Gå til innhold

Han forslo vinkveld hos meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var hans forslag og jeg bare ok, men stusset litt da han skriver: «Da ordner du vinen. 2-3 flasker». Altså.. For det første var han den som foreslo vinkveld, og greit nok det er hos meg, men var ikke dette litt frekt? Det å ta det som selvfølge at jeg er den som ordner og betaler for vinen alene . Må samtidig legge til at jeg har dårlig erfaring med menn og penger, jeg føler alltid jeg blakker meg i forhold/dating og dette ga meg liksom avsmak fra hele fyren. Rik er jeg heller ikke, så absolutt ikke og det å bruke opptil 300 kr på vin nå har jeg faktisk ikke råd til heller. 

Anonymkode: 49881...d05

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Da sier du det til ham som du sier til oss. Ikke nøl. :tommelopp: 

Dette!

• Liker 9
Skrevet

Om du ikke vil kjøpe inn vin, må du jo si det til ham. Han er ingen tankeleser.

Anonymkode: 3de16...48c

• Liker 4
Skrevet

Si du kjøper 1 flaske. Vil han ha mer må han kjøpe. 
Og hadde heller ikke tillatt «fyllefest» på en date tidlig i forholdet. 
dette hørtes veldig ugreit ut. 
Rødt flagg for meg..! 

Anonymkode: 17931...4b9

• Liker 40
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om du ikke vil kjøpe inn vin, må du jo si det til ham. Han er ingen tankeleser.

Anonymkode: 3de16...48c

Nei, han har tydeligvis hodet opp et visst sted. Man foreslår ikke vinkveld hos noen, uten å ta med i alle fall halvparten av vinen selv.

Anonymkode: a42cc...f44

• Liker 28
Skrevet

Du får skrive "Da tar du osten og kjeksen."😄 For en tulling. 2-3 flasker, er ikke det litt voldsomt på to personer som er helt i startfasen?

Anonymkode: 26da1...af6

• Liker 21
Skrevet

Ville kontret med "kan vi ikkje kjøpe en kvar? Så vi begge har veit vi liker? " 

Kverulere han på det hadde eg blitt veldig skeptisk. 

Anonymkode: 6caa4...f7d

• Liker 16
Skrevet
Fløff skrev (3 minutter siden):

Et par glass vin, kanskje litt å spise på - jeg tar med» hadde vært noe annet (men fortsatt ønske om sex, det er jo greit nok). 

Her er en som er hakket mer sjarmerende.

Anonymkode: 6496c...7e9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det var hans forslag og jeg bare ok, men stusset litt da han skriver: «Da ordner du vinen. 2-3 flasker». Altså.. For det første var han den som foreslo vinkveld, og greit nok det er hos meg, men var ikke dette litt frekt? Det å ta det som selvfølge at jeg er den som ordner og betaler for vinen alene . Må samtidig legge til at jeg har dårlig erfaring med menn og penger, jeg føler alltid jeg blakker meg i forhold/dating og dette ga meg liksom avsmak fra hele fyren. Rik er jeg heller ikke, så absolutt ikke og det å bruke opptil 300 kr på vin nå har jeg faktisk ikke råd til heller. 

Les hva du skriver. Svaret ligger der. 

Hadde ei dame kommet med dette forslaget til meg hadde jeg sagt "her har jeg intet mere å fare med" og Adjø. 

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du får skrive "Da tar du osten og kjeksen."😄 For en tulling. 2-3 flasker, er ikke det litt voldsomt på to personer som er helt i startfasen?

Anonymkode: 26da1...af6

Jo, det syntes jeg også er veldig mye og hvor sjarmerende er det å drikke seg full første gang man møtes. :sur: 

Ts

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Han vil at du skal betale for å bli skjenket full nok til å takke ja til sex? 

Nei altså, det normale hadde jo vært å foreslå "Jeg står for vinen om du ordner litt snacks?"

Jeg hadde avlyst kvelden om jeg var deg. 

Anonymkode: 7481d...c52

• Liker 41
Skrevet

Det er frekt. Høres ut som fyllekveld også, hos deg. Tydeligvis en plan for å få deg til sengs. 

• Liker 18
Skrevet

Om du vil teste temperaturen så kan du jo si at du har ikke peiling på vin, foreslå at han står for vinen og så kan du ordne maten?

Hva han tar med gir jo også en pekepinn på hvem han er. (Handler etter pris, etikett, vaner etc)

• Liker 12
Skrevet

Han leker kostbar, målet er å se om du faktisk er villig til å gjøre som han sier. Belønningen vil da være han. Gjør du dette vil det for han bety at du faktisk er drit keen på å møte han. dette er vanlig sjekking. 

han utfordrer deg, nå må du utfordre han. 

si at dere kan være hos han, men da fikser han flaskene. Det vil han aldri si nei til. 

Anonymkode: 98f1c...f1e

• Liker 6
Skrevet

Dette er vel ikke noen lure på, TS? Her er det selvsagt bare å avlyse. Han der skal du ikke bruke et minutt mer på.

Anonymkode: 830cd...3bf

• Liker 25
Skrevet

Ts her.

Må også legge til at han påstår han ikke er ute etter sex, men vil bli kjent med meg. Men greia er at han nesten aldri skriver til meg.

• Liker 1
Skrevet

Avlys daten og avslutt kontakten med den mannen.

Anonymkode: 62131...3be

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...