AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Jeg elsker sex, elsker å være superkåt og alt føles kjempebra, men så klarer jeg ikke å la være å fake orgasme, kan fake mange mange i løpet av samleie. Vet ho jeg må slutte med det, skjønner ikke hvorfor jeg gjør det en gang.. Noen andre som gjør/har gjort det? Hvordan klarte du å slutte? Anonymkode: 85651...66e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Bare skjerp deg. Anonymkode: 5be97...44d 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Kan du begynne med å trappe ned på antallet, i det minste? Er det slik at du aldri får orgasme på ekte? Anonymkode: 58124...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Blir ingen ekte orgamser ut av sånt.. Liker du ikke orgasne eller klarer du ikke komme? Anonymkode: 9a30f...784 1
Hr. Aktiv Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 Stakkars mann. Han fortjener virkelig noe bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 Hæ? Hvorfor i all verden gjør du det? Anonymkode: 1dcab...679 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 Jeg har aldri i mitt 48 år gamle liv faket. Hva er poenget?? Anonymkode: c25ff...8fe 8
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Kvinner som faker ødelegger bare for seg selv. Anonymkode: 5be97...44d 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kvinner som faker ødelegger bare for seg selv. Anonymkode: 5be97...44d På hvilken måte? Anonymkode: a4d8b...033
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Jeg er selv kvinne som har alltid faket orgasme også. Uansett om jeg blir slikket eller knullet så klarer jeg ikke å komme. Men vil at mannen tror at jeg får orgasme. Men jeg får nytelse og blir tilfredstilt av knulling. Men liker best å onanere og få orgasme selv. Anonymkode: 5c86c...be7 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er selv kvinne som har alltid faket orgasme også. Uansett om jeg blir slikket eller knullet så klarer jeg ikke å komme. Men vil at mannen tror at jeg får orgasme. Men jeg får nytelse og blir tilfredstilt av knulling. Men liker best å onanere og få orgasme selv. Anonymkode: 5c86c...be7 Det der er bare tull. Anonymkode: 1dcab...679 1
got2go Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er selv kvinne som har alltid faket orgasme også. Uansett om jeg blir slikket eller knullet så klarer jeg ikke å komme. Men vil at mannen tror at jeg får orgasme. Men jeg får nytelse og blir tilfredstilt av knulling. Men liker best å onanere og få orgasme selv. Anonymkode: 5c86c...be7 Så hvorfor sier du bare ikke som det er? 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #13 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er selv kvinne som har alltid faket orgasme også. Uansett om jeg blir slikket eller knullet så klarer jeg ikke å komme. Men vil at mannen tror at jeg får orgasme. Men jeg får nytelse og blir tilfredstilt av knulling. Men liker best å onanere og få orgasme selv. Anonymkode: 5c86c...be7 Jeg kan fint komme alene jeg og, men det er som om jeg ikke klarer å slappe av mikset med forventningen fra mannen om at jeg skal komme Anonymkode: 85651...66e 1
Gjest På druen Skrevet 2. november 2021 #14 Skrevet 2. november 2021 (endret) Begge kjønn har skyld i at mange kvinner ikke får orgasme under samleie. De fleste kvinner får ikke vaginalorgasme. Men ettersom kvinner faker så ofte, er det ikke noe rart at de fleste menn blir fornøyd og tror at de gjør riktig. Det må kvinner slutte med. Men samtidig er det heller ikke noe rart at kvinner faker, ettersom menn kaller kvinner som kommer vaginalt for drømmedama og skryter dem opp i skyene. Det må menn slutte med. Endret 2. november 2021 av På druen
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #15 Skrevet 2. november 2021 Er du sikker på at du faktisk faker? Kan det være at du nesten kommer, men bare ikke oppnår høyden som er orgasme? Jeg lager mer lyd og rare bevegeleser rett før orgasme. Så noen ganger, kanskje 10%, på virker det som jeg for orgasme (tror jeg), men den blir liksom avbrutt rett før. Anonymkode: 8f697...41c 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #16 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er du sikker på at du faktisk faker? Kan det være at du nesten kommer, men bare ikke oppnår høyden som er orgasme? Jeg lager mer lyd og rare bevegeleser rett før orgasme. Så noen ganger, kanskje 10%, på virker det som jeg for orgasme (tror jeg), men den blir liksom avbrutt rett før. Anonymkode: 8f697...41c Jeg tror det er litt sånn nesten-faking ja - blir så opphisset at jeg nesten hyperventilerer så det er nok en mini-orgasme.. Anonymkode: 85651...66e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #17 Skrevet 2. november 2021 På druen skrev (28 minutter siden): Begge kjønn har skyld i at mange kvinner ikke får orgasme under samleie. De fleste kvinner får ikke vaginalorgasme. Men ettersom kvinner faker så ofte, er det ikke noe rart at de fleste menn blir fornøyd og tror at de gjør riktig. Det må kvinner slutte med. Men samtidig er det heller ikke noe rart at kvinner faker, ettersom menn kaller kvinner som kommer vaginalt for drømmedama og skryter dem opp i skyene. Det må menn slutte med. Begge kjønn har skylden for at kvinner ikke får orgasmer og at de velger å forfalske sin egen orgasme? 😂 Anonymkode: 5a97b...85d 3
Gjest På druen Skrevet 2. november 2021 #18 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begge kjønn har skylden for at kvinner ikke får orgasmer og at de velger å forfalske sin egen orgasme? 😂 Anonymkode: 5a97b...85d Ja, det beste er å aldri fake men å være ærlig. Menn er så enkle at de skjønner ikke når ei dame faker. Og da er det mange damer som plutselig er stuck. De må fortsette å fake fordi de ikke hadde nok respekt for seg selv i utgangspunktet. Når mannen da sier at du er så bra i senga, du kommer så fort osv... Så er det sjokkerende mange kvinner som fortsetter å fake for å gjøre mannen fornøyd. Er det patetisk? JA, det er det.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #19 Skrevet 2. november 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror det er litt sånn nesten-faking ja - blir så opphisset at jeg nesten hyperventilerer så det er nok en mini-orgasme.. Anonymkode: 85651...66e Dette jeg gjetter på. At du kanskje ikke faker, men bare lager mye lyder og pusting og sånn fordi det er så deilig. Da vil jeg si at du ikke faker, men kan være fint å informere om. For eksempel ved å si at du blir veldig, veldig kåt med ham og nesten kommer i mål hver gang, men akkurat ikke (om dette er tilfelle). Da vil det være lettere for ham å vite at han ikke skal ta stønnene som et tegn på orgasme, men heller som et tegn på at du nærmer deg. Anonymkode: 8f697...41c 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #20 Skrevet 3. november 2021 Jeg faker også. Hver gang vi penetrerer. Forferdelig menneske i følge Hr.aktiv og andre menn. Men jeg har til gode å møte en mann som ikke blir manisk opptatt av å skulle knulle meg til orgasme, dersom jeg forteller sannheten. "jeg har jo ikke fått smake på en slik ekspert før" 🙄 Dessverre tror jeg mange menn har en ufortjent høy selvtillit pga faking fra andre kvinner, så jeg har det best dersom jeg også faker. Anonymkode: 5a06e...d61 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå