Gå til innhold

Diskusjon og avstand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker dere innimellom over at dere diskuterer og samtaler med mennesker dere overhodet ikke tar seriøst i "den virkelige verden", men som dere likevel føler dere har et sterkt behov for å debattere i senk her inne? Jeg har lagt merke til at jeg innimellom overhører folk ute, om de er på restaurant, café eller på pub, og så tenker jeg: Herreminhatt!, dette høres ut som noen på KG!! Dette er jo mennesker jeg ellers overser og aldri den typen mennesker jeg henger med, men når man møter slike mennesker "her" inne så fyrer man seg opp i stedet for å overse? Kjenner noen seg igjen?

Anonymkode: 6c014...990

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, aldri tenkt over dette. 

Skrevet (endret)

Nope, jeg overser her inne også på akkurat samme måte som ellers :) ganske deilig egentlig.. Men, så er det tema jeg diskuterer her inne som jeg kunne diskutert med bekjente irl liksom som engasjerer - to helt ulike vinkinger i grunnen kjenner jeg nå.. 

Endret av Carrot
Skrevet (endret)

Lettere å diskutere, krangle og til og med trolle når man er anonymisert på nett.

Dersom jeg hører noen si noe ufattelig latterlig - helt hinsides i den "virkelige verden", så kommer det nok ikke noen større reaksjon fra meg enn at jeg skratter godt for meg selv.

Dersom det skjer her inne så er det godt mulig at jeg velger å gjøre vedkommende oppmerksom på at jeg har skrattet ved å informere om det.

Edit - ble veldig oppmerksom på at jeg brukte ordet "skrattet" her. Det fikk meg, faktisk, til å skratte. Så da velger jeg å nå gjøre dere oppmerksomme på denne skrattingen.

Endret av Ost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...