og du slapper av så burde det gå fint. Den stillingen når du ligger på magen og en pute under rumpen, er fint til å slappe av i. Men da må man stole på partneren at han er forsiktig og ikke bare peiser på, da blir det ikke vellykket... ellers så er det fint å ligge i skje på siden, da kan han ligge stikle også kan du styre tempoet til å begynne med 😊

Anonymkode: 9c79b...948

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er så redd for uhell med bæsj så hadde jeg droppet det. Er alltid en viss fare for uhell når man holder på med noe stort bak der og det går langt inn. Det er jo stedet bæsjen kommer ut enten man vil eller ikke. 

Anonymkode: 10266...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så ille med bæsj egentlig? Folk er jo hysteriske. 

Anonymkode: 40f4e...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 22.22):

La det være. Et uhell av den typen du nevner, kan være kroken på døra for hele sexlivet.

Anonymkode: 40acb...e9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt analsex en del ganger, og han bruker nesten alltid en finger bak på meg - og noen ganger blir det med litt bæsj, sånn er det bare. Da går han og vasker seg med én gang vi er ferdige. Jeg synes det er litt ekkelt, men vi liker analsex veldig godt begge to, så det får bare være 🙈 har analdusj og synes det funker, men det er ikke alltid man får planlagt det.

Anonymkode: 7becb...235

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tony-S skrev (På 3.11.2021 den 18.54):

22782-sinful-anal-douche-kit_02_q100.jpg.67ea6ab01768b3384449701444c69f03.jpg 

Prøv denne "ANAL DUSJEN"

Ellers takk 😳

Anonymkode: eb32d...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ofte analsex, og et par ganger har det vært et lite uhell. Kjipt ja, men vi er trygge på hverandre så det føles ikke flaut. Hadde aldri turt det med noen jeg var usikre på. Lurt med sånn rens som noen anbefaler her.

Anonymkode: 71142...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...