Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.....

Endret av ilga
Slettes
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt telefon og bredbånd, har du ikke det allerede? Jeg har over 700 000 som autorisert uten lederansvar, det er i Oslo, men det virker som du er underbetalt i utgangspunktet. Som leder får du neppe overtidsbetalt, så du bør be om et solid lønnshopp.

Anonymkode: 90987...60f

• Liker 1
Skrevet

Utstyr for hjemmekontor bør de også dekke; dvs ekstra skjerm(er), stol osv. 

Anonymkode: 68d96...a02

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt telefon og bredbånd, har du ikke det allerede? Jeg har over 700 000 som autorisert uten lederansvar, det er i Oslo, men det virker som du er underbetalt i utgangspunktet. Som leder får du neppe overtidsbetalt, så du bør be om et solid lønnshopp.

Det er ikke samme lønnsnivå her som i Oslo. 

Ikke autoriserte her får llitt over 500 000

Endret av ilga
Skrevet

Oslo er som et eget land i Norge, med egne regler, lønnsnivå, boligpriser osv osv. Så at du prøver å sammenligne lønningen din med noen som jobber et annet sted enn oslo blir bare latterlig.

Anonymkode: 11cac...cb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Oslo er som et eget land i Norge, med egne regler, lønnsnivå, boligpriser osv osv. Så at du prøver å sammenligne lønningen din med noen som jobber et annet sted enn oslo blir bare latterlig.

Anonymkode: 11cac...cb0

Både lønnsnivå og boligpriser er høyere enn i feks Nordland. Det er fakta

Skrevet

Jeg bor i Trøndelag og har 600000 som autorisert og med annsiennitet over 10 år. Hvis jeg skulle ta jobben som daglig leder med innbakt overtid, så skulle det minst vært opp 200 000 til.  Så langt i år har jeg nemlig 200 000 i overtidsutbetalinger. 

Anonymkode: 23d86...581

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg bor i Trøndelag og har 600000 som autorisert og med annsiennitet over 10 år. Hvis jeg skulle ta jobben som daglig leder med innbakt overtid, så skulle det minst vært opp 200 000 til.  Så langt i år har jeg nemlig 200 000 i overtidsutbetalinger. 

Anonymkode: 23d86...581

Det blir ikke noe betalt overtid.

Skrevet
ilga skrev (9 timer siden):

En stor by i Nordland

Hvorfor ikke bare skrive Bodø?

Jeg bor forresten i en hovedstad i Norge. Byens navn er anonymisert for ikke å bli gjenkjent. 

Anonymkode: 756ec...8b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke bare skrive Bodø?

Jeg bor forresten i en hovedstad i Norge. Byens navn er anonymisert for ikke å bli gjenkjent. 

Anonymkode: 756ec...8b0

😂😂

• Liker 1
Skrevet
ilga skrev (19 timer siden):

Opp

«Opp» «opp»

Herregud menneske. Hvis du skal være daglig leder må du ha «grit» nok til å ringe en fagforening eller personer i relevante miljøer som har dybdekunnskap enn å mase på KG..

Hva vil du ha, et tall? 750.000. Ok?

Anonymkode: ac4ed...5d8

Skrevet

Hvis du ikke får overtid, skal du ha kompensert i lønna. I tillegg ville jeg bedt om en ekstra ferieuke. Hjemmekontor inkludert dekket bredbånd. Sjekk pensjonsordning. I tillegg bør du ha med en kompensasjon om du mister jobben. Som daglig leder har du ikke samme stillingsvern. Som prosjektleder i Agder har jeg 1 mill i lønn. Er siviløkonom. 

Anonymkode: f8928...13c

• Liker 1
Skrevet (endret)

«Opp» «opp»

Herregud menneske. Hvis du skal være daglig leder må du ha «grit» nok til å ringe en fagforening eller personer i relevante miljøer som har dybdekunnskap enn å mase på KG..

Hva vil du ha, et tall? 750.000. Ok?

Anonymkode: ac4ed...5d8

Hvis dette innlegget irritterer deg så mye, så må du bla forbi. Ha en fin dag videre du :)

Endret av ilga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...