Gå til innhold

Vonde følelser etter sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske slitt med vonde følelser etter sex. Det kan komme å gå litt i perioder men som oftest har jeg det slik. Jeg er i et fast forhold på andre året. Vi har hatt vanskelige perioder men jeg slet med det samme i mitt faste forhold med ex’en også. Følelsen kommer altså uavhengig av hvordan vi har det i forholdet. Er det andre som sliter med dette? Jeg får en klump i brystet som av og til kan resultere i gråt. Jeg føler meg nedstemt, skamfull og bare veldig depressiv rett etter samleie. 

Anonymkode: a5256...7fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vært utsatt for overgrep og voldtekt ?

Anonymkode: cbc42...152

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har så lenge jeg kan huske slitt med vonde følelser etter sex. Det kan komme å gå litt i perioder men som oftest har jeg det slik. Jeg er i et fast forhold på andre året. Vi har hatt vanskelige perioder men jeg slet med det samme i mitt faste forhold med ex’en også. Følelsen kommer altså uavhengig av hvordan vi har det i forholdet. Er det andre som sliter med dette? Jeg får en klump i brystet som av og til kan resultere i gråt. Jeg føler meg nedstemt, skamfull og bare veldig depressiv rett etter samleie. 

Men hva er grunnen til det da? Hvis du vet det, eller ikke vet det, er vel uansett eneste løsning å søke psykologhjelp. 

Anonymkode: 3e9c4...ace

Skrevet

Høres ut som du har noen terskler som trås over når du har sex. Du kan jobbe med tersklene, eller med at de berøres av sexen, altså ha sex du er komfortabel med. 

Tilråder deg å pelle seg til psykolog. Dette er såpass viktig for et godt liv at du må få deg hjelp med disse vonde følelsene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som andre sier kan psykolog være en idé. Vet du selv hva som kan ha utløst dette? Er det for eksempel sånn at du har hatt sex du egentlig ikke har villet fordi du føler at partneren forventer det, eller har du opplevd at partneren var mer hardhendt med deg under sex enn det du ville? 

Klem ❤️

Anonymkode: 71582...57d

Skrevet

Det er ikke så uvanlig og har et navn: pcd. Mulig hormonelt. Google it.

Anonymkode: 52bd8...b7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...