AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Etter mitt 2 år lange forhold tok slutt har jeg nå begynt å date en mann - tror jeg. For dater vi egentlig..? Eksen var veldig på fra første møte - tok initiativ til å sende meldinger morgen og kveld og til å møtes 2-4 ganger i uken. Det tok 1 mnd før vi ble et offisielt par. Han var stormende forelsket. Med denne nye mannen er det annerledes. Vi hadde første date for 25 dager siden. Full klaff og sex på første møte. Siden har vi kun møttes èn gang for 2 uker siden, hjemmedate med sex. Skulle egentlig ha møttes 2 ganger til ila.denne perioden, men sykdom og jobb har kommet i veien. I morgen har vi vår 3 date, også den hjemme. Vi har daglig kontakt på sosiale medier på begges initiativ, men ingen dype samtaler; mer hverdagslig og overfladisk prat. Han spør aldri hvordan dagen min har vært uten at jeg spør først. Jeg blir usikker på det jeg tolker som manglende interesse fra hans side, men overtenker jeg? Er det foreløpig normal progresjon i datingen, eller burde vi møttes oftere? Jeg er livredd for å havne i en bruk-og-kast-situasjon.. Vi er i 30-årene begge to. Takk på forhånd for alle innspill! Anonymkode: 9bada...901
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Høres veldig ut som en bruk og kast situasjon ja, dere har møttes 3 ganger på 25 dager? Aldri lurt å ha sex på første date med mindre dere virkelig har god kjemi. Ville gått videre Anonymkode: 577c5...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Tja… Ville jo tenkt at om han virkelig var interessert, ville han møttes oftere. Og på andre arenaer enn at det bare ender opp i sex. Kino, ut å spise, tur i skogen eller lignende, også avslutte etter det. Skulle jo egentlig ha blitt bedre kjent i løpet av 1 måned. Anonymkode: ebf77...ab8 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Hvis jeg var han så ville jeg jo vært nysgjerrig på hvem du er. Så ville nok ha vært mer på og snakket om mer enn bare hverdagslige greier. Anonymkode: 9280d...242
Antiviruset Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja… Ville jo tenkt at om han virkelig var interessert, ville han møttes oftere. Og på andre arenaer enn at det bare ender opp i sex. Kino, ut å spise, tur i skogen eller lignende, også avslutte etter det. Skulle jo egentlig ha blitt bedre kjent i løpet av 1 måned. Anonymkode: ebf77...ab8 Manglende interesse ? Ja det er alltid det! Ikke ville møtes mer i starten på et forhold en dette er jo det samme som dere aldri kommer til å bli godt kjent. Virker som han vil treffe deg når han har behov for sex, og legger ikke mer i det en akkurat det. Treffes mye i starten er viktig, og ja vise interesse for ditt liv og din historie og du det samme for han. Helt nye ovenfor hverandre og har levd 30+ burde jo gi utallige timer med samtaleemner for å bli bedre kjent. Du kan godt se dette an, men jeg tipper at det ikke bedrer seg fremover.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Ts her. Takk for svar. Synes dette er vanskelig - jeg kan absolutt spørre om å møtes oftere og utenfor hjemmet, for å se responsen hans. Men samtidig leser jeg så mye om at «mannen må jakte», og vil ikke skremme han bort ved å mase. Vet at han tok det veldig, veldig rolig med forrige kjæresten sin (møttes ikke så ofte og det tok flere måneder før de definerte seg), men er enig i at han foreløpig ikke virker oppriktig interessert. Datinglivet er ikke bare-bare, fatter ikke hvordan jeg har kapret menn tidligere 🙄 Anonymkode: 9bada...901
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #7 Skrevet 7. november 2021 høres ut som han bruker deg for sex, desverre. jeg ville gått videre til en annen å date. Anonymkode: d8275...cc0 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. november 2021 #8 Skrevet 7. november 2021 Dette er ikke dating. Hvis du ber ham møte deg for kun middag eller kino, eller gå en tur - hvordan reagerer han da?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #9 Skrevet 7. november 2021 Du kan ta initiativ og finne på noe utenfor huset, han ville vært mer på om han var interessert. Men skriv en melding, er han mye ''opptatt'' eller utsettende er det ikke verdt det. Anonymkode: 23ac2...ad7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 9.35): Ts her. Takk for svar. Synes dette er vanskelig - jeg kan absolutt spørre om å møtes oftere og utenfor hjemmet, for å se responsen hans. Men samtidig leser jeg så mye om at «mannen må jakte», og vil ikke skremme han bort ved å mase. Vet at han tok det veldig, veldig rolig med forrige kjæresten sin (møttes ikke så ofte og det tok flere måneder før de definerte seg), men er enig i at han foreløpig ikke virker oppriktig interessert. Datinglivet er ikke bare-bare, fatter ikke hvordan jeg har kapret menn tidligere 🙄 Anonymkode: 9bada...901 Du kan ikke blande to ting her. Det du leser om at mannen må jakte, så kan du jo ikke ha sex på første daten. Det toget har gått allerede. Forsøk å vær litt mer på, og se om han også vil? Anonymkode: 431f4...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå