AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Del Skrevet 2. november 2021 Ang PCO, Provera og Letrozol. Andre som ikke fikk mens etter Proverakur? Hva gjorde dere? Gått på 7dagers kur for å starte syklusen, men ingen mens ei uke etterpå. Skulle komme 3-7 dager etter pilleslutt (litt utålmodig, men må foreta meg noe hvis den ikke kommer snart). Har tidligere gått på 10dagers Proverakur for å starte syklus, men Gyn sa det ikke spilte noen rolle. (På en syklus tok det 4 dager fra pilleslutt til mens kom) Erfaringer ønskes 🤞 Anonymkode: c1252...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 18.44): Ang PCO, Provera og Letrozol. Andre som ikke fikk mens etter Proverakur? Hva gjorde dere? Gått på 7dagers kur for å starte syklusen, men ingen mens ei uke etterpå. Skulle komme 3-7 dager etter pilleslutt (litt utålmodig, men må foreta meg noe hvis den ikke kommer snart). Har tidligere gått på 10dagers Proverakur for å starte syklus, men Gyn sa det ikke spilte noen rolle. (På en syklus tok det 4 dager fra pilleslutt til mens kom) Erfaringer ønskes 🤞 Anonymkode: c1252...c31 Hei! Fikk du mens etter å ha gått på Provera i 10 dager da? Isåfall ville jeg nok prøvd det. Anonymkode: 16a6e...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Fikk du mens etter å ha gått på Provera i 10 dager da? Isåfall ville jeg nok prøvd det. Anonymkode: 16a6e...bd2 Leste ikke nøye nok, ser du hadde fått mens. Ville da gått på en 10 dagers istedenfor 7, ettersom det har virket før Anonymkode: 16a6e...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #4 Del Skrevet 7. november 2021 Jeg har fått primolut i stedet for Provera. Provera funket dårlig, ble gående å vente lenge etter kuren og fikk enormt med store og vonde kviser. Blødning kom til slutt, men mener det tok ni eller ti dager. Gikk over til primolut neste gang og det var MYE bedre. Tok to primolut tre ganger om dagen i fire dager og blødning kom alltid to dager kur. Gått flere runder på dette. Anonymkode: 9703a...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå