Gå til innhold

Hvor ville du dratt på aleneweekend?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Jeg skal gi meg selv en premie eller belønning og ønsker en avslappende ferie alene, uten samboer og barn.

Det skal være avslappende og vare en helg (1-2 overnattinger).

Hvor ville du dratt og hva ville du gjort? :) 

Anonymkode: 8aedc...aa5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lisboa. Bare tråkket rundt, sovet og spist godt.

Anonymkode: ea3c8...ea3

• Liker 2
Skrevet

Sunndalen og gått på topptur. 

• Liker 2
Skrevet

Om du bor på Østlandet: Lily country Club.

Anonymkode: 5ff34...be6

Skrevet

The well 😍. Elsker å være der og helst alene. Nyte stillheten, vannet og varmen. Men tror det holder med 1 overnattinger og to dager i spaet.  

Anonymkode: 358fe...cea

• Liker 1
Skrevet

Hvor bor du?

Jeg ville ikke reist langt. Hadde ikke kastet bort tiden på å fly langt. Jeg hadde reist på hytta. En helg i fred og ro og mulighet til å gå i fjellet alene hadde vært fantastisk.

Hvis jeg skulle reist et sted som ikke er hytta ville jeg dratt til Stavanger eller Trondheim.

• Liker 1
Skrevet

Noe nært hjemme. Et sted med et godt hotell og gode restauranter, og så hadde jeg brukt tiden på å se serier på rommet, og noen timer med å rusle rundt i gatene i byen.

Skrevet

Hvis Norge: Trondheim eller Ålesund! 

Hvis utlandet: hadde nok dratt til Riga eller  Tallinn, billig spa der og passe store og koselige byer å tussle rundt for seg selv en helg :) 

Anonymkode: 79919...64a

Skrevet

London. Ville unnet meg et fint hotell, sentralt slik at jeg kunne gå til alle mine "favorittsteder". Kjøpt billett til et show, shoppet masse og sittet med bok ved et vindu på pub og latt byen suse forbi.

Hadde en slik London-helg en gang. Første kvelden var litt uvant, gå ut alene på restaurant, men så kom jeg inn i modusen. Spiste take away på hotellrommet de to neste kveldene, var på en konsert og et show(musical), handlet mye og ruslet rundt.

Anonymkode: cb017...fe9

• Liker 6
Skrevet
Perleugla skrev (16 timer siden):

Hvor bor du?

Jeg ville ikke reist langt. Hadde ikke kastet bort tiden på å fly langt. Jeg hadde reist på hytta. En helg i fred og ro og mulighet til å gå i fjellet alene hadde vært fantastisk.

Hvis jeg skulle reist et sted som ikke er hytta ville jeg dratt til Stavanger eller Trondheim.

Ikke Stavanger :) Det er så 100 meter skogen så det kan få blitt. 2 minutter så har du sett det meste. En liten gate med puber og restauranter som er interessant. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Trondheim eller Røros for min del☺️

Skrevet
Antiviruset skrev (1 time siden):

Ikke Stavanger :) Det er så 100 meter skogen så det kan få blitt. 2 minutter så har du sett det meste. En liten gate med puber og restauranter som er interessant. 

Men masse gode restauranter. Omakase står på ønskelisten.

Skrevet

Føler meg plutselig annerledes her. Gått i skauen, satt opp huk og fyra bål😍

• Liker 1
Skrevet

Gdansk

Anonymkode: 73982...faa

Skrevet

London ❤

Bor aller helst på Boxmoor Lodge i Hemel Hempstead. Beste plassen!

Anonymkode: 326d0...d8f

Skrevet

Krakow eller Tbilisi

Anonymkode: 913e3...23a

Skrevet

1-2 overnattinger ville iallefall ikke blitt brukt på lang reise. Hjelper ikke at det bare en time eller 2 med fly,  tiden man bruker på flyplassen, til og fra flyplassen.. Nei, da hadde jeg skjemt med bort med et fint hotell i nærheten av hjemmet, og bare slappa helt av. Sett serier, lest en bok, tatt en langt bad, drukket vin, spist godteri, bare helt rooolig 😍

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde gått ut i skogen og overnattet under åpen himmel. Hadde sikkert vært livredd for noe sånt har jeg aldri gjort før. 

Anonymkode: 0b006...0e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 19.57):

Hei. 
Jeg skal gi meg selv en premie eller belønning og ønsker en avslappende ferie alene, uten samboer og barn.

Det skal være avslappende og vare en helg (1-2 overnattinger).

Hvor ville du dratt og hva ville du gjort? :) 

Anonymkode: 8aedc...aa5

Har du tilgang til en hytte ? For denne typen avslapping har jeg typisk brukt hytte. 

Når jeg ellers vil ha en pause av den typen , reiser jeg til en storby, fordi jeg vil besøke et museum, eller se noe jeg har på PLANEN, men når jeg er sliten, har jeg brukt hytter. 

Når jeg ikke har hatt tilgang til noen av mine foreldres, har jeg brukt Turist hytter jeg vet ikke er mye brukt (leter etter lav standard), eller hytter arbeidsgiver eller organisasjon har.

(Blir plutselig bevist mitt privilegium: pr i dag har jeg tilgang til  - fem hytter innen egen utvidete familie , og da regner jeg ikke "hytta" i London! )

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 19.59):

Om du bor på Østlandet: Lily country Club.

Anonymkode: 5ff34...be6

Mulighet for å treffe voksne damer der ?

Anonymkode: b125c...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...