AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Hadde en grusom fødsel for fire år siden. Forholdet til barnefar røk raskt, og jeg var alene i en grusom babytid etterpå. Har nå ny mann, og han snakker om barn. Selv om det er noen år frem i tid, kjenner jeg at jeg blir helt kvalm bare av tanken. Blir rett og slett uvel, begynner å svette og vil kaste opp! Dette er ganske slitende da jeg egentlig ønsker meg flere barn, men takler ikke tanken på en ny fødsel/babytid. Er det innafor å be om time hos jm for å snakke, før man er gravid? Jeg vet de ikke har det fryktelig travelt… Anonymkode: d6589...416 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Jeg tok det opp med legen min, som ringte sykehuset jeg sogner til og ba om en samtale med en fødselslege for meg. Det hjalp veldig - jeg fikk svar på de tingene som gjorde meg utrygg, og er nå gravid i uke 35 med nr to ❤ Anonymkode: 52bb4...e5b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg tok det opp med legen min, som ringte sykehuset jeg sogner til og ba om en samtale med en fødselslege for meg. Det hjalp veldig - jeg fikk svar på de tingene som gjorde meg utrygg, og er nå gravid i uke 35 med nr to ❤ Anonymkode: 52bb4...e5b Takk for svar! Godt du fikk løst det Jeg vet ikke helt hva som gjør meg usikker/utrygg, jeg blir som sagt bare helt kvalm av tanken på å føde igjen.. Hele kroppen stritter i mot bare ved tanken liksom😮 Anonymkode: d6589...416
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Jeg har det litt likt. Tør ikke bli gravid igjen. Har tatt mot til meg og bestilt samtale med jordmor. Så det er mulig😊 Om jeg kommer noen vei gjenstår å se. Anonymkode: 1258f...4fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå