AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Jeg tenkte å fortelle om min egen fetisj, klismafili, som er ganske sjelden. Kanskje andre deler den her inne? Helt siden jeg var 19-20 år har hatt en sterk tenning på klyster, også kalt tarmskylling. Dette er en hemmelighet jeg har vært skikkelig flau over, men aldri helt har klart å slutte med. For de som er ukjent med dette, er det en medisinsk behandling som handler om å sprøyte vann inn gjennom rumpa og til tarmen. Typisk brukes dette mot forstoppelse og for å skylle tarmen ren. Når jeg i ettertid ser bakover i livet, forstår jeg bedre hvorfor jeg utviklet denne uvanlige fetisjen, men likevel har jeg alltid sett på det som en veldig merkelig ting. Som barn hadde jeg nemlig for vane å holde tilbake avføring. Dette medførte naturlig nok masse problemer og frustrasjon, og ikke minst forstoppelse. For å løse dette fikk jeg ofte avføringspiller i maten og stikkpiller inn i rumpa. Den gangen hadde jeg selvfølgelig ingen begreper om seksualitet, men likte følelsene dette ga meg (både bæsjetrangen og behandlingene jeg fikk). I tillegg spiste jeg mye i oppveksten og likte følelsen av å bli stappmett. Da jeg begynte å få mer seksuelle følelser i puberteten, så merket jeg etterhvert en fascinasjon for det anale. Begynte å leke med penner, gulrøtter, agurker, etterhvert dusjslangen. Da jeg flyttet for meg selv, begynte jeg å bestille mye leketøy. Det gjorde veldig vondt å presse inn store dildoer, auberginer og epler, men jeg skjønte at det var nødvendig om jeg skulle klare å tøye ringmuskelen. Jeg brukte masse bedøvende Anal Eaze-krem for å døyve smerten. Men jeg oppdaget også en mer skånsom måte å oppleve mye av de samme følelsene på, klyster. Jeg hadde aldri hørt om klyster før jeg leste noen artikler om det på Cupido da jeg var rundt 19 år gammel. På det tidspunktet var jeg veldig eksperimenterende på det seksuelle området, og hadde prøvd ut ulike anale sexleketøy en stund for meg selv. Man kan lese artikkelen her, den er både nyttig og pirrende: https://www.cupido.no/articles/63594-klysterisk-godt Jeg fant en nettbutikk og bestilte et sett med klysterutstyr. Det inkluderte en klysterbag til væske som henges opp, en slange som leder vannet inn i rumpa og en oppblåsbar klysterplugg til å hindre at vannet lakk ut av rumpa mens jeg ble fylt. De første gangene jeg prøvde det, synes jeg det var en helt utrolig opplevelse. Jeg følte meg intenst kåt og fikk et skikkelig kick. Det ble raskt en vane, og noe jeg gledet meg til å gjøre på kvelder og i helger. Jeg eksperimenterte med ulike blandinger av såpevann, kaffe, vin og olivenolje. Men fant ut vann blandet ut med litt salt som regel fungerer best. Etterhvert som jeg ble mer vant til følelsen, gikk det forbausende lett å øke volumet med vann. Det var en merkelig og intens opplevelse å se magen ese ut av alt vannet, slik at jeg så helt gravid ut. Fullhetsfølelsen, smerten og nytelsen var helt utrolig. Orgasmene mine ble også kraftig forsterket og føltes annerledes og dypere. Etterpå, når jeg hadde sittet på do og presset ut alt sammen, følte jeg som oftest en sterk avslapning og eufori. På den tiden jeg først begynte med dette, slanket jeg meg mye ved å faste endel dager i uka, og følte meg derfor ofte sulten og tom. Klysterbehandlingene ga meg den «mettheten» og fullheten kroppen lengtet etter, og ble en kjærkommen pause fra hverdagen. Jeg gikk fort ned i vekt, noe som var enda et pluss, og fikk mye skryt for det. Naturlig nok kunne jeg ikke fortelle noen om hemmeligheten bak. Det var i 20-årene da jeg var student at jeg praktiserte klyster-sex mest, men har fortsatt med det innimellom til i dag. Jeg lærte etterhvert å bruke en sykkelpumpe eller akvariumspumpe til å gi meg selv luftklyster, det er endel lettere i en travel hverdag da det kun er luft og enkelt å bli kvitt igjen. Men i prinsippet er de to typene ganske like i hvordan de føles. Nøkkelen til denne fetisjen er repetisjon, så jo enklere i hverdagen, jo bedre. 