AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Etter en stressende periode i livet mitt ble jeg akutt psykisk syk. Ble satt i kontakt med psykiatrien som kom på hjemmebesøk i en måned, etter dette ble jeg innlagt i 6 måneder. Det som er litt rart er at jeg husker veldig mye av det som skjedde før innleggelsen, men fra jeg gikk inn dørene på akuttposten er det nesten helt svart. Har nærmest ingen minner fra innleggelsen før etter at jeg hadde vert innlagt i 2 måneder. Jeg hadde ingen hallusinasjoner eller vrangforestillinger. Men var alvorlig deprimert og det ble beskrevet i journal at jeg var mutistisk og kataton i en måneds tid. Selv husker jeg ingenting av dette. Hva tenker du? Psykose eller stress, eller noe annet? Anonymkode: 848c1...377
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Glemte å skrive at jeg var normalt fungerende da jeg var hjemme (før innleggelsen). Anonymkode: 848c1...377
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Du sier det jo selv. Alvorlig deprimert. Alvorlig stress gjør at hjernen slår seg av. Dersom du hadde hatt psykose hadde du husket det. Anonymkode: 69472...d16
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Jeg tenker at hukommelsestapet ditt skyldtes at du ble tvangsmedisinert med antipsykotika? Og at du dermed ble en "zombie" som de ofte sier. Anonymkode: f7eac...31b 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Glemte å skrive at jeg var normalt fungerende da jeg var hjemme (før innleggelsen). Anonymkode: 848c1...377 Så hvorfor driver de å legger inn friske folk i 6mnd? Dette burde du anmelde! Anonymkode: f7eac...31b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter en stressende periode i livet mitt ble jeg akutt psykisk syk. Ble satt i kontakt med psykiatrien som kom på hjemmebesøk i en måned, etter dette ble jeg innlagt i 6 måneder. Det som er litt rart er at jeg husker veldig mye av det som skjedde før innleggelsen, men fra jeg gikk inn dørene på akuttposten er det nesten helt svart. Har nærmest ingen minner fra innleggelsen før etter at jeg hadde vert innlagt i 2 måneder. Jeg hadde ingen hallusinasjoner eller vrangforestillinger. Men var alvorlig deprimert og det ble beskrevet i journal at jeg var mutistisk og kataton i en måneds tid. Selv husker jeg ingenting av dette. Hva tenker du? Psykose eller stress, eller noe annet? Anonymkode: 848c1...377 Høres ut som du har hatt en dissosiasjon over lengre tid? En forsvarsmekanisme fra underbevisstheten din, for å 'frakoble' deg fra virkeligheten på en måte pga foreksempel høyt nivå av emosjonelt stress/smerte. Kan også være medisiner, ble du medisinert? Benzoiadepinere og antipsykotika påvirker i stor grad hukommelsen. Anonymkode: f3e93...b29 1
Pragmatikeren Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 Alvorlig depresjon kan gi hukommelsestap. 1
Silva Pluvialis Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Her tror jeg at jeg ville bedt om innsyn i journalen.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Her tror jeg at jeg ville bedt om innsyn i journalen. Hvorfor? Hun får jo svar på det hun lurer her på kg. Anonymkode: 84d1c...3ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå