AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Skriv gjerne både de positive og negative tingene du kommer på:) Anonymkode: ba790...ed2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Jeg synes den er litt vanskelig å legge sammen, ellers kommer jeg egentlig ikke på noe jeg kan si at jeg er misfornøyd med. Veldig god vogn å trille, og veldig praktisk å kunne bruke den samme vogna både enkel og dobbel Anonymkode: f2130...753 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Pluss: At den kan brukes som enkeltvogn. Er lett, kan kombinere som en vil med sittedel og bag. God kalesje. Enkel å slå sammen/demontere. Minus: Dårlig demping, dyr, for lavt mellom bag og handlekurv slik at det er vanskelig å legge ting nedi, litt liten plass i handlekurven, medfølgende myggnett er små og vanskelige å få på. Anonymkode: 33b6a...185 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Er ikke disse vognene veldig lave? Tenker de passer best for korte folk under 165 cm.? Vognenes ser ihvertfall veldig lave ut. Anonymkode: ead04...64d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er ikke disse vognene veldig lave? Tenker de passer best for korte folk under 165 cm.? Vognenes ser ihvertfall veldig lave ut. Anonymkode: ead04...64d Jeg er 1.72 og elsker min! Drar bare styret helt ut☺️ Buffaloen jeg har foreløpig, men er så fornøyd med den at jeg ønsker å gå over på donkey nå som jeg snart får to veldig tette. Anonymkode: ba790...ed2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå