Gjest Gjest_Husbygger_* Skrevet 5. oktober 2005 #1 Del Skrevet 5. oktober 2005 Skrev kontrakt på nytt hus i går Jeg trenger nå gode råd om hvor jeg kan kjøpe baderomsinnredning. Vil ha noe som ikke er alt for dyrt. Hadde sett for meg at jeg skulle gå på IKEA, men der fant jeg ingenting jeg likte. Noen som har funnet andre rimelige løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2005 #2 Del Skrevet 5. oktober 2005 Møbelforretningene har begynt å selge møbler til baderom. Bohus, Skeidar ol. Eller hvorfor ikke finne en komode du liker og få montert en "skålvask" oppå. Dette git særpreg og blir ikke så dyrt som de sviiindyre innredningene hos badeforretningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2005 #3 Del Skrevet 6. oktober 2005 Megaflis har en del billige. Selv kjøpte jeg på ikea, men jeg brukte laaang tid på å finne en løsning jeg ble fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fabel Skrevet 7. oktober 2005 #4 Del Skrevet 7. oktober 2005 http://www.dnkas.no/default.asp?k=3&id=51 Her er en del litt rimeligere baderomsmøbler... dvs rimeligere enn en del tilsvarende møbler i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #5 Del Skrevet 7. oktober 2005 Takk :-) Bor nær Det Norske Kjøkkensenter, får ta meg en tur der. Megaflis er det bare på Østlandet, og den kanten av landet har jeg nettopp forlatt. Vurderer også å bruke kjøkkeninnredning fra IKEA på badet. Noen som har erfaring med dette? "Problemet" mitt er at jeg vil ha dype skuffer på badet, tror det blir lettere å få oversikt over alle kosmetikkflaskene mine i en skuffe jeg ser ovenfra enn i et skap hvor ting blir gjemt bak hverandre. Og i det jeg har funnet av billigere innredninger så langt er det bare lave skuffer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannemor Skrevet 7. oktober 2005 #6 Del Skrevet 7. oktober 2005 Rea på megaflis i disse dager! Hilsen en som flytter om 10 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 8. oktober 2005 #7 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du kan være heldig på "finn. no" viss du har tid til å vente tid det rette dukker opp. Det gjorde vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizz Skrevet 8. oktober 2005 #8 Del Skrevet 8. oktober 2005 Jeg skal kjøpe min baderommsinnredning på KVIK. Der er det ganske rimelig og bra kvalitet. De har også et tegneprogram, der du kan tegne inn badet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ru Skrevet 16. oktober 2005 #9 Del Skrevet 16. oktober 2005 IKEA kjøkkeninnredning. Vi valgte det på badet vårt, og etter vel ett år er vi fortsatt veldig fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå