AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 En venninne av meg har nettopp opplevd noe veldig merkelig. Venninnen min opplever nå å bli baksnakket av en mor som har en datter på samme alder som sin egen unge, pluss at hun har fått andre foreldre til å slette henne som venn på facebook. Er ikke dette mobbing blant voksne? Hvordan skal man reagere på noe sånt? Hva kan man gjøre? Andre som har opplevd noe sånt? Anonymkode: 8cde7...615
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Ja, det er mobbing. Opplevde at ei som mobba meg i barneskolen, ble venner med meg på Facebook men etter at hu kom med sleivspark etter at jeg etter et voldelig forhold ble singel, (ingen vet om volden, og hvorfor jeg ble singel) men hun kommenterte: ikke uventa….. Så sletta jeg henne som «venn»… resultat: halvparten av våre felles venner på Facebook sletta meg som «venn» så noe må hu ha sagt, mobbing, ja. Skummelt at den personen har master i psykologi i dag og jobber med andres unger. Ingen normale voksne holder på sånn. Jeg tenker mitt, men enkelte blir bare aldri voksne, og fortsetter sin destruktive atferd mot andre… Anonymkode: a24d0...4ea 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Jeg ville tatt det opp i plenum.. si at hun er åpne for å høre, men at dette kjennes fryktelig vondt. Her prøver vi å oppdra barna våre til å bli tolerante, rause og respektfulle folk. Også oppfører vi oss sånn. Anonymkode: 59f72...d6f 1
Lea Skrevet 3. november 2021 #4 Skrevet 3. november 2021 Kjære deg❤️ Mobbing er så vondt. Jeg ble baksnakket mye både som barn og voksen og utestengt. Jeg er redd for å si noe feil eller gjøre noe galt sånn at andre hakker ned på meg. Trist at voksne mennesker driver med mobbing. Håper det løser seg for deg etter hvert❤️ Klem til deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå