Tanuki Skrevet 2. november 2021 #1 Skrevet 2. november 2021 Selv har jeg sett Full House Dae Jang Geum Hwang Jin Yi Dong Yi Sky Castle Love, Marriage, Divorce Squid Game Crash landing on you...ser på med mannen min, vi er hekta;) 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Skrevet 2. november 2021 Ser nesten bare koreanske serier, bruker Netflix og Viki. Stjerne ved de jeg liker/har likt best *Empress Ki *Healer Angel eyes The time we were not in love The heirs/Inheritors Suspicious partner *Fated to love you/You are my destiny *Scarlet heart ryeo The legend of the blue sea *Crash landing on you *The K2 Descendants of the sun *Hotel del Luna Itaewon class Melting me softly *Fight for my way So I married the anti fan *It's okay not to be okay What's wrong with secretary Kim *Lovestruck in the city *Move to heaven Squid game Nevertheless The witch's diner *My name Start up *Dali and cocky Prince Hometown cha cha cha *Do you like Brahms? Anonymkode: 342f6...4fc 2
Ichiko Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Er helt fersk på koreanske serier så det har ikke blitt så mange ennå. Men det blir flere! 😄 Akkurat nå ser jeg på "Inspector Koo". Serier jeg har sett ferdig er: Wind, Clouds and Rain Jamyunggo Scarlet Heart Ryeo Alice You Make Me Dance The Witch's Diner Mr. Queen Goblin Tale of the Nine-tailed You Who Came from the Stars Lovers of the Red Sky Det er noen til jeg ikke husker i farten, samt flere filmer.
MiominMio Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Elsker koreanske serier: Lawless Lawyer Goblin Doom at your service Suspicious partner My Name The K2 Yumis Cells Scarlet heart Ryeo Er nok enda flere, men de jeg kom på nå
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Har bare sett Ojing-eo Geim. Kanskje dere som lister opp serier kan skrive et par ord om hva slags serie det er og om den var bra? Anonymkode: 99479...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå