Gjest Cruella Skrevet 18. oktober 2002 #21 Del Skrevet 18. oktober 2002 -Det er ikke sikkert gresset er noe grønnere på den andre siden.... men noen ganger kan det hende det har en bedre kvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. oktober 2002 #22 Del Skrevet 18. oktober 2002 På noen gressplener har det en stygg tendens til å dukke opp ugress... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 18. oktober 2002 #23 Del Skrevet 18. oktober 2002 En 100% perfekt gressplen er ofte kunstig @lfa! Ugress er en del av naturen det. Ugresset kan fjernes med nensom hånd eller man kan lære seg å leve med den. (Tenker da på ugress av typen "uryddig, ikke lokk på tannkremtuben" osv.) Hvis plenen derimot er full av tistler av verste sort, ja da... ja da... er det ikke lenger en gressplen, men en ugressåker. :evil: Og vi kuer og får trenger gress. Helt klart. Vil bare nevne at gressplenen min er veeeeeldig grønn. (Noen som har vært i tvil om det, eller? ) Her og der titter det opp litt ugress, men det er av den søte sorten. Du vet, sånne ugress som nesten ser ut som blomster..... (Jada, jada, jada, - jeg veeeeeet at lykkelige mennesker noen ganger er kvalme!!! Dere får tilgi meg. :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. oktober 2002 #24 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg tilgir lett, min er også grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå