Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du er en av de som vrikker rundt i disse gummistøvlene som av en uforståelig grunn er "in" for øyeblikket, så vit at du ser HELT FORBANNA LATTERLIG UT!

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en gangs skyld er jeg 100% enig med deg.

Skrevet

Og det der måtte du berre sei? Steike til tragisk du er... :overrasket:

Gummistøvlar er digg :)

Skrevet
Og det der måtte du berre sei? Steike til tragisk du er... :overrasket:

Gummistøvlar er digg :)

Ja, jeg er tragisk.

Er det Posh Spice du har i avataren din, forresten?

Skrevet
Ja, jeg er tragisk.

Er det Posh Spice du har i avataren din, forresten?

Ja, og du ville fram til?

Skrevet

Kanskje dette er begynnelsen på et stormfullt forhold, med innslag av seksuelle perversiteter og flørting med tunge narkotiske stoffer?

Skrevet

Når det regner bruker man sjøstøvler, det er jo ikke verre enn det. Spiller jo ingen trille hvordan de ser ut vel. Du kan jo heller gå og bli våt i småskoene dine du.

Skrevet
Når det regner bruker man sjøstøvler, det er jo ikke verre enn det. Spiller jo ingen trille hvordan de ser ut vel. Du kan jo heller gå og bli våt i småskoene dine du.

Ja noen små lekre pumps ser jo slett ikke latterlig ut i regnvær..... :ler:

Skrevet

Jaja, hver sin smak. Selv ler jeg hele veien på vei hjem i mine gummistøvler når jeg ser folk gående i klissvåte småsko.

Skrevet

Når du har barn og må ut i alle slags vær er du ganske takknemlig for at det finnes gummistøvler, og om man må gå et stykke til toget for å komme på jobb er det også ganske praktisk å ha på gummistøvler istedet for å gå i våte sko hele dagen. Men, selvfølgelig - om du syns det er latterlig skal jeg selvfølgelig slutte å bruke det ;)

Skrevet

Gummistøvler i regnvær er kanskje ikke diskusjonen her? Men heller bruk av støvler i omtrent alt av vær, uavhengig av nedbørsmengde?At man går i støvler nårdeet regner er vel neppe så merkelig. Men jeg synes det ser direkte teit ut når folk labber rundt i store gummistøvler når det er tørt........

Skrevet

:ler: Jeg og! Skjønner ikke det der med de gummistøvlene. :riste:

Skrevet

jeg synes det er topp at det er blitt såpass "in" med gummistøvler at man faktisk får tak i litt fine støvler, og at det faktisk er helt ok å gå med de også utenpå bukser, når det regner.

men jeg må ærlig innrømme at når det kom ei berte spaserende i høye gummistøvler til rett under kneet, uttapå bukse, IDAG!!! (solen skinner fra blå himmel og det er meldt som i går, nærmere 20 grader på dagen)

så tittet jeg litt forundret og lurte på hvordan i alle dager folk orker....

det ser teit ut i mine øyne å gå i gummistøvler når solen skinner og himmelen er blå.

det ser også teit ut med alle de som har begynt å bruke forede, pelskledde vinterstøvletter nå, når det som nevnt over er sol fra blå himmel og nærmere 20 grader på dagen.

men hver sin smak.

jeg fikk lobbene mine i går, de er totalt skjønne, men jeg tror jeg sparer dem til det faktisk blir kaldt likevel. :ler:

Skrevet

Gummistøvler skal brukes i regnvær, og om noen vil ha de rosa eller med blomster, så vær så god for meg :roll:

Lyseblå, høye gummistøvler til miniskjørt er det styggeste jeg har sett hittil (det var sol ute)

Skrevet
jeg synes det er topp at det er blitt såpass "in" med gummistøvler at man faktisk det ser teit ut i mine øyne å gå i gummistøvler når solen skinner og himmelen er blå.

Det er det jeg også mener. Jeg bruker da også støvler om været sier at jeg må.

Men å kjøpe nye blomstrete støvler, nei det gjør jeg ikke. Mine mørkegrønne fra Viking duger! :Nikke:

Skrevet

Kort skjørt, tynn strømpebukse og høye gummistøvler ser teit ut uansett vær. Hvis folk bruker gummistøvler pga. været, hvorfor da til kort skjørt? I don't get it.

:tusler tilbake til trange jeans og boots UTENPÅ: :sjarmor:

Skrevet

Det er jenta si det! :klappe:

Skrevet
Kort skjørt, tynn strømpebukse og høye gummistøvler ser teit ut uansett vær. Hvis folk bruker gummistøvler pga. været, hvorfor da til kort skjørt? I don't get it.

Det er ikke alle som bryr seg så hardt om det ser teit ut når det kun skal inn på jobb og skifte til feks. pumps....

Det ser ihvertfall enda teitere ut med kort skjørt, tynn strømpebukse og pumps når det pøsregner!

Skrevet
Det ser ihvertfall enda teitere ut med kort skjørt, tynn strømpebukse og pumps når det pøsregner!

Ja, det tror jeg vi alle var enige i.... ;)

Skrevet

det kan jo hende man skal ett sted hvor det passer seg å gå i skjørt selv om det regner?

skal man skifte sko når man kommer inn, noe jeg personlig gjør stort sett uansett bukse eller skjørt om jeg bruker gummistøvler, så må det da være bedre å bruke gummistøvler til skjørtet en å gå i bukse og skifte til skjørt når man kommer frem?

eller skal man ikke bruke skjørt på dager det regner? :ler:

synes forøvrig gummistøvler kan gå helt greit til skjørt (på regnværsdager), med riktig skjørt og riktig gummistøvler. kunne nok fint gått i det selv om jeg ikke skulle inn å skifte, så lenge det faktisk regnet.

støvletter utenpå jeansene derimot.... ikke lekkert. :erter::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...