Gå til innhold

Smerter i lysken/stråling i foten 2 år etter fødsel? Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får det de gangene jeg bærer på jobb eller eller de dagene jeg går mye. Idag har jeg ikke bært eller gått mye og jeg halter.. 

virker som at vist det blir for mye press på foten så skjer det, smerte/stråling i lysken/låret som gjør at jeg halter. 

hva gjør jeg ? Har gått 100000 ganger til fysio, så det frister ikke lengre. Har ikke så mye tid til trening, men jeg må jo bare. 
Er det noe som kan hjelpe eller må jeg gå sånn resten av livet? Har født 2 barn, eldste er 4 og jeg hadde ekstremt mye problemer med bekkenet under svangerskapet og etter. 

vet ikke hvor jeg skal henvende meg eller noe men er ikke akkurat gøy å gå å halte på jobb. Har ofte vondt nedi korsryggen(bekkenet føles det ut som ) og føler det skal knekke sammen. ☹️

Anonymkode: 27ba2...2a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må trene. Enkelt og greit. Er svak runpemuskulatur.

Anonymkode: 637fa...a71

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må trene. Enkelt og greit. Er svak runpemuskulatur.

Og svak kjernemuskulatur (siden det føles som korsryggen skal knekke)

Skrevet

Og svak kjernemuskulatur (siden det føles som korsryggen skal knekke)

Oki, så da må jeg trene kjernemuskulaturen og feks hip thrust? Og dette vil hjelpe selvom jeg ikke får trent så mye annet?😅

Skrevet

Oki, så da må jeg trene kjernemuskulaturen og feks hip thrust? Og dette vil hjelpe selvom jeg ikke får trent så mye annet?😅

Du må trene hele kroppen. Du høres bare veldig svak ut, korsryggen overkompenserer for dårlig kjernemuskulatur og det stråler ned i foten når rumpemuskulaturen er for svakt.

Rart du har gått 10 000 ganger til fysio og ikke fått et treningsprogram?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...