1. Slå på litt rolig musikk, ta gjerne et glass vin eller to for å slappe av. Sett frem utstyret og finn en behagelig liggestilling (kan være på senga eller på gulvet). 2. Man starter, fyller opp litt luft eller vann inn i rumpa. 3. Ta en pause, slik at luften/vannet får fordelt seg bedre, og tarmen slappet av. 4. Fyll på mer, og ta pause, før man fortsetter. La det være en gradvis prosess. Stress ned. 4. Når det begynner å gjøre vondt i magen, skal man prøve å fylle på enda litt til, så det blir skikkelig intenst. Målet er maks volum, men hvor mye det er, varierer litt fra dag til dag. Typisk ser man ganske «gravid» ut på dette tidspunktet. 5. Holde luften/vannet inne så lenge man orker. Viktig å motstå trangen til å presse det ut, men tenke på seksuelle fantasier og masturbere til orgasme. Dette gir en assosiasjon mellom fullhet i magen og seksuell utløsning, som gjør en enda kåtere i fremtiden. Over tid vil kroppen tilpasse seg, tarmen utvides og man vil klare større volum lettere. Akkurat som med all annen trening. Anonymkode: 76b87...815 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Dette er galskap🙊 Det kommer til å smelle en dag! Anonymkode: 64373...629 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er galskap🙊 Det kommer til å smelle en dag! Anonymkode: 64373...629 Jeg har hatt denne fetisjen i 14 år, så det virker jo ikke så realistisk. Anonymkode: 76b87...815
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Enda en artikkel fra Cupido: »Kåt med klyster til alle tider» https://www.cupido.no/articles/63596 Anonymkode: 76b87...815
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Kjempesmart. Du ødelegger ringmuskelen, risikerer at tarmen sprekker, og verst av alt, ødelegger tarmfloraen din. Jeg har selv vært alvorlig syk på grunn av ubalanse i tarmfloraen, ble sengeliggende i 5 år, før jeg fikk fecal transplantasjon og ble helt frisk igjen. Håper det er verdt det den dagen konsekvensene kommer, du er bare 33-34(?) nå, så det kan definitivt fortsatt skje. Anonymkode: 2f5ca...61d 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjempesmart. Du ødelegger ringmuskelen, risikerer at tarmen sprekker, og verst av alt, ødelegger tarmfloraen din. Jeg har selv vært alvorlig syk på grunn av ubalanse i tarmfloraen, ble sengeliggende i 5 år, før jeg fikk fecal transplantasjon og ble helt frisk igjen. Håper det er verdt det den dagen konsekvensene kommer, du er bare 33-34(?) nå, så det kan definitivt fortsatt skje. Anonymkode: 2f5ca...61d Jeg innser at denne fetisjen innebærer risiko. Men jeg er slett ikke alene om å ha den, har googlet nok i mitt liv til å vite at den deles av ganske mange. Noen har holdt på med dette i 30-40 år uten problemer. Og jeg har enda til gode å lese om noen som opplevde de skadevirkningene du beskriver som følge av denne type seksuell aktivitet. Selvfølgelig må man lytte til kroppen og ta pauser ved behov. Dette er uansett ikke noe man orker hver dag, eller endog hver uke. I den siste tiden har jeg begynt med tarmskylling på en klinikk inne i Oslo, og selve fremgangsmåten er i bunn og grunn den samme som jeg har benyttet meg av på egenhånd. Og som de som jobber der bekrefter, tarmen sprekker ikke. Anonymkode: 76b87...815
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #7 Skrevet 3. november 2021 Du godeste, det er mye der ute - og at det til og med har et navn. Det som er denne fetisjens fordel er at utøveren (forhåpentligvis) ikke forlanger noe av andre. Anonymkode: d36d3...ab4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #8 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du godeste, det er mye der ute - og at det til og med har et navn. Det som er denne fetisjens fordel er at utøveren (forhåpentligvis) ikke forlanger noe av andre. Anonymkode: d36d3...ab4 Klismafili er ikke den sjeldneste fetisjen da. Den fungerer fint på egenhånd, men kan jo gjøres sammen med en kjæreste også. Anonymkode: 76b87...815 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #9 Skrevet 3. november 2021 Det står omtalt i Wikipedia: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Klismaphilia Anonymkode: 76b87...815
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #10 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg innser at denne fetisjen innebærer risiko. Men jeg er slett ikke alene om å ha den, har googlet nok i mitt liv til å vite at den deles av ganske mange. Noen har holdt på med dette i 30-40 år uten problemer. Og jeg har enda til gode å lese om noen som opplevde de skadevirkningene du beskriver som følge av denne type seksuell aktivitet. Selvfølgelig må man lytte til kroppen og ta pauser ved behov. Dette er uansett ikke noe man orker hver dag, eller endog hver uke. I den siste tiden har jeg begynt med tarmskylling på en klinikk inne i Oslo, og selve fremgangsmåten er i bunn og grunn den samme som jeg har benyttet meg av på egenhånd. Og som de som jobber der bekrefter, tarmen sprekker ikke. Anonymkode: 76b87...815 Nå kjenner jeg tilfeldigvis hun som driver denne klinikken, og jeg kan aldri tenke meg at hverken hun eller de andre som jobber der synes det er stas å bli involvert i din fetisj. Hun jobber omtrent døgnet rundt hele uka for å hjelpe folk som trenger det, og de tjenestene er ikke ment som seksuelle. Det er ekstremt ugreit å påtvinge andre mennesker sin seksualitet når de ikke har bedt om det! Anonymkode: 2f5ca...61d 7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #11 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nå kjenner jeg tilfeldigvis hun som driver denne klinikken, og jeg kan aldri tenke meg at hverken hun eller de andre som jobber der synes det er stas å bli involvert i din fetisj. Hun jobber omtrent døgnet rundt hele uka for å hjelpe folk som trenger det, og de tjenestene er ikke ment som seksuelle. Det er ekstremt ugreit å påtvinge andre mennesker sin seksualitet når de ikke har bedt om det! Anonymkode: 2f5ca...61d Nå synes jeg du påtar deg en moraliserende rolle som er helt urimelig. Anonymkode: 76b87...815 3
Hannah80 Skrevet 3. november 2021 #12 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nå kjenner jeg tilfeldigvis hun som driver denne klinikken, og jeg kan aldri tenke meg at hverken hun eller de andre som jobber der synes det er stas å bli involvert i din fetisj. Hun jobber omtrent døgnet rundt hele uka for å hjelpe folk som trenger det, og de tjenestene er ikke ment som seksuelle. Det er ekstremt ugreit å påtvinge andre mennesker sin seksualitet når de ikke har bedt om det! Anonymkode: 2f5ca...61d Regner ikke med at ts onanerer mens behandlingen pågår. Så dette hadde jeg tatt med knusende ro😀 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #13 Skrevet 3. november 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Regner ikke med at ts onanerer mens behandlingen pågår. Så dette hadde jeg tatt med knusende ro😀 Dette har mange positive helseeffekter, så jeg skjønner ikke problemet. Anonymkode: 76b87...815
Hannah80 Skrevet 3. november 2021 #14 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har mange positive helseeffekter, så jeg skjønner ikke problemet. Anonymkode: 76b87...815 Er vel greit, så lenge man ikke gjør det for ofte. Viktig å beholde den naturlige bakteriefloraen:)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #15 Skrevet 3. november 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Er vel greit, så lenge man ikke gjør det for ofte. Viktig å beholde den naturlige bakteriefloraen:) Det er akkurat det. Det gjelder å finne en grei balanse. Slik behandling strekker seg tusener av år tilbake i tid. At en del synes det er ekkelt, forandrer ikke det at det er sunt å få skylt ut innimellom. Anonymkode: 76b87...815
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #16 Skrevet 3. november 2021 Hannah80 skrev (15 minutter siden): Regner ikke med at ts onanerer mens behandlingen pågår. Så dette hadde jeg tatt med knusende ro😀 Ts beskriver jo nettopp at han gjør det samme som hjemme, og beskriver at han onanerer hjemme.. Handler ikke om moraliserende, han skal få lov til å ødelegge tarmfloraen så mye han vil, men det er ikke greit å involvere ikke-samtykkende personer i seksuelle handlinger, enten det er snakk om å sende dickpics, blotte seg, gni seg mot en medpassasjer på bussen eller la noen fylle tarmen din med vann når du gjør det fordi du tenner på det. Anonymkode: 2f5ca...61d 2
Hannah80 Skrevet 3. november 2021 #17 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts beskriver jo nettopp at han gjør det samme som hjemme, og beskriver at han onanerer hjemme.. Handler ikke om moraliserende, han skal få lov til å ødelegge tarmfloraen så mye han vil, men det er ikke greit å involvere ikke-samtykkende personer i seksuelle handlinger, enten det er snakk om å sende dickpics, blotte seg, gni seg mot en medpassasjer på bussen eller la noen fylle tarmen din med vann når du gjør det fordi du tenner på det. Anonymkode: 2f5ca...61d Joda, skjønner hva du mener. Men den ansatte vet jo ikke at tarmskyllingen er en fetisj. Og regner jo selvsagt med at ts oppfører seg nøyaktig slik som de andre kundene. Er selv sykepleier, og jeg aner jo ikke hvilke pasienter som har eventuelle fetisjer ang diverse prosedyrer. Og jeg bryr meg ikke:) Tankene sine må de kunne ha for seg selv😀 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #18 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts beskriver jo nettopp at han gjør det samme som hjemme, og beskriver at han onanerer hjemme.. Handler ikke om moraliserende, han skal få lov til å ødelegge tarmfloraen så mye han vil, men det er ikke greit å involvere ikke-samtykkende personer i seksuelle handlinger, enten det er snakk om å sende dickpics, blotte seg, gni seg mot en medpassasjer på bussen eller la noen fylle tarmen din med vann når du gjør det fordi du tenner på det. Anonymkode: 2f5ca...61d Jeg onanerer kun hjemme, selvfølgelig ikke under behandling på en klinikk. Denne beskyldningen er grov, usann og sterkt nedlatende. Hvorfor må tonen på KG være så sint? Hva positivt kommer det ut av det? Og dette dreier seg jo om mye mer enn seksualitet, det dreier seg også om tarmhelse. Og i praksis er det mye enklere å få skylt tarmen skikkelig på en klinikk enn hjemme. Det sier seg selv. Jeg opplever behandlingene som forfriskende, de gir meg energi og bedre humør, og hjelper også til å bli slankere. Man må jo se helheten her. Dette plager ingen. Anonymkode: 76b87...815 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #19 Skrevet 3. november 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Joda, skjønner hva du mener. Men den ansatte vet jo ikke at tarmskyllingen er en fetisj. Og regner jo selvsagt med at ts oppfører seg nøyaktig slik som de andre kundene. Er selv sykepleier, og jeg aner jo ikke hvilke pasienter som har eventuelle fetisjer ang diverse prosedyrer. Og jeg bryr meg ikke:) Tankene sine må de kunne ha for seg selv😀 Det samme tenker jeg. Dette blir en privatsak. Og jeg går jo dit mest for den helsemessige siden av behandlingen. Den har hjulpet meg mye. Det er svært krevende å skulle gjennomføre en like god behandling hjemme, ja, egentlig umulig uten spesielt utstyr. På mange måter er jeg takknemmelig for at jeg oppdaget dette i ung alder, nettopp på grunn av de gunstige virkningene. At folk på KG moraliserer og er nedlatende, gjelder vel nær sagt alle tråder her inne. Anonymkode: 76b87...815
Hannah80 Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man må jo se helheten her. Dette plager ingen. Anonymkode: 76b87...815 100% enig👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå