minienthe Skrevet 8. oktober 2005 #41 Skrevet 8. oktober 2005 jeg tåler dem ikke for druer er også ekkelt. Og råtne druer tar jammenmeg kaka!! (ja vet de er tørkede blabla) ← flirer, så det er faktisk flere en meg med den "råtne druer" tanken
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #42 Skrevet 8. oktober 2005 ja, de ser jo helt maltrakterte fuglehjerner ut! Det er nettopp det de gjør!!
Sniglå Skrevet 8. oktober 2005 #43 Skrevet 8. oktober 2005 ja, de ser jo helt maltrakterte fuglehjerner ut! Det er nettopp det de gjør!! ← Jeg tenker mer på sauebæsj når jeg ser en rosin.
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2005 #44 Skrevet 8. oktober 2005 Ikke mobb rosiner Da jeg var liten (OK, da jeg var barn, da) måtte foreldrene mine gjemme rosiner langt utenfor min rekkevidde, for jeg var helt vill etter dem. Dessverre har det ikke gitt seg med årene.
LilleBille Skrevet 8. oktober 2005 #45 Skrevet 8. oktober 2005 Alt dette snakket om rosiner - gjorde at jeg MÅTTE lage hønsesalat med rosiner i dag - og måtte faktisk ut i ens ærend for å kjøpe rosiner
vixen Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #46 Skrevet 9. oktober 2005 Når jeg tenker etter.. har vi ikke et KG-medlem som kaller seg Rosin??
Pimbila Skrevet 9. oktober 2005 #48 Skrevet 9. oktober 2005 Rosiner er godt i frokostblandinger og gjærbakst. Sjokoladerosiner er også godt. Men rosiner har ingenting i middag å gjøre. ← Enig
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #49 Skrevet 9. november 2005 Når jeg tenker etter.. har vi ikke et KG-medlem som kaller seg Rosin?? ← kremt...
Gjest jamsi Skrevet 9. november 2005 #50 Skrevet 9. november 2005 Rosiner i mat er forresten en uting - unntatt i hønsesalat. ← Rosiner har ikke noe i mat å gjøre, heller ikke i salater. Gryteretter med rosiner og ananas i er det verste jeg vet. Og så den utingen med å blande rosiner i nøtteblandinger og sjokoladeblandinger, fysj a meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå