AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Jeg vil kjøpe Parfyme og deo til typen til jul, han liker hugo boss og Calvin Kleine. Men jeg har ikke peiling på hvilke type jeg skal velge, siden jeg ikke har luktet på parfymene før. Noen som har tips om god lukt av disse to merkene? Anonymkode: 7079f...af0 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Uj, jeg har ingen jeg kjenner til innenfor disse. Jeg vet om to bra manneparfymer og det er 212 av Caroline Herrara og Bois Imperial by Essential Parfumes. Den siste er yam på en mann. Etter mitt syn er det krise at man ikke tester parfymer først. Det er veldig individuelt og en parfyme som er god på en kan være sur på en annen, osv. Dere burde dra på testing og finne en han liker og som du liker på ham. Så blir det ingen overraskelse, men heller ikke bomkjøp. Anonymkode: 2012e...133 1
Gjest Raptuza Skrevet 2. november 2021 #3 Skrevet 2. november 2021 Anbefaler Paco Rabanne One Million Lucky
elisapar Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Lureste er å velge en av de populære vet du. Da kan han ikke klage. fant noen her. https://www.parfymeguiden.no/parfyme-artikel/parfyme-menn-parfymene-i-2021/
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Gucci guilty! Den er kjempegod 🤩 Anonymkode: af186...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå