AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Jeg er i er samlivsbrudd, håper alt går i orden om noen måneder med ny bolig osv. kommer til å ha delt omsorg for barna og kjenner jeg må re-orientere meg på dating 😄 20 år siden sist.. Tinder virker skremmende - hva gjør jeg som (snart) nysingel? Anonymkode: 39d91...522 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er i er samlivsbrudd, håper alt går i orden om noen måneder med ny bolig osv. kommer til å ha delt omsorg for barna og kjenner jeg må re-orientere meg på dating 😄 20 år siden sist.. Tinder virker skremmende - hva gjør jeg som (snart) nysingel? Anonymkode: 39d91...522 Har forresten klart å komme meg ut av et forhold med psykisk vold så er nok litt sårbar fortsatt… Anonymkode: 39d91...522 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 2. november 2021 Da forblir du singel er par år før du dater igjen. Å tenke på dating før du i det hele tatt er singel lyser desperasjon. Anonymkode: 01463...cff 56
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #4 Skrevet 2. november 2021 Tenker det er litt for tidlig å tenke på dette nå. Vent til det har roet seg med bruddet oæhar stabilisert seg. Man blir fucket opp i hodet av Tinder. Mye bruk og kast, så styr unna er mitt stalltips. Anonymkode: bc63c...7ab 22
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #5 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har forresten klart å komme meg ut av et forhold med psykisk vold så er nok litt sårbar fortsatt… Anonymkode: 39d91...522 Da bør du ihvertfall ikke ut på singel markedet. Bygg deg selv opp først, fokusere på deg og barna. Sjansen er stor for at du kaster deg i armene på første drittsekk, så er det på an igjen. Anonymkode: bc63c...7ab 26
Kvinne87Rogaland Skrevet 2. november 2021 #6 Skrevet 2. november 2021 I og med at du har små barn, vil jeg anbefale å fokusere på dem først og sørge for at de får et stabilt hjem før du kaster deg ut i datinglivet. Få alt på plass, gi mye oppmerksomhet til ungene gjennom denne vanskelige tiden, og fokuser på å komme deg ovenpå. Du må jo også bearbeide det du har vært igjennom, tviler på at du er klar for et nytt forhold med en gang. Vær litt alene først, bli trygg på deg selv, sørg for at ungene har det bra. Om et år eller to - da kan du begynne å tenke på å treffe en ny. Det er det beste for både deg, for han og for barna dine. 15
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #7 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er i er samlivsbrudd, håper alt går i orden om noen måneder med ny bolig osv. kommer til å ha delt omsorg for barna og kjenner jeg må re-orientere meg på dating 😄 20 år siden sist.. Tinder virker skremmende - hva gjør jeg som (snart) nysingel? Anonymkode: 39d91...522 Førte helga du er fri, drar du på byen og er deg selv,du trenger ikke gjøre noe mere for å finne deg en og kose deg med. Jeg gjør det nesten hver helg barna er hos faren sin. Anonymkode: 0291d...969 2
tirben Skrevet 2. november 2021 #8 Skrevet 2. november 2021 Ta det helt med ro, og ikke tenk på dating før det er gått noen år. 6
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #9 Skrevet 2. november 2021 Uffuff. Nyskilte kvinner er noe av det mest skremmende å date… Anonymkode: 10e9b...d59 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #10 Skrevet 2. november 2021 Du prøver å finne tilbake til deg selv og fokuserer på barna dine og skaper stabilitet til dem, før du begynner med dating igjen. Anonymkode: b2492...7a1 9
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #11 Skrevet 2. november 2021 Husk på: du er premien. Et viktig spørsmål å alltid stille er: hva bringer han til forholdet? Anonymkode: 5401f...630 2
TLR Skrevet 2. november 2021 #12 Skrevet 2. november 2021 Ikke ha hastverk med å gå inn i et nytt forhold med en gang. Det er lett å gå i samme felle opp igjen pass på deg selv og barna 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #13 Skrevet 2. november 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Da forblir du singel er par år før du dater igjen. Å tenke på dating før du i det hele tatt er singel lyser desperasjon. Anonymkode: 01463...cff Litt enig i dette, men som et ledd i å ‘finne tilbake til deg selv’ kan du såklart melde deg på ulike aktiviteter, kanskje surfing, turistforeningsgrupper, aktmaling, språkkurs, matkurs, hva som helst - og da kan du jo treffe nye, interessante mennesker, både kvinner og menn! Lykke til og ha det gøy! Anonymkode: 9b656...832 6
enkefru Skrevet 2. november 2021 #14 Skrevet 2. november 2021 Du roer H E L T ned og dropper alle tanker på dating og finne ny mann før du har landet SKIKKELIG etter dette bruddet. 12
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #15 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Førte helga du er fri, drar du på byen og er deg selv,du trenger ikke gjøre noe mere for å finne deg en og kose deg med. Jeg gjør det nesten hver helg barna er hos faren sin. Anonymkode: 0291d...969 Skal i alle fall ut en tur ja! Ut og danse og nyte friheten!! Og det er mange steder her i Oslo jeg kan feire!!! Anonymkode: 39d91...522 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #16 Skrevet 2. november 2021 Du venter litt før du starter dating. Det er det du gjør. Anonymkode: 30d7a...2fb 6
Gjest someone_here Skrevet 2. november 2021 #17 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Husk på: du er premien. Et viktig spørsmål å alltid stille er: hva bringer han til forholdet? Anonymkode: 5401f...630 Ja, premien med en ekstra tilhenger 😁😁
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #18 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Har forresten klart å komme meg ut av et forhold med psykisk vold så er nok litt sårbar fortsatt… Anonymkode: 39d91...522 Hvis du har opplevd det så forstår jeg at du har fått for deg at din eneste verdi er hvor attraktiv du er for menn. Men det stemmer ikke. Fokuser nå på barna, på venner/venninner, opplevelser og spennede ting. Fokuser på deg selv. Og om det dukker opp en mann som tilfører deg noe så tar du det som det kommer. Lær av gamle feil, ikke la en mann innbilte deg igjen at du kun er hva han synes. Anonymkode: a6347...171 10
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #19 Skrevet 2. november 2021 Du må vente i syv somre og syv vintre før du kan tenke på menn igjen. Visstnok. Eller du kan gjøre som du føler for. Du lever bare en gang. Anonymkode: 1e9e6...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #20 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er i er samlivsbrudd, håper alt går i orden om noen måneder med ny bolig osv. kommer til å ha delt omsorg for barna og kjenner jeg må re-orientere meg på dating 😄 20 år siden sist.. Tinder virker skremmende - hva gjør jeg som (snart) nysingel? Anonymkode: 39d91...522 Du er ikke skilt enda, har TO små barn, og tenker allerede på å date en ny? Hva fader? Tenk på ungene, som får STORE forandringer i livet sitt, tar minst ett år for de å få stabilisert seg og bli vant med det nye livet sitt. Nå dater du ikke, ikke om ert år heller. Du tenker på barna! Hilsen alenemor, som også er alene med barn men som VELGER å ikke involvere en mann i barnet sitt liv fordi jeg velger å PRIORITERE barnet mitt og en stabil og ikke minst en trygg tilværelse. Over 40 år, de mennene som er igjen i den alderen på datingmarkedet er stort sett søppel ingen andre ville ha. Tro meg. Anonymkode: 2156d...70d 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå