Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har kjøpt hus i ei koseli bygd på sunnmøre. :) da vår leigeboer skulle gå nettskule, sa vi at vi skulle ha breiband og at hun kunne koble seg opp på det. vi bestilte og fekk klarsignal på at alt var ok. etter et par uker kom der et brev der det stod at vi ikkje kunne få breiband alikavell, da det ikkje var ledige linjer inn til huset. vi la da ut forespørsell til mange selskap om de kunne levere til oss, og hva tilbud de kunne komme med på breiband og ip tlf. en uke etter var jeg i Rhodos, og en dame ringte til meg på mob, og ville ha en bekreftelse på breiband. jeg takket da nei, og ga beskjed om at vi allereide hadde fått oss ab. hun lurte på om de kunne kontakte oss etter et år med nytt tilbud,da tilknytningsfristen til telenor skulle vere ute, og jeg sa ja. men at jeg ikke kunne snakke lenger da jeg var tomt på mobil kortet. da det var gått nye to uker ca, kom det et sann pake i posten kort fra blue com, og vi forsto at det var en ruter. den ble ikke avhentet av oss da vi ikkje hadde bestild den.vi fekk et krav på 2000 kr uken etterpå, for oppkobling o.l. sendte da en høfflig mail, om at det var skjedd en glipp, og at vi hadde takket nei til tilbudet fra dei. da fekk jeg mail tilbake om at jeg måtte betale 1000 kr for å bryte ab før det var gått 12 mnd??????????? :overrasket: jeg hadde jo aldri takket ja i utg pungtet. hva skall jeg gjøre i en sann situasjon??? har ikkje bevis på at jeg takket nei egentli... :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Bluecom.. Det var billig, og de glemte til og med å ta betalt for at det kom en fyr og la det opp for meg :tunge1:, så jeg betalte bare 299 for en gjør det selv pakke fra dem jeg.. ;) (Det var egentlig det jeg skulle ha, men så fant de ut at jeg måtte ha montør allikevel, men de glemte visst å registrere de 1000 kr'ene ekstra :ler:) De var alltid hyggelige når jeg sendte mail til dem også hvis det var noe jeg lurte på også .. Men det er selvfølgelig ikke alle som jeg var med dem.. Men sånn tror jeg det er med alle selskaper..

De jeg har dårlige erfaringer med er telenor.. :sur:

Skrevet

Det virker som du har vært veldig uheldig. Jeg har vært kunde hos Bluecom nesten siden de startet opp og er veldig fornøyd.

Hvis jeg forstår historien din rett bør du ikke betale noe som helst. Ring inn til dem og be om å få snakke med en ansvarlig (sånne kundesenterfolk har skjelden myndighet til å gjøre noe særlig), så ordner det seg nok.

Skrevet

Jeg har også bare gode ærfaringer med Bluecom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...