AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Del Skrevet 2. november 2021 Jobber natt på et sykehjem hvor flere har tatt sitt siste åndedrag i sengen. Ettersom jeg har opplevd mye i mitt 30årige lange liv mtp at de døde går igjen, så merker jeg ekstremt mye her. I natt sov jeg i et kollektiv, kun meg i dette huset. Bygd tidlig 1900 tallet. Her sies det at det går igjen folk. Det merkes... Inatt ble jeg våknet av rasling/gåing i gangene, det var så høyt og var helt opp til døren hvor jeg sov. Jeg fikk filmet dette. Skjedde kl 03. Vi er tre kollegaer som merker endel, de andre ikke. Hvorfor fanger jeg opp dette? Og andre ikke? Jeg er kvalm hver natt der og antar at det har noe med dette å gjøre. Kan noen komme med konstruktive svar? (Nytter kanskje ikke på KG) Anonymkode: 4e1ac...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 2. november 2021 #2 Del Skrevet 2. november 2021 Noen har sterkere intuisjon og er mer følsom for det som skjer "på den andre siden", og det er derfor noen av dere reagerer sterkere enn andre. De som lukker sinnet og kroppen for slike opplevelser vil heller ikke oppleve det. Kvalmen kan ha noe med dette å gjøre ja. Det tapper kroppen din for energi. Jeg er også mer kvalm når jeg er mer "på". Når jeg opplever slike energier så ber jeg pent om at de skal la meg være i fred slik at jeg får sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Del Skrevet 2. november 2021 The High Priestess skrev (6 minutter siden): Noen har sterkere intuisjon og er mer følsom for det som skjer "på den andre siden", og det er derfor noen av dere reagerer sterkere enn andre. De som lukker sinnet og kroppen for slike opplevelser vil heller ikke oppleve det. Kvalmen kan ha noe med dette å gjøre ja. Det tapper kroppen din for energi. Jeg er også mer kvalm når jeg er mer "på". Når jeg opplever slike energier så ber jeg pent om at de skal la meg være i fred slik at jeg får sove. Jeg er helt slått ut idag. Takk for svar. Får lite svar fra andre, er så mange som ikke opplever det. De er bare nysgjerrige eller så blir jeg stemplet som gal. Hundene til noen av kollegaer er å med, de bjeffer og knurrer ut mot gangen, så tydelig det er noe. Jeg blir så redd når jeg hører disse lydene. Vil de ha kontakt med meg? Anonymkode: 4e1ac...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Del Skrevet 2. november 2021 Høres ut som angst Anonymkode: 66b3b...11c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Høres ut som angst Anonymkode: 66b3b...11c Angst kan godt fremkalle kvalmen, men ikke lydene i gangen. Dører smelles hardt igjen, uten gjennomtrekk såklart. Anonymkode: 4e1ac...b36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #6 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg jobber også på et slikt sted..aldri blitt plaget eller merket noe slikt i det hele tatt. Kanskje det er fordi jeg vet at døde mennesker ikke etterlater deg noe "energi" og slikt? Uff så mye selvplaging en menneskehjerne kan påføre seg selv. Det vil kanskje hjelpe å tenke: Hvorfor er ikke de fleste kollegaene dine plaget med dette, men kun de som allerede er overtroiske? Anonymkode: c655f...d7b 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #7 Del Skrevet 2. november 2021 Du ble ikke våknet, men vekket/vekt Anonymkode: 6d8fc...538 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #8 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg jobber også på et slikt sted..aldri blitt plaget eller merket noe slikt i det hele tatt. Kanskje det er fordi jeg vet at døde mennesker ikke etterlater deg noe "energi" og slikt? Uff så mye selvplaging en menneskehjerne kan påføre seg selv. Det vil kanskje hjelpe å tenke: Hvorfor er ikke de fleste kollegaene dine plaget med dette, men kun de som allerede er overtroiske? Anonymkode: c655f...d7b Har ingenting med det overtroiske å gjøre. Jeg har sett, hørt, blitt fysisk berørt av personer som ikke eksisterer her siden jeg var liten. Noen merker det, andre ikke. Hvorfor ikke lytte til de som merker noe istedenfor å gjøre narr? Anonymkode: 4e1ac...b36 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du ble ikke våknet, men vekket/vekt Anonymkode: 6d8fc...538 Jada, ble kluss i setningen. Stod først "inatt våknet jeg", så tok jeg inn 2 ord for mye. Har ikke dysleksi, men forstår irritasjonen. Anonymkode: 4e1ac...b36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ingenting med det overtroiske å gjøre. Jeg har sett, hørt, blitt fysisk berørt av personer som ikke eksisterer her siden jeg var liten. Noen merker det, andre ikke. Hvorfor ikke lytte til de som merker noe istedenfor å gjøre narr? Anonymkode: 4e1ac...b36 Ærlig talt! Hvor i innlegget mitt gjorde jeg narr av noen? Enkelte av dere overtroiske er så ekstremt ømfintlige at det er helt utrolig! Det må gå an å si sin egen opplevelse og nevne hva som er virkeligheten uten å bli anklaget for å gjøre narr av folk. Og selvfølgelig har det med overtro å gjøre. Som du vet så finnes det jo null faktisk bevis for at disse tingene du opplever er virkelige utenfor hjernen selv. For noen kan det hjelpe å minne seg selv på dette når de blir skremt. Anonymkode: c655f...d7b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Del Skrevet 2. november 2021 Dette er onde ånder som går, og de utgir seg for å være avdøde mennesker. Når et menneske dør så dør kroppen og sjelen og ånden går opp i himmelen. De døde vet ikke noe om hva som skjer her på jorden. Men onde ånder kontakter mennesker og lager bare grusomheter og plager mennesker. Anonymkode: e7ad0...4a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 2. november 2021 #12 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er onde ånder som går, og de utgir seg for å være avdøde mennesker. Når et menneske dør så dør kroppen og sjelen og ånden går opp i himmelen. De døde vet ikke noe om hva som skjer her på jorden. Men onde ånder kontakter mennesker og lager bare grusomheter og plager mennesker. Anonymkode: e7ad0...4a9 Jeg vil ha masse av det du røyker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 2. november 2021 #13 Del Skrevet 2. november 2021 Har aldri merka noe. Har ei venninne som merker overnaturlige ting veldig kjapt. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #14 Del Skrevet 2. november 2021 Det er nok dine egne tanker og følelser du merker, ikke spøkelser. Andre mennesker merker disse følelsene på innsiden, du merker dem på utsiden. Lydene du hører er ditt eget sinn som forsøker bearbeide inntrykkene du har hatt i løpet av dagen. Litt sånn som drømmer noen ganger jobber gjneom inntrykkene vi har hatt den dagen Anonymkode: a537e...d28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #15 Del Skrevet 2. november 2021 Hadde ikke sovet, ass. Anonymkode: 3449c...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #16 Del Skrevet 2. november 2021 Det å se og høre ting som ikke finnes i virkeligheten, kalles psykose. Be om legehjelp umiddelbart. Anonymkode: 10554...89c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. november 2021 #17 Del Skrevet 2. november 2021 Om noen går igjen vil nok sykehjemmet være siste sted de velger :) Vil tro det var trengsel for å komme seg ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): natt ble jeg våknet av rasling/gåing i gangene, det var så høyt og var helt opp til døren hvor jeg sov. Jeg fikk filmet dette. Skjedde kl 03. Vi er tre kollegaer som merker endel, de andre ikke. Hvorfor fanger jeg opp dette? Og andre ikke? Hva filmet du? Tok du opptak av raslingen også? Kan det være søvnparalyse du har? Anonymkode: 4cf97...319 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #19 Del Skrevet 2. november 2021 visp skrev (9 minutter siden): Om noen går igjen vil nok sykehjemmet være siste sted de velger Vil tro det var trengsel for å komme seg ut. Kan de velge det selv, hvor de skal være? Anonymkode: 2a774...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 2. november 2021 #20 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan de velge det selv, hvor de skal være? Anonymkode: 2a774...2b3 Ja, selvfølgelig. Personlig dro jeg på rave:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå