AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 For eksempel en date som gikk cheis eller en man var uvenn med med? Jeg datet en mann hvor egentlig alt gikk galt, men kjemien og latteren var på plass hele tiden. Han kuttet meg ut ei stund etterpå, og jeg ble skikkelig lei meg. Jeg ga ikke opp med det første, men etter ett par mnd måtte jeg jo bare innse han som tapt. MEN et halvt år etterpå fikk vi opp kontakten igjen og det ser meget lovende ut. Han er 13år eldre enn meg, men alder er bare tall. Jeg tror han likte at jeg var på og han takker meg for det idag😍☺ Alle sa til meg, nei det blir ikke han, men jo det ser slik ut nå. ❤ Man havner ikke alltid med han/ho som først skøyt gullfuglen. Kjærligeten skal kanskje være litt komplisert? Loveislove 32 Anonymkode: 2417a...80b 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): For eksempel en date som gikk cheis eller en man var uvenn med med? Jeg datet en mann hvor egentlig alt gikk galt, men kjemien og latteren var på plass hele tiden. Han kuttet meg ut ei stund etterpå, og jeg ble skikkelig lei meg. Jeg ga ikke opp med det første, men etter ett par mnd måtte jeg jo bare innse han som tapt. MEN et halvt år etterpå fikk vi opp kontakten igjen og det ser meget lovende ut. Han er 13år eldre enn meg, men alder er bare tall. Jeg tror han likte at jeg var på og han takker meg for det idag😍☺ Alle sa til meg, nei det blir ikke han, men jo det ser slik ut nå. ❤ Man havner ikke alltid med han/ho som først skøyt gullfuglen. Kjærligeten skal kanskje være litt komplisert? Loveislove 32 Anonymkode: 2417a...80b Så hyggelig å lese historien din! Jeg ble plutselig forelsket i en person i vennekretsen som jeg ikke likte noe særlig. Helt motsatt syn på politikk, veldig motstridende verdisyn. Man det er mye annet som var bra, og nå er vi kjærester! Anonymkode: f6a7d...d74 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så hyggelig å lese historien din! Jeg ble plutselig forelsket i en person i vennekretsen som jeg ikke likte noe særlig. Helt motsatt syn på politikk, veldig motstridende verdisyn. Man det er mye annet som var bra, og nå er vi kjærester! Anonymkode: f6a7d...d74 ferske kjærester? Motstridende verdisyn vil være ekstremt vanskelig å håndtere over tid, der bør du tenke deg om. I alle fall om du ønsker å stifte familie eller noe. Men om begge har stor takhøyde så kan det selvfølgelig også bli veldig bra. Anonymkode: a03c9...d8c 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Lillebroren til den største dusten i hele vennegjengen min 😉 I tillegg var han stikk motsatt av alle mine exer når det kom til utseende og interesser. Jeg var veldig vinglete i starten, men klarte bare ikke helt slippe ham... Ingen hadde troa, men nå har vi 3 barn og vært gift i 12 år Anonymkode: 2b2f8...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Skrevet 3. november 2021 Tidenes ungkar (altså vi snakker alle møbler er svarte og gråbeige hvor alt av farger er en ensom kjøleskapsmagnet, barsett og mengder av alkohol stående i stuen, alltid et hav av tomme ølbokser på kjøkkenet, helt tomt kjøleskap, tomme pizzaesker, gamingkontroller i hytt og pine i stuen, og på død og liv skulle aldri inn i noe forhold). Vi startet som fuckfriends og nå etter 2,5 år sammen er vi fremdeles helt nyforelsket Anonymkode: e2ba1...09a 1
Queen of the North Skrevet 3. november 2021 #6 Skrevet 3. november 2021 Har ei venninne som ble ilag med en fyr som er 15 år eldre enn henne før hun fylte 20. Hun er supersosial, høyenergi og er en av de som er så travel at jeg tror hun har fått innvilget noen ekstra timer i døgnet vi andre ikke har fått. Fatter ikke at hun når over alt. Han er kun sosial med vennene han har hatt siden barneskolen og sin familie, elsker sport og bedriver kun med det i fritiden. Har holdt ilag i over 20 år og har en drøss med unger. Så det kan funke da. Tror det eneste de åpenbart har felles er blondt hår og blå øyne. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (På 3.11.2021 den 11.01): ferske kjærester? Motstridende verdisyn vil være ekstremt vanskelig å håndtere over tid, der bør du tenke deg om. I alle fall om du ønsker å stifte familie eller noe. Men om begge har stor takhøyde så kan det selvfølgelig også bli veldig bra. Anonymkode: a03c9...d8c Takk for svar! Det er selvfølgelig en bekymring for meg på lang sikt. Men akkurat nå har vi det veldig fint sammen 😊 Anonymkode: f6a7d...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå